Jong Genk - Lierse K. [14-08-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Netzer
Re: Jong Genk - Lierse K. [14-08-2022]

Post by Netzer » Sun Aug 14, 2022 10:55 pm

ozzy105 wrote:
Sun Aug 14, 2022 10:38 pm
Dat belooft voor volgende week dan tegen Jong Brugge... Benieuwd al naar zijn basisopstelling!
Het was niet zozeer zijn basisopstelling dat me stoorde, als Tabekou en Tarfi nog niet 100% zijn dat moet je er ook niet mee starten. Het was de instelling, het gebrek aan grinta, Jong Genk voetbalde meer gedreven en frisser dan wij. Dat stoorde me en vooral omdat we net dat ook vorig seizoen zo dikwijls hebben gezien. Ook TVI die nogmaals niet bij machte was om bij te sturen. Ik kreeg een deja vu gevoel, we hebben op dat vlak geen stappen vooruit gezet en ik vrees dat TVI daar ook niet de juiste man voor is. Maar nogmaals, het is aan hem en de spelersgroep om de komende wedstrijden mijn ongelijk te bewijzen.
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Sun Aug 14, 2022 10:58 pm

Deinze heeft pakken ervaring 0-0 op beloften anderlecht , nee hoor je moet kwaliteit hebben,en die beloften hebben met die top ploegen heel goede opl gehad. Je gaat zien die belofteploegen gaan er nog veel verassen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Aug 14, 2022 11:20 pm

Lisp-boy wrote:
Sun Aug 14, 2022 10:55 pm
ozzy105 wrote:
Sun Aug 14, 2022 10:38 pm
Dat belooft voor volgende week dan tegen Jong Brugge... Benieuwd al naar zijn basisopstelling!
Het was niet zozeer zijn basisopstelling dat me stoorde, als Tabekou en Tarfi nog niet 100% zijn dat moet je er ook niet mee starten. Het was de instelling, het gebrek aan grinta, Jong Genk voetbalde meer gedreven en frisser dan wij. Dat stoorde me en vooral omdat we net dat ook vorig seizoen zo dikwijls hebben gezien. Ook TVI die nogmaals niet bij machte was om bij te sturen. Ik kreeg een deja vu gevoel, we hebben op dat vlak geen stappen vooruit gezet en ik vrees dat TVI daar ook niet de juiste man voor is. Maar nogmaals, het is aan hem en de spelersgroep om de komende wedstrijden mijn ongelijk te bewijzen.
LVT zijn doelstelling is nl eindigen top 6 en mooi voetbal brengen vergeet dat onder deze trainer. Zoals je aanhaalde men blijft onder deze trainer terplaatse trappelen niks vooruitgang integendeel. Alles op hem steken is ook onfair ook bestuur moet in de spiegel kijken en consequent zijn. Wie scout en beveelt nu zulke spelers als Vekemans-Pupu-De Bie aan? Naessens nog zoiets meer blessureleed dan wat anders. Liefst vier nutteloze spelers en die moet je ook betalen.

Mark

Post by Mark » Mon Aug 15, 2022 7:43 am

Ben zaterdagnacht terug gekomen van vakantie in Oostenrijk, en dan moet je zondagmiddag zoiets aanzien? Pure Schande. Ben te zwaar teleurgesteld om hier commentaar op te geven! Hoop alleen op een zinderende overwinning tegen club next volgende zondag anders zal TVI de volle laag krijgen vrees ik.

Flor

Post by Flor » Mon Aug 15, 2022 8:27 am

Mark wrote:
Mon Aug 15, 2022 7:43 am
Ben zaterdagnacht terug gekomen van vakantie in Oostenrijk, en dan moet je zondagmiddag zoiets aanzien? Pure Schande. Ben te zwaar teleurgesteld om hier commentaar op te geven! Hoop alleen op een zinderende overwinning tegen club next volgende zondag anders zal TVI de volle laag krijgen vrees ik.
Het is hier ook binnengekomen. Het is te vroeg voor zware conclusies, zeker gezien de voorbereiding, maar de fans mogen op zijn minst een reactie verwachten. Thuis moet er absoluut gewonnen worden zondag.

Lipser

Post by Lipser » Mon Aug 15, 2022 9:11 am

Ontgoocheling is groot. Dat de jonkies van Genk betere voetballers zijn dan de onze, dat is geen schande. Dat wisten we al op voorhand. Dat we er een groot deel van de wedstrijd als makke lammetjes bijliepen, dat gaat er bij mij niet in. Het minste wat je kan doen is weerbaarheid en grinta vertonen. We wonnen amper een duel en zo goed als geen enkele tweede bal. Dan kan je nooit een wedstrijd winnen.

