Vertrek Spaenhoven

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Vertrek Spaenhoven

Post by KRKN » Thu Apr 04, 2019 1:46 pm

Thomas1906 wrote:
Thu Apr 04, 2019 1:09 pm
Angst/paniek is een slechte raadgever.
Komaan, gaan wij in ons eerste jaar al 3 trainers verslijten?
Het is nu wel echt duidelijk dat er echt gepromoveerd moet worden maar op deze manier gaat het wel wat kosten.
Ik heb US & Dave altijd als een duo gezien, dus in dat opzicht vind in het niet zo verbazingwekkend. Ik denk dat het bestuur ook ingezien heeft dat het met Dave niet ging lukken. Nu heb je nog een waterkans op een schokeffect.

Niet dat ik het goedkeur om zoveel trainers er door te jagen, maar deze zet snap ik eigenlijk wel.

Saki

Post by Saki » Thu Apr 04, 2019 1:47 pm

Zonder leedvermaak jongens in tegendeel.
Maar er blijkt op het lisp weinig veranderd te zijn, bitter weinig.

3970

Post by 3970 » Thu Apr 04, 2019 1:57 pm

Dit is toch een eerste grote buis voor het bestuur imo.
Trost was van in het begin een fout, de problemen met Spaenhoven waren te voorzien en dat De Herdt een slippendrager is dat weet de ganse voetbalwereld.
Wat mij meer zorgen baart: de absolute must om te promoveren die zich stilaan manifesteert.
Ik zou erg graag het budget eens bekijken.
Daar staan de opzegvergoedingen van 3 trainers in genoteerd.

Sorry hoor, maar dit heb ik allemaal al eerder meegemaakt

We're back.

KRKN

Post by KRKN » Thu Apr 04, 2019 2:05 pm

Saki wrote:
Thu Apr 04, 2019 1:47 pm
Zonder leedvermaak jongens in tegendeel.
Maar er blijkt op het lisp weinig veranderd te zijn, bitter weinig.
Ik heb het moeilijk met zo’n reacties.
Je ontslaat iemand die al met een half been in de uitgang slaat en opeens waart Samy terug rond op het Lisp. Opeens zijn alle inspanningen voor de jeugd verdwenen, de moeite om de supporters terug aan zich te binden door in te zetten op bv het museum,.. Ik denk toch ook niet dat ik alle wandaden van Samy op een rijtje moet zetten en die naast de trainerswissels moet zetten ? Ja, de keuze voor US met oog op de licentieproblemen, dat is inderdaad amateuristisch en die kritiek snap ik. Maar om te zeggen dat er ‘bitter weinig verandering’ is, dat is toch een brug of 5 te ver.

Uit zowel de communicatie na het ontslag van US als de aanwezigheid van Wim De Decker in de tribunes heb ik het vermoeden dat deze zet al wel even voorbereid was. De resultaten en het spel hebben niet geholpen.

Wat meer nuance zou mogen. En ja, ik noteer wel degelijk leedvermaak. Maar goed, dat zijn slechts de woorden van dit schaap ;)

Eric

Post by Eric » Thu Apr 04, 2019 2:11 pm

3970 wrote:
Thu Apr 04, 2019 1:57 pm
Trost was van in het begin een fout, de problemen met Spaenhoven waren te voorzien en dat De Herdt een slippendrager is dat weet de ganse voetbalwereld.
Wat mij meer zorgen baart: de absolute must om te promoveren die zich stilaan manifesteert.

