Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Rocha in 1 b scoorde zowel bij lommel topschutter ook bij molenbeek scoorde hij regelmatig.Tokky89 wrote: ↑Sun Jul 24, 2022 6:35 pmDie Rocha blijft ook nog altijd afwachten, vorig jaar bij Eupen zelfs dikwijls de bank ni gehaald . Ik hoor er hier een paar zeggen dat we een topspits hebben binnengehaald ,lijkt mij toch sterk overdreven .
Er moeten toch nog zeker twee versterkingen bijkomen met ervaring vind ik.
- Justhomuch
Voor 1b is dat een topper in mijn ogen.Tokky89 wrote: ↑Sun Jul 24, 2022 6:35 pmDie Rocha blijft ook nog altijd afwachten, vorig jaar bij Eupen zelfs dikwijls de bank ni gehaald . Ik hoor er hier een paar zeggen dat we een topspits hebben binnengehaald ,lijkt mij toch sterk overdreven .
Er moeten toch nog zeker twee versterkingen bijkomen met ervaring vind ik.
Wij komen áltijd terug!
Het probleem met dit systeem is dat de ploeg niet kan opschuiven die spits altijd op een eiland staat . Abdallah had volgens mij veel meer gescoord met een spits naast hem . Zo slecht was hij niet ,stond vaak gwn in de tang van twee CV 's. Ik hoop dat het dit jaar anders wordt.
Abdallah was wel onze bestbetaalde speler naar verluid. In mijn ogen logisch dat ze concluderen dat zijn rendement te laag lag. Niet slecht maar ook niet wauw.Tokky89 wrote: ↑Mon Jul 25, 2022 2:04 pmHet probleem met dit systeem is dat de ploeg niet kan opschuiven die spits altijd op een eiland staat . Abdallah had volgens mij veel meer gescoord met een spits naast hem . Zo slecht was hij niet ,stond vaak gwn in de tang van twee CV 's. Ik hoop dat het dit jaar anders wordt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hoe komt het dat zijn rendement te laag was? En hij maar amper een goal of 8 maakte?Ik vrees dat Rocha er niet meer gaat maken op 28 matchen....
Ozzy aub,... Die had bij momenten toch veel kansen nodig om een doelpunt te maken?
Maar dat weet je uiteraard alleen maar als je effectief in het stadion komt kijken natuurlijk.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Heb al de matchen bijna gevolgt op tv zoveel heeft die er niet laten liggen hoor... Kan ook niet anders he hoeveel bruikbare ballen kreeg die maar op een wedstrijd? Ik hoop maar dat Rocha hetzelfde niet moet ondergaan 1 of 2 kansjes krijgen op 95 minuten..
Het moet frustrerend zijn hoor als eenzame spits op een eiland tov 2-3 bewakers!
Het moet frustrerend zijn hoor als eenzame spits op een eiland tov 2-3 bewakers!
- Justhomuch
Dan wordt het tijd voor een nieuw brilletje, ik kan mij fases voor de geest halen dat hij alleen op de keeper af kon gaan en deze cadeautjes van kansen verkwanselde. Nee Ozzy het is geen slechte spits maar niet overdrijven.ozzy105 wrote: ↑Mon Jul 25, 2022 2:48 pmHeb al de matchen bijna gevolgt op tv zoveel heeft die er niet laten liggen hoor... Kan ook niet anders he hoeveel bruikbare ballen kreeg die maar op een wedstrijd? Ik hoop maar dat Rocha hetzelfde niet moet ondergaan 1 of 2 kansjes krijgen op 95 minuten..
Wij komen áltijd terug!
2....lJusthomuch wrote: ↑Mon Jul 25, 2022 3:10 pmDan wordt het tijd voor een nieuw brilletje, ik kan mij fases voor de geest halen dat hij alleen op de keeper af kon gaan en deze cadeautjes van kansen verkwanselde. Nee Ozzy het is geen slechte spits maar niet overdrijven.ozzy105 wrote: ↑Mon Jul 25, 2022 2:48 pmHeb al de matchen bijna gevolgt op tv zoveel heeft die er niet laten liggen hoor... Kan ook niet anders he hoeveel bruikbare ballen kreeg die maar op een wedstrijd? Ik hoop maar dat Rocha hetzelfde niet moet ondergaan 1 of 2 kansjes krijgen op 95 minuten..