We hadden ook onze momenten en de scheidsrechter was ons niet echt goedgezind. Zo is het mij nog altijd onduidelijk waarom de 2-2 wordt afgekeurd - dan hadden we misschien een andere wedstrijd gekregen.

Maar het zou flauw zijn om ons te verschuilen achter een bal op de lat of een scheidsrechterlijke beslissing. Het was gewoon niet goed genoeg. Ook de onbestaande flexibiliteit van TVI begint meer en meer op te vallen. Er is bij deze trainer geen plan B. Als plan A niet lukt, hebben we het vlaggen.

Volgend weekend moet het beter en moeten de 3 punten thuis worden gehouden, of het zou nog eens een heel vervelend seizoen kunnen worden.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Aug 15, 2022 10:52 am

Jong Brugge zal de zwakheden gisteren al goed opgemerkt hebben. Ik hoop dat men Libert-Tabekou en Tarfi laat starten kwestie om gevaarlijker te zijn en de druk voor eigen doel weg te houden... Start Tommeke met dezelfde elf bingo..... Ga je heel blij mogen zijn met een puntje noteer maar! Brebels buiten die vrijetrap zwak zwak zwak, Pupu ramp en PDS verzoop mee speelde ook niet zijn beste partij maar logisch komt pas echt piepen. Schouterden te wisselvallig heeft goede momenten in een match daar blijft het bij. De andere De Schrijver is belange nog geen Maes zulke speler ontbrak gisteren op het middenveld een smeerlapje enz.... LVT wilde verder met een kleinere groep aangevuld met jongeren het is een groot risico gelukkig zit er nog Dender in je reeks.... Ik heb gisteren genoeg gezien. Top 6 vergeet dat aub niet met deze trainer en kern !

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Mon Aug 15, 2022 11:18 am

Zwaar ontgoocheld in zowel de spelers als de coach. Ik verwachtte er echt meer van dit seizoen maar gisteren was er werkelijk geen enkele sprake van een systeem. Oké genk was beter dan ik verwachtte, veel beter zelfs maar komop. Met de duelkracht in ons team moet elk duel van ons zijn. Voetballend gaan we het tegen elk team moeten afleggen vrees ik.

Uitschieters in negatieve zin vond ik Pupe en Rocha. Vooral van rocha ben ik verschoten, won bijna geen enkel duel, controles waren een ramp en mist twee dotten van kansen. Oke scoort ook maar die had seppe maesen ook gemaakt (met alle respect). Brebels was ook echt weer zwak vond ik, niet beter dan swinnen en wint weinig duels leek me.

Hoop echt op een reactie volgende week. Met deze kern moet je toch gewoon hoog drukken, de tegenstander fysiek doodknijpen en dan de paar goede voetballers die in de kern zitten laten flitsen.

En ozzy, rot op gast. Als je plezier hebt in een 4-1 nederlaag heb je hier niets te zoeken. Ja kan en mag zeggen dat het slecht was, maar ons wat komen uitlachen en 408272 keer hetzelfde zeggen hoeft écht niet.

Carlke

Post by Carlke » Mon Aug 15, 2022 11:27 am

KLSK190630 wrote:
Mon Aug 15, 2022 11:18 am
Zwaar ontgoocheld in zowel de spelers als de coach. Ik verwachtte er echt meer van dit seizoen maar gisteren was er werkelijk geen enkele sprake van een systeem. Oké genk was beter dan ik verwachtte, veel beter zelfs maar komop. Met de duelkracht in ons team moet elk duel van ons zijn. Voetballend gaan we het tegen elk team moeten afleggen vrees ik.

Uitschieters in negatieve zin vond ik Pupe en Rocha. Vooral van rocha ben ik verschoten, won bijna geen enkel duel, controles waren een ramp en mist twee dotten van kansen. Oke scoort ook maar die had seppe maesen ook gemaakt (met alle respect). Brebels was ook echt weer zwak vond ik, niet beter dan swinnen en wint weinig duels leek me.

Hoop echt op een reactie volgende week. Met deze kern moet je toch gewoon hoog drukken, de tegenstander fysiek doodknijpen en dan de paar goede voetballers die in de kern zitten laten flitsen.

En ozzy, rot op gast. Als je plezier hebt in een 4-1 nederlaag heb je hier niets te zoeken. Ja kan en mag zeggen dat het slecht was, maar ons wat komen uitlachen en 408272 keer hetzelfde zeggen hoeft écht niet.
Ik stel voor die gast negeren !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Aug 15, 2022 11:29 am

Negeer die gewoon, kan hij nog wat tegen zichzelf lullen.

Het is trouwens Pupe, leer mss eerst "uw" eigen spelers kennen.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply