Dender - Lierse K. [09-09-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Janus
Re: Dender - Lierse K. [09-09-2022]

Post by Janus » Sat Sep 10, 2022 12:12 am

ozzy105 wrote:
Fri Sep 09, 2022 9:52 pm
Helemaal alleen op nr 1... Eerlijk is eerlijk, goede match van Pupe en niet omwille van zijn goal.
Schuer is stillekesaan vergeten.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Sep 10, 2022 12:35 am

Carlke wrote:
Fri Sep 09, 2022 10:37 pm
Genoten vanuit de kust zalige zege ! Toch dik verdiende zege als je de kansen op telt ! Volgens gva winnen we met geluk jawatte ! Oké 3 de doelpunt geluk maar dat van dender toch ook !
De gelijkmaker van Dender was ook geen luckygoal zeker? De 1-1? Neen eerlijk is eerlijk Lierse verdiende dik de overwinning. Bijna niks weggegeven en toch zelf een kans of 4 niet benut terwijl Dender buiten die luckygoal en dat schot en mooie goal van 20 meter niks heeft gehad.

Axassin

Post by Axassin » Sat Sep 10, 2022 2:22 am

Heerlijke match. Eerlijk? Hoeveel eersteklassers nemen 7 bussen mee op een vrijdagavond mér combiregeling?

Ik heb de 12km van het lisp, wegens platte band, naar berlaar met plezier gestapt 8-)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Sat Sep 10, 2022 8:38 am

Lisp-boy wrote:
Fri Sep 09, 2022 11:01 pm
Match niet kunnen volgen wegens moeten gaan werken. Maar wat een knap resultaat weeral en 12 op 12.
Minpuntje : toch weer 2 doelpunten tegen, ik heb niet gezien hoe ze tot stand kwamen maar we houden o zo moeilijk de nul achteraan.
Gelukkig scoren we zelf vlot en komt het van alle kanten, nu ook weer Pupe. Top !
Jep, sluit ik mij volledig bij aan. Enorm opgelucht met deze overwinning want zoals reeds een paar keer gezegd: dit zijn het soort matchen dat we normaal gezien verliezen.

12 op 12 in deze reeks. Een enorme prestatie. Trots op onze ploeg! Vrijdag allemaal terug op post! Blij om te horen en zien dat de sfeer er goed in zat.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Sep 10, 2022 9:08 am

Axassin wrote:
Sat Sep 10, 2022 2:22 am
Heerlijke match. Eerlijk? Hoeveel eersteklassers nemen 7 bussen mee op een vrijdagavond mér combiregeling?

Ik heb de 12km van het lisp, wegens platte band, naar berlaar met plezier gestapt 8-)
😂
Wij komen áltijd terug!

smiths

Post by smiths » Sat Sep 10, 2022 9:50 am

Sterke ploegprestatie waar iedereen zijn kop er voor gelegd heeft, 7 volle bussen en dikke sfeer. Merci Luc voor alles. Heel blij naar ginder te zijn geweest. Zou wel Brebels vervangen door Libert.

Fier op mijn club en dan nog eens 2200 abo's verkocht wie doet ons na in 1B ? Of in de buurt ?

Eric

Post by Eric » Sat Sep 10, 2022 10:07 am

smiths wrote:
Sat Sep 10, 2022 9:50 am
Sterke ploegprestatie waar iedereen zijn kop er voor gelegd heeft, 7 volle bussen en dikke sfeer. Merci Luc voor alles. Heel blij naar ginder te zijn geweest. Zou wel Brebels vervangen door Libert.

Fier op mijn club en dan nog eens 2200 abo's verkocht wie doet ons na in 1B ? Of in de buurt ?
Beerschot en RWDM lijkt me :P

Heel content met onze overwinning. Nu thuis de jonkies van Anderlecht een warm onthaal geven!

mmarinus

Post by mmarinus » Sat Sep 10, 2022 10:32 am

smiths wrote:

Ik vond Brebels best wel oké als klassieke 6. Passlijnen dichtlopen of bal recupereren en dan proberen om risicoloos de bal te bezorgen aan een ploeggenoot met meer ruimte (die hopelijk wél een actie in de voeten heeft). Het is mede door Brebels dat Van Acker vaker dan vorig seizoen mee kan opschuiven en bepalend zijn. Mocht Brebels tussendoor aanvallend ook nog een grote waarde hebben, had die niet voor ons gespeeld.

