Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Zovko
Re: Transfernieuws

Post by Zovko » Sat Aug 06, 2022 11:32 pm

Lisp-boy wrote:
Sat Aug 06, 2022 11:03 pm
Als er geen ervaren CV meer bij komt, dan zitten we defensief toch niet comfortabel vind ik. Te jong en een te dunne spoeling. Dat gebrek aan snelheid bij Pupe, dat gaat ons nog punten kosten. Zo'n speler wordt toch uitgebreid gescout voor hij wordt aangetrokken ?
Die was vandaag verschrikkelijk slecht! 75 procent slechte inspeelpasses denk ik pfff. Werd dan ook nog is keer op keer gepakt door diene 45 en verloor de meeste van zijn kopduels.

Axassin

Post by Axassin » Sun Aug 07, 2022 12:50 am

ozzy105 wrote:
Sat Aug 06, 2022 11:14 pm
Lisp-boy wrote:
Als er geen ervaren CV meer bij komt, dan zitten we defensief toch niet comfortabel vind ik. Te jong en een te dunne spoeling. Dat gebrek aan snelheid bij Pupe, dat gaat ons nog punten kosten. Zo'n speler wordt toch uitgebreid gescout voor hij wordt aangetrokken ?
Dit mag je niet luidop zeggen of posten...
Tuurlijk wel, gewoon geen 86 keer.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Carlke

Post by Carlke » Sun Aug 07, 2022 9:22 am

Gisteren was hij idd niet goed maar in andere wedstrijden toch wel. Zet daar schuurmans gisteren en je had ook probleem met die nr 45, die was wel heel snel hoor, voetballen kon die ook . Had wel rood moeten krijgen,

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Aug 07, 2022 10:20 am

Carlke wrote:
Sun Aug 07, 2022 9:22 am
Gisteren was hij idd niet goed maar in andere wedstrijden toch wel. Zet daar schuurmans gisteren en je had ook probleem met die nr 45, die was wel heel snel hoor, voetballen kon die ook . Had wel rood moeten krijgen,
Kan zijn Carlke maar Schuermans stond ook gérant voor gevaar in de box en vooral doelpunten... Het was van de periode VM dat men nog op het lisp een cv had die regelmatig zijn goals meepikte...

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Aug 07, 2022 11:56 am

ozzy105 wrote:
Lisp-boy wrote:
Het verschil is dat jij dat 1000 keer moet posten, en dat we direct gaan degraderen als er geen cv komt.
Wij komen áltijd terug!

TV2002

Post by TV2002 » Sun Aug 07, 2022 2:26 pm

Justhomuch wrote:
Sun Aug 07, 2022 11:56 am
ozzy105 wrote:
Lisp-boy wrote:
Het verschil is dat jij dat 1000 keer moet posten, en dat we direct gaan degraderen als er geen cv komt.
En nog een groot verschil is dat Ozzy nog geen enkele wedstrijd live heeft gezien (en jaa, ik weet dat dat door bepaalde zaken niet meer gaat) en dus eigenlijk niets kan zeggen over de prestaties van bepaalde spelers en enkel maar uitgaat van wat andere mensen schrijven.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Aug 07, 2022 3:08 pm

Vorig seizoen bijna alle matchen bekeken als ik nu sommige reacties lees oa op facebook dat ipv Hakim nu Rocha meestal alleen in de spits speelt op een eiland tov 2-3 verdedigers moet ik idd maar enkel op reacties afgaan... Ik hoop maar dat Leo niet hetzelfde overkomt en men op het einde van de rit komt zeggen of posten nl niet goed genoeg, ander en hopelijk beter.... Het probleem blijft sinds de heropstart nl geen echte nummer 10 eentje die de bal bijhoud onder druk, eentje die deftig een spits kan aanspelen... Iedereen post maar we zijn versterkt in elke linie tov vorig seizoen dat zal maar moeten blijken!!! Niet vergeten je hebt al je scorend vermogen laten vertrekken... Achteraan is Schuermans die gerant stond voor goals niet vervangen. Ben benieuwd.

Fiero67

Post by Fiero67 » Sun Aug 07, 2022 3:37 pm

En nog een groot verschil is dat Ozzy nog geen enkele wedstrijd live heeft gezien (en jaa, ik weet dat dat door bepaalde zaken niet meer gaat) en dus eigenlijk niets kan zeggen over de prestaties van bepaalde spelers en enkel maar uitgaat van wat andere mensen schrijven.
[/quote]

Pas op, op het LL forum gaat hij er prat op dat hij alle wedstrijden van LK op tv ANALYSEERT.
Ik vind nu persoonlijk dat hij de moed moet hebben om Luc te contacteren en officieel zijn kandidatuur moet stellen om video-analysator te worden.
De weg naar 1A ligt dan los open voor ons. Poepsimpel.

Fiero67

Post by Fiero67 » Sun Aug 07, 2022 3:40 pm

ozzy105 wrote:
Sun Aug 07, 2022 3:08 pm
Vorig seizoen bijna alle matchen bekeken als ik nu sommige reacties lees oa op facebook dat ipv Hakim nu Rocha meestal alleen in de spits speelt op een eiland tov 2-3 verdedigers moet ik idd maar enkel op reacties afgaan... Ik hoop maar dat Leo niet hetzelfde overkomt en men op het einde van de rit komt zeggen of posten nl niet goed genoeg, ander en hopelijk beter.... Het probleem blijft sinds de heropstart nl geen echte nummer 10 eentje die de bal bijhoud onder druk, eentje die deftig een spits kan aanspelen... Iedereen post maar we zijn versterkt in elke linie tov vorig seizoen dat zal maar moeten blijken!!! Niet vergeten je hebt al je scorend vermogen laten vertrekken... Achteraan is Schuermans die gerant stond voor goals niet vervangen. Ben benieuwd.
Garant voor tegengoals
Je maakt 2 typ-fouten

smiths

Post by smiths » Sun Aug 07, 2022 4:37 pm

We staan sterk genoeg hoor, Puppe eerste mindere match dat klopt maar we zijn heus wel sterker hoor. Er komt enkel een cv bij als er nog een appel uit de kast valt einde transferperiode.

Post Reply