Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ozzy nog eens schuurmans zijn doelpunten gaan we missen ja , maar zijn tegendoelpunten via hem niet ! Pupe is best oké! Alleen hoop ik dat er nog appel uit de kast valt want met blessures heb je weinig opties. Hakim scoort vlot bij virton blijkbaar teller staat nog op 0 !
Pupe ok? Komaan . Die kwam gisteren zwaar te kort tegen Patro. Zijn uitvoetballen was een regelrechte ramp. Die heeft ons zo een paar keer in de problemen gebracht. Pupe werd ook paar keer gepakt door die 45 en won bijna geen enkel van zijn kopduels?? Van wat ik gisteren zag is Schuermans beter.Carlke wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 5:07 pmOzzy nog eens schuurmans zijn doelpunten gaan we missen ja , maar zijn tegendoelpunten via hem niet ! Pupe is best oké! Alleen hoop ik dat er nog appel uit de kast valt want met blessures heb je weinig opties. Hakim scoort vlot bij virton blijkbaar teller staat nog op 0 !
Dat zal Jos Daerden ook wel gezien hebben. jong Genk gaat volgende week Pupe aan de bal laten denk ik
Ik zou hem toch het voordeel van de twijfel geven. Ik was er gisteren niet maar tegen Knokke vond ik Pupe voetballend juist wel sterk.Zovko wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 6:41 pmPupe ok? Komaan . Die kwam gisteren zwaar te kort tegen Patro. Zijn uitvoetballen was een regelrechte ramp. Die heeft ons zo een paar keer in de problemen gebracht. Pupe werd ook paar keer gepakt door die 45 en won bijna geen enkel van zijn kopduels?? Van wat ik gisteren zag is Schuermans beter.Carlke wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 5:07 pmOzzy nog eens schuurmans zijn doelpunten gaan we missen ja , maar zijn tegendoelpunten via hem niet ! Pupe is best oké! Alleen hoop ik dat er nog appel uit de kast valt want met blessures heb je weinig opties. Hakim scoort vlot bij virton blijkbaar teller staat nog op 0 !
Dat zal Jos Daerden ook wel gezien hebben. jong Genk gaat volgende week Pupe aan de bal laten denk ik
In het uitvoetballen kan Pupe nog groeien, maar zijn snelheid daar valt nog weinig aan te doen.
Maar zoals ik zei, zo'n speler wordt toch uitgebreid gescout vooraleer ze hem aantrekken ? Dan moest dat gebrek aan snelheid toch al opgevallen zijn ?
Maar zoals ik zei, zo'n speler wordt toch uitgebreid gescout vooraleer ze hem aantrekken ? Dan moest dat gebrek aan snelheid toch al opgevallen zijn ?
Formerly known as Lisp-boy
Gisteren was hij slecht ja helemaal juist maar vorige week geen probleem, die nr 45 met zo een snelheid en voetballend vermogen zijn er niet veel, raar dat hij nog reeks lager speelt. Schuurmans zou daar ook sterrekens tegen gezien hebbenZovko wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 6:41 pmPupe ok? Komaan . Die kwam gisteren zwaar te kort tegen Patro. Zijn uitvoetballen was een regelrechte ramp. Die heeft ons zo een paar keer in de problemen gebracht. Pupe werd ook paar keer gepakt door die 45 en won bijna geen enkel van zijn kopduels?? Van wat ik gisteren zag is Schuermans beter.Carlke wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 5:07 pmOzzy nog eens schuurmans zijn doelpunten gaan we missen ja , maar zijn tegendoelpunten via hem niet ! Pupe is best oké! Alleen hoop ik dat er nog appel uit de kast valt want met blessures heb je weinig opties. Hakim scoort vlot bij virton blijkbaar teller staat nog op 0 !
Ik ben er ook van overtuigd dat Pupe veel beter kan dan gisteren. Zo vond ik hem in de oefenwedstrijd tegen Club Brugge echt heel sterk spelen, zowel verdedigend als voetballend.Barry wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 7:02 pmIk zou hem toch het voordeel van de twijfel geven. Ik was er gisteren niet maar tegen Knokke vond ik Pupe voetballend juist wel sterk.Zovko wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 6:41 pmPupe ok? Komaan . Die kwam gisteren zwaar te kort tegen Patro. Zijn uitvoetballen was een regelrechte ramp. Die heeft ons zo een paar keer in de problemen gebracht. Pupe werd ook paar keer gepakt door die 45 en won bijna geen enkel van zijn kopduels?? Van wat ik gisteren zag is Schuermans beter.Carlke wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 5:07 pmOzzy nog eens schuurmans zijn doelpunten gaan we missen ja , maar zijn tegendoelpunten via hem niet ! Pupe is best oké! Alleen hoop ik dat er nog appel uit de kast valt want met blessures heb je weinig opties. Hakim scoort vlot bij virton blijkbaar teller staat nog op 0 !
Dewaest van Genk zit op,een volledig zijspoor.
Wel geen gemakkelijke mens en waarschijnlijk veel te duur nog.
Seraing zou interesse hebben.
Wel geen gemakkelijke mens en waarschijnlijk veel te duur nog.
Seraing zou interesse hebben.
joachim van damme mag weg in standard zouden ook ploegen van 1 b achter