We're back.
Ja, die opzegvergoeding storen me ook. Financiele streep door de rekening. Inderdaad, de druk om te promoveren neemt toe maar ik zie het niet meer gebeuren. Nu: als Dave echt een slippendrager is zoals je zelf zegt snap ik niet goed waarom

Wel opvallend veel LL-ers die komen piepen op dit topic. We zullen dat bezorgdheid noemen en geen leedvermaak zeker? :P

Saki

Post by Saki » Thu Apr 04, 2019 2:13 pm

Als je mij een beetje kent weet je dit ik hier op dit forum niet provocatief probeer te zijn .
Als jij leedvermaak noteert is dat je volste recht maar ik ga mij niet verontschuldigen voor veronderstellingen.
Wat betreft de verdere uitbouw van de jeugdwerking, stadion etc heb ik niets gezegd dievideeën ben ik niet ongenegen.
Ik bekijk het rationeel zijnde : 4 trainers op minder dan een jaar tijd.
Last edited by Saki on Thu Apr 04, 2019 2:15 pm, edited 1 time in total.

Saki

Post by Saki » Thu Apr 04, 2019 2:15 pm

Eric wrote:
Thu Apr 04, 2019 2:11 pm
3970 wrote:
Thu Apr 04, 2019 1:57 pm

We're back.
Ja, die opzegvergoeding storen me ook. Financiele streep door de rekening. Inderdaad, de druk om te promoveren neemt toe maar ik zie het niet meer gebeuren. Nu: als Dave echt een slippendrager is zoals je zelf zegt snap ik niet goed waarom

Wel opvallend veel LL-ers die komen piepen op dit topic. We zullen dat bezorgdheid noemen en geen leedvermaak zeker? :P
Ik kwam hier eigenlijk naartoe om meer info te verkrijgen over het ontslag en te weten Hoe jullie er tegen overstaan.
Ik noteer dat ik me verder toeleg op het topic 3e amateur en niet verder reageer.

KRKN

Post by KRKN » Thu Apr 04, 2019 2:26 pm

Saki wrote:
Thu Apr 04, 2019 2:13 pm
Als je mij een beetje kent weet je dit ik hier op dit forum niet provocatief probeer te zijn .
Als jij leedvermaak noteert is dat je volste recht maar ik ga mij niet verontschuldigen voor veronderstellingen.
Wat betreft de verdere uitbouw van de jeugdwerking, stadion etc heb ik niets gezegd dievideeën ben ik niet ongenegen.
Je kan er toch niet omheen dat het vreemd is om op 1 specifiek element te focussen (een belangrijk, daar niet van), om dan al het andere te negeren en zeggen dat er amper veranderingen zijn tov. het MS-tijdperk?
Nu: als dit een gewoonte gaat worden voor de komende 5 jaar, dan mogen we ons inderdaad zorgen maken. Ik ben grote voorstanders van trainers hebben die lang meegaan en in dit land hebben we dat érg weinig.

Verontschuldigen is zeker niet nodig. Ik vond het gewoon nogal kort door de bocht, maar dat kan mogelijks ook gezegd worden van mijn conclusie ivm leedvermaak :)

Saki

Post by Saki » Thu Apr 04, 2019 2:28 pm

KRKN wrote:
Thu Apr 04, 2019 2:26 pm
Saki wrote:
Je kan er toch niet omheen dat het vreemd is om op 1 specifiek element te focussen (een belangrijk, daar niet van), om dan al het andere te negeren en zeggen dat er amper veranderingen zijn tov. het MS-tijdperk?
Nu: als dit een gewoonte gaat worden voor de komende 5 jaar, dan mogen we ons inderdaad zorgen maken. Ik ben grote voorstanders van trainers hebben die lang meegaan en in dit land hebben we dat érg weinig.

Verontschuldigen is zeker niet nodig. Ik vond het gewoon nogal kort door de bocht, maar dat kan mogelijks ook gezegd worden van mijn conclusie ivm leedvermaak :)
Zand erover ;-)

KRKN

Post by KRKN » Thu Apr 04, 2019 2:29 pm

Saki wrote:
Thu Apr 04, 2019 2:28 pm
KRKN wrote:
Thu Apr 04, 2019 2:26 pm
Saki wrote:

Zand erover ;-)
Die pint nog geldig? :twisted:

Post Reply