Lierse K. - Deinze [03-09-2022]
Re: Lierse K. - Deinze [03-09-2022]
2-1, gevleid maar ze hebben zich toch wel herpakt na de 1-1.De inzet die ik het eerste kwartier miste heb ik na de gelijkmaker wel gezien.
Het moet en kan nog beter, maar ze hebben toch nog maar eens weerbaarheid getoond.
Walbrecq brengt toch altijd een stuk vinnigheid, dat kunnen we goed gebruiken. De Schrijver vind ik nogmaals minder, misschien toch maar eens vervangen door Libert ? Voor de rest hebben we echt wel te weinig balbezit en moet het achteraan een pak beter, maar dat wisten we al.
Het moet en kan nog beter, maar ze hebben toch nog maar eens weerbaarheid getoond.
Walbrecq brengt toch altijd een stuk vinnigheid, dat kunnen we goed gebruiken. De Schrijver vind ik nogmaals minder, misschien toch maar eens vervangen door Libert ? Voor de rest hebben we echt wel te weinig balbezit en moet het achteraan een pak beter, maar dat wisten we al.
Last edited by Netzer on Sat Sep 03, 2022 8:54 pm, edited 2 times in total.
Formerly known as Lisp-boy
Achteraan dat gaat niet beteren dat is het probleem. Het middenveld bestaat niet, telkens die tweede afvallende bal voor Deinze. De match had eigenlijk al gespeelt moeten zijn na 20-25 minuten simpel. Gelukkig zijn de goden geel-zwart goed gezind!
- Justhomuch
Hoeveel goals heeft de schuer al gemaakt?
Wij komen áltijd terug!
Lach maar maar wat we nu zien Justho achteraan is om te bleiten, moet zowat de zwakste verdediging zijn sinds jaren op het lip! Cijfers liegen nooit al 8 tegendoelpunten. Vooraan gelukkig versterkt, achteraan verzwakt zo simpel is het.
We moeten eerlijk zijn we staan onverdiend voor, we zijn nergens buiten tabekoe walbrecq niemand niveau, Rocha doet weer wat hij top kan sxoren
3-1 en op basis van de tweede helft is dat niet onverdiend gezien de kansen !
Het spel kan beter maar de weerbaarheid en inzet zijn mooi om te zien toch wel.
Het spel kan beter maar de weerbaarheid en inzet zijn mooi om te zien toch wel.
Formerly known as Lisp-boy
Ja lap de Schuer gevelt... 

Leo Leo...
Beste spits sinds jaaaaren op het lisp!

Last edited by ozzy105 on Sat Sep 03, 2022 9:39 pm, edited 1 time in total.