Jong Genk - Lierse K. [14-08-2022]
Re: Jong Genk - Lierse K. [14-08-2022]
Er zijn 2 schuldigen nl de prutser VI die mag blijven aanmodderen en VT die weigerde Schuermans bij te laten tekenen en nadien een volwaardige vervanger binnen te halen poepsimpel. Bekijk VI zijn opstelling alweer vandaag je vraagt om problemen, je krijgt ze !
voila mijn twijfel over al dan niet abo is opgelost se
Bijzonder pijnlijke avond. Zo veeg je alle goodwill van de voorbereiding met 1 prestatie weg. Moet zeggen dat ik wel erg gecharmeerd ben door die gasten van Genk, maar verdedigend slaan we kemels en aanvallend lieten we open goal(s) liggen. Ik denk oprecht dat we met wat meeval hadden kunnen winnen (die goal moest nooit afgekeurd worden), maar als er 1 ploeg verdiende te winnen was het Genk.
Jammer voor de vele supporters die mee waren. Even bezinnen. Tegen Club NXT moet er nu absoluut gewonnen worden.
Jammer voor de vele supporters die mee waren. Even bezinnen. Tegen Club NXT moet er nu absoluut gewonnen worden.
Bekijk de opstelling waarmee VI begon de angsthaas... Tabekou-Tarfi aanvallende spelers met een actie op de bank hoeveel bruikbare ballen heeft Rocha gezien op 95 minuten??? Weg met VI.. Dien Pupu man man man ik snak en lach maar met Schuermans...
Ozzy, ik word echt kwaad van u. Bent gij nu zo gelukkig omdat we verliezen? Ge bent echt nen dikke mongool. Ban me gerust hier ze, maar ozzy is echt zone snol jezus.
Het was trouwens mega slecht. Verliezen hier terecht. Tuurlijk mega belangrijke scheidsrechterlijke beslissingen die ook wat bepalen maar swat. Onderste 6 ontwijken lijkt me meteen het duidelijke doel.
Het was trouwens mega slecht. Verliezen hier terecht. Tuurlijk mega belangrijke scheidsrechterlijke beslissingen die ook wat bepalen maar swat. Onderste 6 ontwijken lijkt me meteen het duidelijke doel.
Ozzy, ik zeg het u nog eens : ge zijt ne achterlijke zak ...
Nu ga je weer een ganse week op dit forum en op dat van LL 23x hetzelfde zeggen.
Tabekou is nog niet fit en Tarfi zal op training ook nog niet op zijn top gestaan hebben en Walbrecq en Schouterden waren in voorbereiding beter.
En mega slecht ? Mwoa, die afgekeurde goal was onterecht, ook tegenslag met de bal op de lat van Brebels en in zelfde fase haalt keeper 'm er nog uit. Rocha mist ook open kans.
Gelijkspel had zeker gekund. Maar Genk is leuke ploeg om te zien spelen.
Nu ga je weer een ganse week op dit forum en op dat van LL 23x hetzelfde zeggen.
Tabekou is nog niet fit en Tarfi zal op training ook nog niet op zijn top gestaan hebben en Walbrecq en Schouterden waren in voorbereiding beter.
En mega slecht ? Mwoa, die afgekeurde goal was onterecht, ook tegenslag met de bal op de lat van Brebels en in zelfde fase haalt keeper 'm er nog uit. Rocha mist ook open kans.
Gelijkspel had zeker gekund. Maar Genk is leuke ploeg om te zien spelen.
Op FB zitten toch ongelooflijke droeftoeters.
Zo een Gert Van Gansen (wil een nieuwe voorzitter, en buitenlanders), Ivan Vandevelde (iedereen kent zijn gezaag van jaren al) en Marc Schoenmaekers, sorry, maar dat is om te kotsen.
Zo een Gert Van Gansen (wil een nieuwe voorzitter, en buitenlanders), Ivan Vandevelde (iedereen kent zijn gezaag van jaren al) en Marc Schoenmaekers, sorry, maar dat is om te kotsen.
Ik heb Ozzy net toch ook maar op de foe list gezet. Komt niet naar matchen zien, kent duidelijk geen verschil tussen een aanvallende en verdedigende middenvelder en beoordeelt spelers op basis van namen in plaats van prestaties of huidige vorm. Laatste druppel was het leedvermaak dat hij haalde uit de pijnlijke 4-1 verlies.
Soit. We waren niet goed genoeg vandaag. Te laks achteraan en te veel slordigheden op de helft van de tegenstander. En ook pech niet vergeten. Op het moment in de match dat de 2-2 in de lucht hangt, maakt Genk met 3 gelukjes in 1 fase de 3-1.
Ik trek me op aan het feit dat de cijfers erger zijn dan wat we verdienden en probeer zo snel mogelijk deze match te vergeten.
Soit. We waren niet goed genoeg vandaag. Te laks achteraan en te veel slordigheden op de helft van de tegenstander. En ook pech niet vergeten. Op het moment in de match dat de 2-2 in de lucht hangt, maakt Genk met 3 gelukjes in 1 fase de 3-1.
Ik trek me op aan het feit dat de cijfers erger zijn dan wat we verdienden en probeer zo snel mogelijk deze match te vergeten.
4-1 he mannekes tegen jonkies... LVT had nooit VI aan boord mogen houden connecties met spelers of niet!!! Buiten de vrijetrap heeft Brebels niks laten zien maar werkelijk niks zet daar een Tarfi die vooruit speelt, een actie heeft. Dien Pupu dat is om te lachen wie heeft dien gaan scouten? Voor derde jaar op rij zelfde menu op je bord. Begin met deze opstelling tegen Jong Brugge en je krijgt weer op je donder!