Plezante wedstrijd gisteren! Veel inzet (langs beide kanten), een aantal mooie combinaties en volwassen voetbal. De goals die we na sommige kansen uit combinatie niet gemaakt krijgen worden tot nu toe rechtgezet op onze sterkte in stilstaande fases. Idd een echte ploegprestatie!
Nu de overschakeling van een stug en fysiek Dender naar het snellere technisch Anderlecht!

Carlke

Post by Carlke » Sat Sep 10, 2022 10:53 am

mmarinus wrote:
Sat Sep 10, 2022 10:32 am
smiths wrote:

Ik vond Brebels best wel oké als klassieke 6. Passlijnen dichtlopen of bal recupereren en dan proberen om risicoloos de bal te bezorgen aan een ploeggenoot met meer ruimte (die hopelijk wél een actie in de voeten heeft). Het is mede door Brebels dat Van Acker vaker dan vorig seizoen mee kan opschuiven en bepalend zijn. Mocht Brebels tussendoor aanvallend ook nog een grote waarde hebben, had die niet voor ons gespeeld.

Plezante wedstrijd gisteren! Veel inzet (langs beide kanten), een aantal mooie combinaties en volwassen voetbal. De goals die we na sommige kansen uit combinatie niet gemaakt krijgen worden tot nu toe rechtgezet op onze sterkte in stilstaande fases. Idd een echte ploegprestatie!
Nu de overschakeling van een stug en fysiek Dender naar het snellere technisch Anderlecht!
Idd snelle ventjes die van anderlecht, dus oppassen met pupe, heel goede verdediger hoor maar vrees voor zijn snelheid tegen die gasten ! We hebben momenteel keuze genoeg dus kern gebruiken

TV2002

Post by TV2002 » Sat Sep 10, 2022 2:32 pm

Knappe overwinning tegen een stug Dender.

Oprecht heel content voor Pupe. Zet elke week stappen, mooi dat hij hiervoor wordt beloond ziet met een doelpuntje en een prachtige assist. ;)

Echt fier op onze ploeg en trainer.

Opnieuw een hele week genieten en volgende week iedereen op post!! :twisted:

Hier nog de spelersbeoordelingen van GVA:

BASISELF:

Maxime Delanghe 5,5

Niet de meest fijne avond voor de doelman. Kreeg weinig werk op te knappen, maar kansloos bij doelpunten van Dender.

Pieter De Schrijver 6

Secuur in defensief opzicht, erg sober in balbezit.

Jordy Gillekens 6

Prima positiespel en sterk in duels. Zag kopbaldoelpunt terecht afgekeurd worden voor buitenspel.

Joedrick Pupe 7

Liet zich meteen opmerken met enkele prima intercepties. Scoorde zijn eerste competitiedoelpunt van het seizoen en leverde. Voetballend niet altijd even zuiver.

Brent Laes (82’) 6

Defensief op geen foutje te betrappen. Na de pauze zorgde de linksachter ook voor meer aanvallende impulsen.

Sebastiaan Brebels 6

Opvallend onopvallend, maar belangrijk voor evenwicht in het elftal. Lag met scherpe vrije trap aan de basis van openingstreffer.

Thibaut Van Acker 7

Altijd aanspeelbaar en keek niet op een inspanning meer of minder. Niet altijd even gelukkig in zijn keuzes, maar met assist en doelpunt alweer bepalend.

Mehdi Tarfi (78’) 5,5

Hard werkend, maar anonieme partij als offensieve middenvelder. Moet meer creativiteit kunnen brengen in deze rol.

Lucas Walbrecq (68’) 6

Miste duelkracht en zag er niet goed uit bij de 1-1. Zette zijn fout meteen recht met een prima assist op slag van rust. Deemsterde helemaal weg na de pauze.

Serge Tabekou 6

De Kameroener nam een snipperdag en liep vaak te lang met de bal. Had met een klasseflits een belangrijk aandeel in het tweede doelpunt van Lierse, maar bleef voor het overige onder de maat. Scoorde (zonder het zelf te beseffen) de winnende treffer.

Leonardo Rocha 5,5

Kon zijn stempel niet drukken op het aanvalsspel van de Pallieters. Werd ook in de lucht te vaak afgetroefd. Miste een reuzekans na de koffie. Avond om snel te vergeten voor de goalgetter.

INVALLERS:

Guillaume De Schryver (68’) 6,5

Liet zich meteen opmerken met prima aflegger. Prima vrije trap bij winnende treffer Lierse K.

Nils Schouterden (78’) /

Viel te laat in voor een beoordeling.

Toon Raemaekers (82’) /

Viel te laat in voor een beoordeling.

Post Reply