Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Netzer
Re: Transfernieuws

Post by Netzer » Wed Jul 27, 2022 10:46 pm

Carlke wrote:
Wed Jul 27, 2022 8:50 pm
Wat nu teuncens half jaar out kruisband ! Moeilijke keuze iemand halen of niet . De smet nu niet doorschuiven zou hem weinig vertrouwen geven.moeilijke keuze voor bestuur !
Naar mijn mening moet er zoiezo een nieuwe keeper gehaald worden. Zes tot acht maanden out he, dan moet je gewoon ingrijpen.
Ze hebben vorig seizoen niet zonder reden beslist dat er een nieuwe doelman, Teunckens, moest gehaald worden.
Het zou me dus niet verbazen dat er nu plots voor een nieuwe doelman in plaats van een centrale verdediger wordt gekozen, omdat ik ook lees dat na de komst van Tabekou het werkbudget eigenlijk was opgesoupeerd (GVA).
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jul 27, 2022 11:25 pm

Jammer zeer jammer, seizoen al voorbij voor hij nog begonnen is. Toch maar op zoek naar een nieuwe doelman want overkomt Jarno iets zit je met een onervaren doelman... Zou ik toch maar een cv achterwege laten en een nieuwe ervaren doelman aanwerven!

Ziggy

Post by Ziggy » Thu Jul 28, 2022 12:13 am

Pak als we nieuwe doelman gaan halen wie zouden jullie willen dan

Mark

Post by Mark » Thu Jul 28, 2022 6:31 am

Dit is echt een ramp zowel voor de club als voor Teunckens !
Een nieuwe doelman halen is makkelijker gezegd dan gedaan, iemand met de kwaliteiten van Teunckens ga je waarschijnlijk niet vinden (te duur). Je zal dan iemand moeten halen die evenwaardig is met Jarno.

KRKN

Post by KRKN » Thu Jul 28, 2022 11:35 am

Moeilijke situatie. Ik zou toch eerder De Smet een kans geven. Akkoord, dat gaat punten kosten, maar nu een evenwaardige doelman aan Teunckens halen gaat handen vol geld kosten, en wat doe je dan als Teunckens terug is?

En akkoord, De Smet heeft ons punten gekost, maar hij is nog jong. Ik vond hem vorig seizoen veel beter dan het seizoen daarvoor. Wie weet heeft hij nog stappen gezet?

Netzer

Post by Netzer » Thu Jul 28, 2022 11:50 am

KRKN wrote:
Thu Jul 28, 2022 11:35 am
Moeilijke situatie. Ik zou toch eerder De Smet een kans geven. Akkoord, dat gaat punten kosten, maar nu een evenwaardige doelman aan Teunckens halen gaat handen vol geld kosten, en wat doe je dan als Teunckens terug is?

En akkoord, De Smet heeft ons punten gekost, maar hij is nog jong. Ik vond hem vorig seizoen veel beter dan het seizoen daarvoor. Wie weet heeft hij nog stappen gezet?
Het probleem gaat zich vormen moest er met De Smet iets gebeuren (blessure, schorsing).
Dan zit je met een heel groot probleem.
Formerly known as Lisp-boy

Mark

Post by Mark » Thu Jul 28, 2022 12:02 pm

Ook voor mij kan je aan het seizoen beginnen met Jarno. Hij verdient zeker zijn kans !
Je zal hoogstwaarschijnlijk wat minder punten halen dan met Teunckens, maar een evenwaardige vervanger kost inderdaad hopen geld!
Vraag is natuurlijk wat als er iets met Jarno gebeurd ! Dus je zal toch nog een andere doelman moeten halen.

TV2002

Post by TV2002 » Thu Jul 28, 2022 2:01 pm

Amai, dit is een ferme domper.

Moeilijke keuze: kans geven aan De Smet of een vervanger aanwerven?
Van mij mag Jarno zijn kans krijgen maar ik was er toch niet de grootste fan van, is verre van de puntenpakker die Teunckens is. Mist ook wat uitstraling vind ik.
Al besef ik maar al te goed dat het niet evident is om nu nog extra budget te vinden om een extra keeper aan te werven, die dan nog van het niveau van Teunckens is.

Een keeper huren waarbij de moederclub nog een deel van zijn loon betaalt, zou het dan misschien wel mogelijk maken.

In een artikel van GVA valt ook nog te lezen dat het werkbudget opgesoupeerd zou zijn met de huidige komst van Tabekou. Is de komst van de nieuwe centrale verdediger hier dan ook al bijgerekend?

KRKN

Post by KRKN » Thu Jul 28, 2022 3:28 pm

TV2002 wrote:
Thu Jul 28, 2022 2:01 pm
Amai, dit is een ferme domper.

Moeilijke keuze: kans geven aan De Smet of een vervanger aanwerven?
Van mij mag Jarno zijn kans krijgen maar ik was er toch niet de grootste fan van, is verre van de puntenpakker die Teunckens is. Mist ook wat uitstraling vind ik.
Al besef ik maar al te goed dat het niet evident is om nu nog extra budget te vinden om een extra keeper aan te werven, die dan nog van het niveau van Teunckens is.

Een keeper huren waarbij de moederclub nog een deel van zijn loon betaalt, zou het dan misschien wel mogelijk maken.

In een artikel van GVA valt ook nog te lezen dat het werkbudget opgesoupeerd zou zijn met de huidige komst van Tabekou. Is de komst van de nieuwe centrale verdediger hier dan ook al bijgerekend?
Ik vermoed dat ze een belofte als CV gaan pakken, eerlijk gezegd.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Thu Jul 28, 2022 4:46 pm

Erg jammer van teunckens en hopelijk is die snel beter. Natuurlijk, als je, met alle respect, moddervet aan de voorbereiding begint vind ik dat niet zo professioneel en lijkt het me logisch dat je blessuregevoeliger bent. Desondanks een groot verlies voor komend seizoen.

Post Reply