Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Eric
Re: Transfernieuws

Post by Eric » Mon Jun 27, 2022 7:33 am

Axassin wrote:
Mon Jun 27, 2022 6:45 am
Vdp wrote:
Sun Jun 26, 2022 10:14 pm
smiths wrote:
Sun Jun 26, 2022 3:09 pm
Maandag tekent er een defensieve middenvelder. Brebels gaat allang mee als gerucht. Nieuw gerucht maar heel onwaarschijnlijk Jens Cools. Ee komen zeker nog twee spelers centrale verdediger en defensieve middenvelder. En enkel als opportuniteit nog een flankaanvaller. Twee spelers met de nodige ervaring. CV duur langer omdat men dacht dat Schuermans ging blijven. Maar ons huiswerk is zo goed als af. Knap werk bestuur. Brebels zit bij Quadrans management en Gunther Thiebaut.
Met Brebels moet je gewoon tevreden zijn als hij effectief komt. Is een zeer degelijke middenvelder.
Jens Cools is idd nog vrij en zou ook een goede optie zijn, is wel defensiever ingesteld dan Brebels.
Cools lijkt me wat moeilijker te halen, zeker nu HVL weg is. Hij kent hem vrij goed.
Wie bedoel je met HVL? Herwig van Lommel? Is die weg?
Zou me toch wat verbazen?

Axassin

Post by Axassin » Mon Jun 27, 2022 8:33 am

Eric wrote:
Mon Jun 27, 2022 7:33 am
Axassin wrote:
Vdp wrote:
Sun Jun 26, 2022 10:14 pm

Met Brebels moet je gewoon tevreden zijn als hij effectief komt. Is een zeer degelijke middenvelder.
Jens Cools is idd nog vrij en zou ook een goede optie zijn, is wel defensiever ingesteld dan Brebels.
Cools lijkt me wat moeilijker te halen, zeker nu HVL weg is. Hij kent hem vrij goed.
Aan de andere kant, kan dit wel de kapitaalsverhoging verklaren.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Barry

Post by Barry » Mon Jun 27, 2022 9:27 am

Axassin wrote:
Mon Jun 27, 2022 8:33 am
Eric wrote:
Axassin wrote:

Paar maand geleden stond dit ook wel in GVA, toen ontkende HVL dit nog wel maar misschien is er door de kapitaalsverandering ook daar iets veranderd.

Kwatongen beweren dat u uw activiteiten bij Lierse wil afbouwen en meer tijd wil besteden aan Immer Oost, de nieuwe ploeg in uw woonomgeving?

“Larie. Wat wel klopt, is dat ik voor ondersteuning zorg bij Immer Oost. Kijk, ik ben heel nauw verbonden met de gemeenschap waar ik woon. Met Immer Oost is er opnieuw een voetbalclub nadat Oosterzonen mee in Lierse is opgegaan. Dat was ik verschuldigd, vond ik. Mijn stiefzoon gaat er ook aan de slag. Je zal me tijdens wedstrijden dus zeker af en toe in de tribune vinden. Maar ik voel me nog goed bij Lierse en blijf mee in dit verhaal. Ik denk dat er de komende weken meer dan genoeg werk wacht om op te focussen.”

Lipser

Post by Lipser » Mon Jun 27, 2022 10:14 am

Barry wrote:
Mon Jun 27, 2022 9:27 am
Axassin wrote:
Mon Jun 27, 2022 8:33 am
Eric wrote:

Paar maand geleden stond dit ook wel in GVA, toen ontkende HVL dit nog wel maar misschien is er door de kapitaalsverandering ook daar iets veranderd.

Kwatongen beweren dat u uw activiteiten bij Lierse wil afbouwen en meer tijd wil besteden aan Immer Oost, de nieuwe ploeg in uw woonomgeving?

