Voorbereiding seizoen 2022-2023
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023
Dan zeg ik vanaf nu niets meer. het is een forum voor iets en de meeste mensen die mij kennen, weten dat het zeker niet uit de lucht gegrepen is. Tabekou zie ik ook alleen maar van op instagram.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik ben zeker geen orakel. De dingen die ik hoor, en af en toe is dat van een vrij directe bron, pen ik hier soms neer.
Leuk wel dat je mij hier als iemand ongeloofwaardig neerzet.
Ik denk dat ik hier geregeld dingen heb gepost die achteraf waar bleken. Ik zal hier dan vanaf nu wat voorzichter mee omspringen.
Last edited by Axassin on Thu Jul 21, 2022 9:16 pm, edited 1 time in total.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Axassin je hebt groot gelijk u berichten zijn vaak juist, je kan er niet altijd bonk opzitten,het blijven dan ook geruchten tot dat er getekend is. Ik lees graag u berichten omdat ik weet dat dikwijls wel juist is. Ik zou zeggen doe verder zoals je bezig was,en laat u niet tegen houden omdat je nu comentaar krijgt .Axassin wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:04 pmIk ben zeker geen orakel. De dingen die ik hoor, en af en toe is dat van een vrij directe bron, pen ik hier soms neer.
Leuk wel dat je mij hier als iemand ongeloofwaardige neerzet.
Ik denk dat ik hier geregeld dingen heb gepost die achteraf waar bleken. Ik zal hier dan vanaf nu wat voorzichter mee omspringen.
Het is bij mij gwn frustrerend dat je dan geen namen noemt , als je toch weet wie er gaat komen .Axassin wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:04 pmIk ben zeker geen orakel. De dingen die ik hoor, en af en toe is dat van een vrij directe bron, pen ik hier soms neer.
Zou ik ook niet doen als mij dat gevraagd word . Je kan niet ontkennen dat hij dikwijlls gelijk heeft !Tokky89 wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:51 pmHet is bij mij gwn frustrerend dat je dan geen namen noemt , als je toch weet wie er gaat komen .Axassin wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:04 pmIk ben zeker geen orakel. De dingen die ik hoor, en af en toe is dat van een vrij directe bron, pen ik hier soms neer.
Idd heeft dikwijls gelijk , dat ontken ik zeker niet maar die nieuwe CV laat dan toch lang op zich wachten .Carlke wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:55 pmZou ik ook niet doen als mij dat gevraagd word . Je kan niet ontkennen dat hij dikwijlls gelijk heeft !Tokky89 wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:51 pmHet is bij mij gwn frustrerend dat je dan geen namen noemt , als je toch weet wie er gaat komen .Axassin wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:04 pm
Ik ben zeker geen orakel. De dingen die ik hoor, en af en toe is dat van een vrij directe bron, pen ik hier soms neer.
2.... dat is waar maar ja onderhandlingen zullen moeilijk gaan zeker,budjet is ook niet groot he, laat ons maar hopen op 2 goede transfers nog gaat nodig zijn
En als ik namen noem en achteraf blijken die toch niet te komen, dan heb ik ook weer de bonen gefret zeker? Ik zit niet in de sportieve cel he.Tokky89 wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:51 pmHet is bij mij gwn frustrerend dat je dan geen namen noemt , als je toch weet wie er gaat komen .Axassin wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 9:04 pmIk ben zeker geen orakel. De dingen die ik hoor, en af en toe is dat van een vrij directe bron, pen ik hier soms neer.
Echt geen idee waarom de cv zolang duurt. Ik heb er pas eerst iets over gehoord pakweg een week geleden.
Er komt niks meer bij binnen paar weken start de competitie. Cv en vervanger voor de Schuer met zijn goals zal er niet meer komen, vervanger voor Stallone idem... Efkes in mijn glazen bol gekeken. Ik vindt dus LK in de breedte verzwakt simpel!
Rustig mannen liever wat langer wachten en goede spelers ! Zal allemaal wel met budjet te maken hebben ! Pak tabekoe dat kan he dat wij daar mee bezig waren , maar de speler zal ook elke aanbieding overwegen.wij zijn maar klein ploegje he