De schrijver ook , maar vergeet niet flankspelers is de vermoeiendste positie daar moet men er genoeg van hebben,dus hoop er toch ook nog op !Lisp-boy wrote: Thu Jun 30, 2022 4:44 pmTarfi kan toch ook op de flank spelen, of vergis ik mij ?ozzy105 wrote: Thu Jun 30, 2022 3:26 pm Voila men spreekt over Bekkour maar dien speler heeft niks ervaring op dit niveau... Neen valt Limbombe en of Schouterden uit zit je met een groot probleem op die positie.
Transfernieuws
Re: Transfernieuws
yannick aguemon zal ik graag zien komen
- Justhomuch
Heb jij die al ooit zien spelen dan? PDS had ook geen 1b ervaring. Non-argument ozzyozzy105 wrote: Thu Jun 30, 2022 3:26 pmVoila men spreekt over Bekkour maar dien speler heeft niks ervaring op dit niveau... Neen valt Limbombe en of Schouterden uit zit je met een groot probleem op die positie.TV2002 wrote: Thu Jun 30, 2022 2:25 pmHij volgt quasi alle ploegen in België en Nederland, dus totaal niets achter zoeken.Tokky89 wrote: Thu Jun 30, 2022 2:07 pm vafa hakhamaneshi volgt de club , Iraanse verdediger van 31 jaar . 1m98![]()
Benieuwd of Michaël Heylen het ziet zitten om af te zakken naar 1B.
En een flankaanvaller zou toch inderdaad ook geen overbodige luxe zijn.
Wij komen áltijd terug!
Zoveel keuze zal Heylen niet hebben om terug in het Belgische profvoetbal aan de slag te kunnen dus hij kan best niet te lang twijfelen..TV2002 wrote: Thu Jun 30, 2022 2:25 pmHij volgt quasi alle ploegen in België en Nederland, dus totaal niets achter zoeken.Tokky89 wrote: Thu Jun 30, 2022 2:07 pm vafa hakhamaneshi volgt de club , Iraanse verdediger van 31 jaar . 1m98![]()
Benieuwd of Michaël Heylen het ziet zitten om af te zakken naar 1B.
En een flankaanvaller zou toch inderdaad ook geen overbodige luxe zijn.
De ridder naar Deinze waarschijnlijk, had een goeie voor ons geweest .
2x medisch afgekeurd bij Waasland Beveren. Laat maar weg danTokky89 wrote: Sun Jul 03, 2022 1:50 pm De ridder naar Deinze waarschijnlijk, had een goeie voor ons geweest .
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Moet zeggen dat het Deinze van voor de overname me toch meer schrik aanjaagde dan het huidige Deinze.
Niet vergeten De Ridder ook al 35-36 jaar... Tja Deinze het wordt ook stilaan van moetes of die hun big bosse geven er ook de brui aan. Vrees voor dit en vijf jaar een slagveld in de hoogste klasse en 1b met hun buitenlandse investeerders.. Vrezen ? Neen zekers van.Flor wrote: Sun Jul 03, 2022 2:59 pmMoet zeggen dat het Deinze van voor de overname me toch meer schrik aanjaagde dan het huidige Deinze.
Niet vergeten De Ridder ook al 35-36 jaar... Tja Deinze het wordt ook stilaan van moetes of die hun big bosse geven er ook de brui aan. Vrees voor dit en vijf jaar een slagveld in de hoogste klasse en 1b met hun buitenlandse investeerders.. Vrezen ? Neen zekers van.
[/quote]
Man, man, man, ondertussen orakel jij dit al 5 jaar ja
[/quote]
Man, man, man, ondertussen orakel jij dit al 5 jaar ja
- Justhomuch
Man, man, man, ondertussen orakel jij dit al 5 jaar jaFiero67 wrote: Sun Jul 03, 2022 4:20 pm Niet vergeten De Ridder ook al 35-36 jaar... Tja Deinze het wordt ook stilaan van moetes of die hun big bosse geven er ook de brui aan. Vrees voor dit en vijf jaar een slagveld in de hoogste klasse en 1b met hun buitenlandse investeerders.. Vrezen ? Neen zekers van.
[/quote]
Niet quoten!
Wij komen áltijd terug!