Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
Re: Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
Goh, gene gemakkelijke. D’Onofrio?
Ben er toch ook niet helemaal gerust meer in.
Laat ons hopen dat ze 'D Onofrio niet centraal plaatsen... Is het eigenlijk zeker dat Wil geschorst is voor deze match. Dit is toch een inhaalmatch, is de shorsing van Wils niet voor komend weekend?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Er is geen goeie keuze denk ik, maar Delorge daar plaatsen (weinig matchritme + niet op zijn plek + erg jong) lijkt me bijzonder ondankbaar.
Ik denk dat hij komende match niet inzetbaar is, al is dat inderdaad niet echt logisch.
Voor de inhaalwedstrijd tegen Rupel Boom selecteerde de technische staff de volfende 19 spelers:
Rausin, Vits, Vandyck, Vermeiren, Sols, Van Der Veken, Nelissen, Boujouh, Mcmillen, Maus, Kuijlaars, Maes, Buyens, Delorge, Janssen, Boulaouali, Molenberghs, Bernier en Ogunjimi.
Ogunjimi keert terug uit schorsing. Wils pakte zijn derde geel en is nu op zijn beurt geschorst. Mcmillen komt opnieuw bij de selectie.
Da Silva (spierblessure), Smolders (enkel), D’Onofrio (knie) blijven aan de kant.
De loketten zullen ter plaatse geopend zijn.
Rausin, Vits, Vandyck, Vermeiren, Sols, Van Der Veken, Nelissen, Boujouh, Mcmillen, Maus, Kuijlaars, Maes, Buyens, Delorge, Janssen, Boulaouali, Molenberghs, Bernier en Ogunjimi.
Ogunjimi keert terug uit schorsing. Wils pakte zijn derde geel en is nu op zijn beurt geschorst. Mcmillen komt opnieuw bij de selectie.
Da Silva (spierblessure), Smolders (enkel), D’Onofrio (knie) blijven aan de kant.
De loketten zullen ter plaatse geopend zijn.
Zou mcmillen direct een basisplaats krijgen? Of Delorge centraal en sols op rechts? Ik ben benieuwd.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik vrees voor een nederlaag
Wie weet, en wie weet kan hij overtuigen. Tzou erg mooi meegenomen zijn, wat certitude achteraan.
Het gaat nerveus de score checken worden op m’n training vanavond.
Bon. Ik waag me er aan: 2-2. Sorry gasten, vrees dat we eindronde pas dit weekend met zekerheid weten.
Inderdaad het denujt van Mcmillen. Eens zien wat dat geeft!