Jong Genk - Lierse K. [14-08-2022]
- Justhomuch
- Justhomuch
Re: Jong Genk - Lierse K. [14-08-2022]
Het ging me eerder over dat het appelen met peren vergelijken is, ik onderschat geen enkele belofteploeg, en zeker die van Genk niet.Barry wrote: ↑Fri Jul 29, 2022 4:05 pmJusthomuch, deze keer heeft Ozzy gelijk. Toen was Placca onze spits en stond Ben Santermans vanachterJusthomuch wrote: ↑Fri Jul 29, 2022 3:30 pmNee jij als teletext-supporter zult wel beter op de hoogte zijn
Wij komen áltijd terug!
2.... ik ook niet er gaan er zich veel aan mispakken !Justhomuch wrote: ↑Sat Jul 30, 2022 10:56 amHet ging me eerder over dat het appelen met peren vergelijken is, ik onderschat geen enkele belofteploeg, en zeker die van Genk niet.Barry wrote: ↑Fri Jul 29, 2022 4:05 pmJusthomuch, deze keer heeft Ozzy gelijk. Toen was Placca onze spits en stond Ben Santermans vanachterJusthomuch wrote: ↑Fri Jul 29, 2022 3:30 pm
Nee jij als teletext-supporter zult wel beter op de hoogte zijn
Voor een openingsspeeldag, zeker tegen zo'n belofteploeg, geldt enkel het resultaat. Mooi voetbal maakt niet uit, het mag zelfs op een diefje wat mij betreft. Je kan weinig winnen in dergelijke wedstrijden tegen belofteploegen. Als je wint vindt iedereen dat normaal, als je verliest is het kot te klein. Gewoon zonder al teveel druk de missie klaren en dan toeleven naar die eerste thuismatch.
Denk dat dit de sterkste van de 4 beloften teams is, dus oppassen dat je je niet verslikt in Jong Genk want inderdaad iedereen vind het normaal dat je wint ! Dus ja voor één keer geef ik je gelijk het resultaat is veel belangrijker dan de manier waarop.
Volgende wedstrijd thuis tegen Club Next (waarvan ik denk dat ze zwakker zijn dan vroeger) verwacht ik wel schitterend aanvallend voetbal met de nodige doelpunten en een vlotte zege !
Volgende wedstrijd thuis tegen Club Next (waarvan ik denk dat ze zwakker zijn dan vroeger) verwacht ik wel schitterend aanvallend voetbal met de nodige doelpunten en een vlotte zege !
- Justhomuch
Het resultaat is altijd belangerijker Mark, wat heb je aan mooi voetbal als je er 5 in je bak krijgt? De tijd van tiki taka is passé!Mark wrote: ↑Fri Aug 05, 2022 12:20 pmDenk dat dit de sterkste van de 4 beloften teams is, dus oppassen dat je je niet verslikt in Jong Genk want inderdaad iedereen vind het normaal dat je wint ! Dus ja voor één keer geef ik je gelijk het resultaat is veel belangrijker dan de manier waarop.
Wij komen áltijd terug!
Maar vooral, als je met een 6 op 6 kan beginnen.. acht ik de kans ook niet onbestaande dat we tegen Beerschot een goed resultaat kunnen neerzetten. Heb het idee dat andere ploegen nog veel meer aan het opbouwen zijn dan ons, dus dat zou hopelijk een bonus moeten kunnen opleveren in de seizoensstart.
Ik heb er ontzettend veel goesting in!
Ik heb er ontzettend veel goesting in!
-
Iemand een gedacht waar jong genk speelt en of er gewoon loketten voor bezoekers zullen open zijn?
Ik dacht op een veld naast de Cristal Arena.KLSK190630 wrote: ↑Mon Aug 08, 2022 10:29 amIemand een gedacht waar jong genk speelt en of er gewoon loketten voor bezoekers zullen open zijn?
Benieuwd over ons basiselftal. Gaat TVI De Smet meteen op de bank zwieren? En wat met ons centraal duo achterin?
Wel benieuwd naar da b trein daar hopelijk ook goed voor de supEric wrote: ↑Mon Aug 08, 2022 11:34 amIk dacht op een veld naast de Cristal Arena.KLSK190630 wrote: ↑Mon Aug 08, 2022 10:29 amIemand een gedacht waar jong genk speelt en of er gewoon loketten voor bezoekers zullen open zijn?
Benieuwd over ons basiselftal. Gaat TVI De Smet meteen op de bank zwieren? En wat met ons centraal duo achterin?