Dender - Lierse K. [09-09-2022]
Re: Dender - Lierse K. [09-09-2022]
Bovendien denk ik dat Beveren hypergemotiveerd zal zijn na de incidenten van vorige keer..Magico wrote: ↑Mon Sep 05, 2022 4:57 pmInderdaad.. vooral Beveren zie ik snel een reeks neerzetten.
Ik ben gisteren Lommel-WB gaan kijken en ik moet zeggen dat Joachim van Damme echt wel een geweldige match speelde.. wat een leiderschap en ervaring die in de ploeg brengt.. wordt een moeilijke wedstrijd voor ons. Achteraan zijn ze wel te pakken
Zwaar aant aftellen! Hoop echt dat we er nog een overwinning aan breien.
MATCHDAY! Nog een weekje aan de leiding aub!
ZIN IN! 

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
Jaloers.
Yes! Wordt eerst ne rush na het werk. Ik probeer daar tegen 17u te geraken zodat ik nog een frietje kan steken. Anders gaat mijn kaars te rap uit zijn

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Tot straks gasten! Ook hier ne rush na t werk richting stadion. Avondeten wordt een of ander goor broodje van een tankstation, laat maar komen!
COYL!

COYL!

- Justhomuch
Curryrolleke!
Mijn verlof inzetten met een droge 0 - 3 en een feestje op de bus, het zou wat zijn

Wij komen áltijd terug!