Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Zie het probleem ook niet, we zitten in reeks waar veel jeugd speelt waaronder 4 belofte ploegen. We hebben gillekens toch wat ervaring en pupe speelde ook overal met daarvoor van acker en brebels,dus die kan perfect mee draaien.moet eerlijk zeggen ik ken de speler totaal niet dus ga niet zeggen goed of slecht, gaat alleen maar over feit of hij ervaren moet zijn .
Rustig rustig, van een JONGE oppurtiniteit is niet gesproken.
Ik hoopte op een ervaren speler op huurbasis, omdat ik vind dat enige ervaring achterin een must is.
Je moet er zo geen drama van maken begot
Formerly known as Lisp-boy
Als ik hem zo eens opzoek, komt ik uit bij: "... een fijne mix van power, snelheid en souplesse..." en "... een moderne opbouwende verdediger met een heerlijke inspeel pas..."
Dat is is eigenlijk alles wat de Schuer absoluut NIET had.
Akkoord, hij heeft geen ervaring maar dat hoeft voor mij niet per se, al hebben we dan wel een zeer jonge verdediging.
Niets persoonlijk hoor. Ik voel de commentaar gewoon weer al van alle kanten komen. ik vind gewoon dat wij als supporters de neiging hebben om, ondanks dat er heel veel positieve signalen zijn, altijd kritiek te hebben. De club kan wel wat positieve wind gebruiken en we kunnen alleen vooruit komen als iedereen aan hetzelfde zeel trekt. Waarmee ik niet wil zeggen dat we blind naïef moeten zijn he. Ik denk toch dat we er een positieve transferperiode hebben opzitten. Het uitvallen van teunckens is een jammere noot in het aantrekken van de cv maar het is nu wat het is.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
2...Met die jonge verdediging moet je altijd een ervaren CV hebben... Vorig jaar had je die nu niet simpel! Dus neem je het risico dat het dure en zure punten gaat kosten. Nu komt men af van tja budget is opgesoupeerd flauw excuus hoelang wist men al dat men op zoek moest naar een ervaren CV? Drie maanden?
Als er iemand is wiens mening ik niet respecteer, is het de uwe ozzy. Geef eerst een eurocent uit aan de club, dan zal ik je comments pas met aandacht lezen.ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 5:10 pm2...Met die jonge verdediging moet je altijd een ervaren CV hebben... Vorig jaar had je die nu niet simpel! Dus neem je het risico dat het dure en zure punten gaat kosten. Nu komt men af van tja budget is opgesoupeerd flauw excuus hoelang wist men al dat men op zoek moest naar een ervaren CV? Drie maanden?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik geef axassin gelijk oké er was eerder gesproken over ervaren cv,maar na het uitvallen van jens was andere doelman liefst een eerste doelman een must.dus extra investering en hebben ze wel gecommuniceerd dat er ergens jonge gast zou komen. En als ik lees dat hij snel is en goede pas heeft is er niks mis mee,
Bullshit Carlke sorry hoor flauw excuus... Kijk men weet al 3 maanden dat men op zoek moest voor een vervanger van Schuermans liefst een ervaren nu komt men af sorry budget is op... Komaan he mensen. Zal ook wel zijn maar je maakt mij niet wijs dat je voor het uitvallen van Teunkens niemand vond aan aanvaardbare voorwaarden... Neen je haalde wel een onervaren De Bie en eentje uit tweede Amateurreeks voor die euro's had je heus wel een meer dan degelijke vervanger gevonden! Maar bon ieder zijn mening en gedacht hierover.Carlke wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 5:32 pmIk geef axassin gelijk oké er was eerder gesproken over ervaren cv,maar na het uitvallen van jens was andere doelman liefst een eerste doelman een must.dus extra investering en hebben ze wel gecommuniceerd dat er ergens jonge gast zou komen. En als ik lees dat hij snel is en goede pas heeft is er niks mis mee,
Ik denk dat jij vergeet dat een pube jaren in Nederland 2 de klasse actief was maar door blessure lager niveau om terugte komen,vergeet niet ook vorig seizoen was het een gok met schuurmans limbombe e n dergelijke die hadden jaar niet gespeeld nu heb je jongere gehaald die wel speelde buiten vekemans,ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 5:57 pmBullshit Carlke sorry hoor flauw excuus... Kijk men weet al 3 maanden dat men op zoek moest voor een vervanger van Schuermans liefst een ervaren nu komt men af sorry budget is op... Komaan he mensen. Zal ook wel zijn maar je maakt mij niet wijs dat je voor het uitvallen van Teunkens niemand vond aan aanvaardbare voorwaarden... Neen je haalde wel een onervaren De Bie en eentje uit tweede Amateurreeks voor die euro's had je heus wel een meer dan degelijke vervanger gevonden! Maar bon ieder zijn mening en gedacht hierover.Carlke wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 5:32 pmIk geef axassin gelijk oké er was eerder gesproken over ervaren cv,maar na het uitvallen van jens was andere doelman liefst een eerste doelman een must.dus extra investering en hebben ze wel gecommuniceerd dat er ergens jonge gast zou komen. En als ik lees dat hij snel is en goede pas heeft is er niks mis mee,