“Larie. Wat wel klopt, is dat ik voor ondersteuning zorg bij Immer Oost. Kijk, ik ben heel nauw verbonden met de gemeenschap waar ik woon. Met Immer Oost is er opnieuw een voetbalclub nadat Oosterzonen mee in Lierse is opgegaan. Dat was ik verschuldigd, vond ik. Mijn stiefzoon gaat er ook aan de slag. Je zal me tijdens wedstrijden dus zeker af en toe in de tribune vinden. Maar ik voel me nog goed bij Lierse en blijf mee in dit verhaal. Ik denk dat er de komende weken meer dan genoeg werk wacht om op te focussen.”
Herwig was trouwens zaterdag ook gewoon aanwezig in Tienen. Zat wel niet samen met LVT.

Lipser

Post by Lipser » Mon Jun 27, 2022 2:43 pm

Wel eens wat verder gaan zoeken.

Staatsblad 16 juni: verslag van bijzondere algemene vergadering van 6 mei: ontslag van bestuurders Herwig en Stefan Van Lommel.

Devyd

Post by Devyd » Mon Jun 27, 2022 4:07 pm

Ben dan vooral eens benieuwd of de eerste ploeg in oosterzone hun home base gaat houden , of dat ze terug naar kessel komen zoals vroeger .

En waarom er hier weinig communicatie rond is .

Barry

Post by Barry » Mon Jun 27, 2022 4:08 pm

Lipser wrote:
Mon Jun 27, 2022 2:43 pm

Staatsblad 16 juni: verslag van bijzondere algemene vergadering van 6 mei: ontslag van bestuurders Herwig en Stefan Van Lommel.
Amai sterk! Wel vreemd dat hierover niet is gecommuniceerd.

Axassin

Post by Axassin » Mon Jun 27, 2022 4:16 pm

Barry wrote:
Mon Jun 27, 2022 4:08 pm
Lipser wrote:

En ik pik even in voor dit verhaal weer een eigen leven gaat leiden. Wat ik nu ga zeggen komt rechtstreeks van de hoofdpersonages zelf.

Het was voor de club (sportief en met de stadionplannen) nodig dat er een kapitaalsverhoging volgde. De Van Lommels zijn hier qua centen niet in gevolgd en hebben dus een stapje opzij gezet. Ze blijven wel heel betrokken bij de club: Herwig blijft het sportieve mee doen, Stefan (net zoals vorig jaar) blijft coördinator van de medische cel. Daarnaast gaan zij hun contract als hoofdsponsor verlengen. Dat wordt eerstdaags bekend gemaakt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Lipser

Post by Lipser » Mon Jun 27, 2022 4:52 pm

Axassin wrote:
Mon Jun 27, 2022 4:16 pm
Barry wrote:
Lipser wrote:

En ik pik even in voor dit verhaal weer een eigen leven gaat leiden. Wat ik nu ga zeggen komt rechtstreeks van de hoofdpersonages zelf.

Het was voor de club (sportief en met de stadionplannen) nodig dat er een kapitaalsverhoging volgde. De Van Lommels zijn hier qua centen niet in gevolgd en hebben dus een stapje opzij gezet. Ze blijven wel heel betrokken bij de club: Herwig blijft het sportieve mee doen, Stefan (net zoals vorig jaar) blijft coördinator van de medische cel. Daarnaast gaan zij hun contract als hoofdsponsor verlengen. Dat wordt eerstdaags bekend gemaakt.
Dat is dan twee keer goed nieuws. Enerzijds wordt de kapitaalstructuur versterkt en anderzijds is er nog een bijkomend commitment van onze hoofdsponsor. Nu nog een duidelijke communicatie hierover en deze supporter is super tevreden.

Axassin

Post by Axassin » Mon Jun 27, 2022 5:00 pm

Lipser wrote:
Mon Jun 27, 2022 4:52 pm
Axassin wrote:
Mon Jun 27, 2022 4:16 pm
Barry wrote:

Dat is dan twee keer goed nieuws. Enerzijds wordt de kapitaalstructuur versterkt en anderzijds is er nog een bijkomend commitment van onze hoofdsponsor. Nu nog een duidelijke communicatie hierover en deze supporter is super tevreden.
U vraagt, de club draait. :) communicatie is er.

Post Reply