Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Eerst Pistes zijn bekijken voor doelman sta in Gazet
" De lange afwezigheid van doelman Jens Teunckens noopt de Pallieters op zoek te gaan naar een bijkomende goalie. Lierse telt met Jarno De Smet en Ben Van Lommel immers nog slechts twee doelmannen in de kern. De eerste pistes werden intussen bewandeld. "
Bron : GVA
Bron : GVA
Formerly known as Lisp-boy
Volgens fb vanhamel in tribune !
Waarom ozzy, heeft bij beerschot dikke zever die gaan niet willen dat die boel daar verziekt.het kan goed zijn dat ze hem huren.en hij zal ook willen spelen dus zal zeker bespreekbaar zijn . We zullen zien het komt ook niet van mij he ik heb hem persoonlijk niet gezien.maar als het zo is wat komt hij doen op lierse - knokke
Het zou in elk geval goed nieuws zíjn.
De Vanhamel van in zijn vorige periode bij ons is een absolute topper voor 1B.
Maar ik weet niet of hij de voorbije jaren bij Beerschot dat niveau haalde? Leek mij vorig seizoen af en toe te flateren in een zwalpend Beerschot, of vergis ik mij?
Jaartje huren lijkt mij goede oplossing.
Maar ik weet niet of hij de voorbije jaren bij Beerschot dat niveau haalde? Leek mij vorig seizoen af en toe te flateren in een zwalpend Beerschot, of vergis ik mij?
Heb bijna al hun matchen bekeken op proximus en de ratten mogen blij zijn dat ze Mike hadden of ze hadden nog minder punten gehad... Was daar niet zelden de gebeten hond maar stond verdorie bijna iedere match in een schiettent. Neen indien haalbaar laat maar komen!Nirvana wrote: ↑Sat Jul 30, 2022 9:09 amDe Vanhamel van in zijn vorige periode bij ons is een absolute topper voor 1B.
2 ozzy nu hoor ik je klappen maar het blijft geruchr he mannen maar hij was er !ozzy105 wrote: ↑Sat Jul 30, 2022 11:43 amHeb bijna al hun matchen bekeken op proximus en de ratten mogen blij zijn dat ze Mike hadden of ze hadden nog minder punten gehad... Was daar niet zelden de gebeten hond maar stond verdorie bijna iedere match in een schiettent. Neen indien haalbaar laat maar komen!Nirvana wrote: ↑Sat Jul 30, 2022 9:09 amDe Vanhamel van in zijn vorige periode bij ons is een absolute topper voor 1B.
Dus DE vraag is : volgt hij onze welgekende instagram-bron al ?
Formerly known as Lisp-boy