Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Iemand nog iets gehoord over Micheal Heylen?
Michaël Heylen zal niet bij ons aan de slag gaan, hij heeft nu ook effectief voor 2 jaar getekend bij FC Emmen.
De vraag is natuurlijk of Heylen weldegelijk ooit bij ons in de running was.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
zal wel niemand meer bijkomen
Is dat een assumptie of inside info? Volgens wat ik gehoord heb zou er wel nog een tweetal versterkingen bijkomen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Eigenlijk hoop ik dat er nog een echte 10 komt en of flankspeler. Pupe en de Bie waren bij mij bij de betere tegen Brugge dus daar zitten we waarschijnlijk goed, Poelmans kan eventueel ook centraal vanachter spelen en van Acker ook moest het nodig zijn en dan hebben we gillekens nog natuurlijk onze vaste waarde
Met GDS en Tarfi heb je in principe toch twee echte nummers 10, die weliswaar beide ook op de flank kunnen spelen.Tokky89 wrote: ↑Thu Jul 07, 2022 2:12 pmEigenlijk hoop ik dat er nog een echte 10 komt en of flankspeler. Pupe en de Bie waren bij mij bij de betere tegen Brugge dus daar zitten we waarschijnlijk goed, Poelmans kan eventueel ook centraal vanachter spelen en van Acker ook moest het nodig zijn en dan hebben we gillekens nog natuurlijk onze vaste waarde
Een extra flankspeler zou ik er inderdaad ook nog wel graag zien bijkomen, als dat haalbaar is.