Voorbereiding seizoen 2022-2023

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023

Post by ozzy105 » Sat Jul 23, 2022 7:24 pm

0-1

TV2002

Post by TV2002 » Sat Jul 23, 2022 8:46 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jul 23, 2022 7:24 pm
0-1
Den Ozzy en al de criticasters zitten al op hete kolen om straks nog maar eens hun haperende plaat op te zetten.

Op Facebook is er al iemand bezig (je zult wel weten wie ;) ).

Axassin

Post by Axassin » Sat Jul 23, 2022 9:17 pm

Voor mij toch veruit de minste match van de voorbereiding (enkel zandhoven heb ik niet gezien).

Helmond sneller op de bal en speelden echt wel verzorgd voetbal. Er waren redelijk wat Hollanders aanwezig en volgens hen willen ze toch wel bovenaan meedoen. Doel op korte termijn is promotie naar eredivisie.

Goal komt er na een foutieve inspeelpas van teunckens.

Hopelijk begrijpt TVI dat je met een spits als rocha hoog moet spelen. Als die, zoals vandaag, continu zijn bal aan de middellijn moet halen, staat hij veel te ver van de plaats waar hij moet zijn.

Verder is het halen van één of 2 flankspelers een must. GDS en tarfi zijn geen flanken en trekken dan ook continu naar binnen.

Beste man bij ons? Voor mij PDS. Verliest amper duels, staat voetballend zijn mannetje en heeft echt wel aan maturiteit gewonnen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jul 23, 2022 9:22 pm

Bekijk je kern vorig seizoen en de huidige het zegt alles. Je hebt goede en ervaren spelers als Maes-Limbombe-Schuermans-Yagan-Swinnen-Hakim-Hendricx oa laten gaan en amper paar goede transfers gedaan met Libert-Rocha-Tarfi. Op de bank heb je niks van kwaliteit ZITTEN, veel te smalle kern, en dan zegt LVT ' DOEL IS TOP 6' JA WATTE! :roll: Als er niks bijkomt wat ik vermoed noteer maar weer ballen tegen de degradatie. Dan posten nog mensen nl we zijn versterkt! Lol... Maar bon nogmaals ieder zijn mening he.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jul 23, 2022 9:25 pm

Axassin wrote:
Sat Jul 23, 2022 9:17 pm
Voor mij toch veruit de minste match van de voorbereiding (enkel zandhoven heb ik niet gezien).

Helmond sneller op de bal en speelden echt wel verzorgd voetbal. Er waren redelijk wat Hollanders aanwezig en volgens hen willen ze toch wel bovenaan meedoen. Doel op korte termijn is promotie naar eredivisie.

Goal komt er na een foutieve inspeelpas van teunckens.

Hopelijk begrijpt TVI dat je met een spits als rocha hoog moet spelen. Als die, zoals vandaag, continu zijn bal aan de middellijn moet halen, staat hij veel te ver van de plaats waar hij moet zijn.

Verder is het halen van één of 2 flankspelers een must. GDS en tarfi zijn geen flanken en trekken dan ook continu naar binnen.

Beste man bij ons? Voor mij PDS. Verliest amper duels, staat voetballend zijn mannetje en heeft echt wel aan maturiteit gewonnen.
Ah idem probleem dat Hakim een heel seizoen had nl eenzaam op een eilandje en balletje moeten opeisen en voelen op de middellijn...

Axassin

Post by Axassin » Sat Jul 23, 2022 9:38 pm

Ozzy, gelieve mijn berichten niet te quoten. Dank!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

XDV1906

Post by XDV1906 » Sat Jul 23, 2022 10:07 pm

Het moet echt triestig zijn om te denken als Ozzy.

Swat, over de match. Zelf niet gezien, maar enkele vrienden waren er en die zeiden inderdaad dat we wat overklast werden in spelsnelheid en duelkracht. Maakt niet uit, in elke goede voorbereiding zit er ook zo'n match.

Op naar Knokke en Patro en die automatismen verder opbouwen. Komt goed.

Carlke

Post by Carlke » Sat Jul 23, 2022 10:18 pm

Hier mijn gedacht , zoals Axassin zegt helmond was gretiger speelde goed voetbal . Doelpunt gemist omdat ik aan vechten was meg wesp ! Raar hebt tester en mag laat in match invallen maar gene slechte ! De schrijver op die positie mogen zijn vrije trappen veel beter zijn zeker als je rocha in de spits hebt.rocha vond ik niet top vandaag maar heeft wel goede voeten,ga je pakken beter mee zijn als hakim.tarfi is geen flank dus moet iemand komen en tester mag ook blijven..achteraan zit het goed ,maar concurent moet er bij want gillekens en pupe gaan niet elke match spelen. Pieter idd heel goed, ozzy zal het nog eens zeggen . Hakim vervanger rocha is dat minder , hendrickx libert zelfde niveau, swinnen brebels brebels beter, schuurmans pupe,wat ik vandaag zag kies ik pupe gaat minder scoren maar ook pak minder tegen doelpunten die van hem komen. Yagan was op ozzy dag profvoetbal.nog 2 vervangers halen cv envervanger limbombe ! En we hebben verloren tegen ploeg dat op korte termijn naar hoogste klasse wil.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jul 23, 2022 10:21 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jul 23, 2022 9:22 pm
Bekijk je kern vorig seizoen en de huidige het zegt alles. Je hebt goede en ervaren spelers als Maes-Limbombe-Schuermans-Yagan-Swinnen-Hakim-Hendricx oa laten gaan en amper paar goede transfers gedaan met Libert-Rocha-Tarfi. Op de bank heb je niks van kwaliteit ZITTEN, veel te smalle kern, en dan zegt LVT ' DOEL IS TOP 6' JA WATTE! :roll: Als er niks bijkomt wat ik vermoed noteer maar weer ballen tegen de degradatie. Dan posten nog mensen nl we zijn versterkt! Lol... Maar bon nogmaals ieder zijn mening he.
Van alle spelers die je net hebt opgenoemd is enkel Limbombe 1b waardig, zegt genoeg.
Wij komen áltijd terug!

Mark

Post by Mark » Sun Jul 24, 2022 7:47 am

Justhomuch wrote:
Sat Jul 23, 2022 10:21 pm
ozzy105 wrote:
Sat Jul 23, 2022 9:22 pm
Van alle spelers die je net hebt opgenoemd is enkel Limbombe 1b waardig, zegt genoeg.
Hier ben ik het helemaal niet mee eens Justhomuch, dit is onzin ! Onze ploeg was vorig jaar heel goed dat hebben we de eerste 10 wedstrijden gezien.
Tot onze coach het zelf naar de kloten gedaan heeft!
Eens zien of je met de huidige kern even goed gaat voetballen als toen!

Ik denkt dat Axassin het bij het rechte eind heeft : "Hopelijk begrijpt TVI dat je met een spits als rocha hoog moet spelen. Als die, zoals vandaag, continu zijn bal aan de middellijn moet halen, staat hij veel te ver van de plaats waar hij moet zijn."
Anders inderdaad zelfde verhaal als Hakim.
Dus conclusie er moeten er minstens nog drie goeie bij !

Post Reply