Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Ik vind het duidelijk dat er na dit weekend 2 echte titelkandidaten zijn; met Standard als outsider. Ik zet m’n geld toch echter gewoon op Genk, ook al is het zonder Pozuelo.
Die heeft trouwens in de MLS een enorm sterk debuut gemaakt.
geweldige goede voetballer, en daar is het veel simpeler veel meer tijd en zo, gaat daar nog veel laten zien.
Dat inteeview met Hein is toch iets bizar. Zou een erg slecht teken zijn voor Anderlecht als het allemaal waar blijkt te zijn.
Ik denk dat veel Anderlechtfans zich toch ook even in de haren hebben gekrabt na dat interview. Straalt niet echt goed uit op je club.
Die pass van Denswill trouwens, pfoeh. Petje af.
Ik vind het parcours van Standard in de playoffs toch altijd opmerkelijk. Misschien moet ik mijn mening herzien en zijn ze toch nog titelkandidaat. 't Kan zo absurd snel gaan in dat systeem. Chapeau wat de Michel daar neer zet met toch een - al bij al - vrij beperkte ploeg vind ik.
Maar nu wel echt slaag gekregeb. Brugge was heel indrukwekkend vond ik. Afhankelijk van de schorsing bij Genk kan de favorietenrol wel eens naar West Vlaanderen gaan.KRKN wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 2:28 pmIk vind het parcours van Standard in de playoffs toch altijd opmerkelijk. Misschien moet ik mijn mening herzien en zijn ze toch nog titelkandidaat. 't Kan zo absurd snel gaan in dat systeem. Chapeau wat de Michel daar neer zet met toch een - al bij al - vrij beperkte ploeg vind ik.
denk mainovski of hoe je het ook schrijft, vrijuit gaat gaan, birger verstraete zou zelf hebben gezecht dat het geen opzet was. klasse van die kerel amai !
Moeskroen ook zn licentie binnen.
Ik weet dat PO2 niet representatief is, maar toch. Als je deze aantallen ziet mogen we toch best trots zijn op onze opkomst, wetende dat we in 1e amateur zitten en toch wat bagage meesleuren:
http://www.sport.be/nl/jupilerproleague ... _ID=856119
http://www.sport.be/nl/jupilerproleague ... _ID=856119
po 2 tja hoop vriendenmatchen he als dat niet in u abonnement zit ga je daar voor betalen