Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
TV2002
Re: Transfernieuws

Post by TV2002 » Tue Jun 07, 2022 3:49 pm

Axassin wrote:
Tue Jun 07, 2022 3:32 pm
TV2002 wrote:
Tue Jun 07, 2022 3:26 pm
Welkom Joedrick! Een serieuze gok, maar kan alleen maar meevallen.

Kopbalsterk, goede voeten, groot en sterk, indrukwekkend lichaam, linkse voet ... heel goede eigenschappen voor een verdediger.

Lijkt mij een type Wesley Hoedt te zijn, uiteraard wel een paar niveaus lager ;)

Ook goed om te horen dat ze ook in de lagere reeksen scouten, daar loopt dikwijls wel wat onontdekt talent rond.

Vermoedelijk ook absoluut geen zwaar contract dus nog wel genoeg budget over, denk ik.

P.S.: Ik hoop dat hij de debiele reacties op Facebook niet leest... Triest.
Hij leest ze wel. Er is ook al familie dat erop reageert. Enorm jammer.
Er is zo een figuur op Facebook (met de initialen G.V.G) die op alles, maar dan ook echt alles, commentaar heeft en alles en iedereen afbreekt. Hij kan geen goed woord zeggen over onze club of nieuwe spelers.
Vorige week reageerde hij op een post dat ze Samatta moesten gaan halen. Die heeft ze toch niet alle 5 op een rijtje?

Walgelijk figuur.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jun 07, 2022 4:38 pm

TV2002 wrote:
Tue Jun 07, 2022 3:49 pm
Axassin wrote:
TV2002 wrote:

Kopbalsterk, goede voeten, groot en sterk, indrukwekkend lichaam, linkse voet ... heel goede eigenschappen voor een verdediger.

Lijkt mij een type Wesley Hoedt te zijn, uiteraard wel een paar niveaus lager ;)

Ook goed om te horen dat ze ook in de lagere reeksen scouten, daar loopt dikwijls wel wat onontdekt talent rond.

Vermoedelijk ook absoluut geen zwaar contract dus nog wel genoeg budget over, denk ik.

Er is zo een figuur op Facebook (met de initialen G.V.G) die op alles, maar dan ook echt alles, commentaar heeft en alles en iedereen afbreekt. Hij kan geen goed woord zeggen over onze club of nieuwe spelers.
Vorige week reageerde hij op een post dat ze Samatta moesten gaan halen. Die heeft ze toch niet alle 5 op een rijtje?

Walgelijk figuur.
Ik weet over wie het gaat, en doen alsof hij bij de harde kern zat, werd overlaatst gewoon uitgelachen door leden van PCL 😂
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Tue Jun 07, 2022 5:52 pm

Allee zal dan ook maar Axassin vertrouwen zeker 🤣🤣🤣🤣

Axassin

Post by Axassin » Tue Jun 07, 2022 6:19 pm

Ik zeg ook maar wat ik lees he mannen. Ben niet naar roeselare gereden om hem te gaan scouten. :lol:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

G.C.

Post by G.C. » Tue Jun 07, 2022 6:53 pm

TV2002 wrote:
Tue Jun 07, 2022 3:49 pm
Axassin wrote:
TV2002 wrote:

Walgelijk figuur.
en altijd zeggen : da zijn transfers voor Oosterzonen. Idd één van de meest zielige figuren op FB (en dat is een prestatie want er loopt daar wat rond)

Netzer

Post by Netzer » Tue Jun 07, 2022 7:23 pm

Kijk, je kan zo positief proberen te zijn als je wil, maar het feit is dat we 4 nieuwkomers hebben bij de start van de eerste training morgen en dat daar geen enkele versterking bij zit. Zelfs geen evenwaardige vervanger.
We kunnen alleen maar hopen dat we binnenkort enkele namen, liefst met ervaring, mogen verwelkomen. Nu, ik verwacht dat ook wel, en ik zeg ook niet dat bv zo'n Juppe of Vekemans geen geslaagde transfer zou kunnen worden. Maar puur op wat we nu weten is het momenteel triestig gesteld, je moet daar toch gewoon eerlijk in kunnen zijn.
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Tue Jun 07, 2022 7:39 pm

Namen zijn ook niet altijd goed ! Zie naar kortrijk die halen altijd onbekende en draaien altijd vlot mee.we zullen het moeten afwachten vrees ik !

esreil

Post by esreil » Tue Jun 07, 2022 7:48 pm

Als uw scouting op niveau is kan dat dik meevallen. Indien niet heb je een probleem. Dus hopelijk kennen ze hun vak ….
Geef ze alvast het voordeel van de twijfel. Zeker op Social Media….

TV2002

Post by TV2002 » Tue Jun 07, 2022 8:30 pm

Lisp-boy wrote:
Tue Jun 07, 2022 7:23 pm
Kijk, je kan zo positief proberen te zijn als je wil, maar het feit is dat we 4 nieuwkomers hebben bij de start van de eerste training morgen en dat daar geen enkele versterking bij zit. Zelfs geen evenwaardige vervanger.
We kunnen alleen maar hopen dat we binnenkort enkele namen, liefst met ervaring, mogen verwelkomen. Nu, ik verwacht dat ook wel, en ik zeg ook niet dat bv zo'n Juppe of Vekemans geen geslaagde transfer zou kunnen worden. Maar puur op wat we nu weten is het momenteel triestig gesteld, je moet daar toch gewoon eerlijk in kunnen zijn.
Als ik even het lijstje maak:
vervanger Hendrickx -> Jarno Libert
vervanger Abdallah -> Daan Vekemans
vervanger Schuermans -> Joedrick Pupe
extra verdediger -> Maxime De Bie
vervanger Bitsindou -> Matisse Thuys ? (tester)
vervanger Swinnen -> ?
vervanger Maes -> ?
vervanger Yagan -> ?
vervanger Liongola -> ?

Goh, op papier is het vooral de vervanger van Schuermans, Pupe, die een enorm risico is. De andere spelers komen toch zeer dicht in de buurt van hun voorgangers, vind ik.
Natuurlijk is het moeilijk om nu al te oordelen, zeker als we de nieuwe spelers quasi nooit hebben zien spelen. Maar dan kan je toch ook een beetje positiever zijn hé, altijd direct zo pessimistisch... of ben ik té optimistisch? Dat kan ook natuurlijk... ;)

Ik verwacht toch nog zeker een zeer ervaren vervanger voor Swinnen en een zeer degelijke vervanger van Maes. Met het budget dat vrijkomt van Yagan, zal er ook nog wel iets bruikbaars gehaald kunnen worden.

Ziggy

Post by Ziggy » Tue Jun 07, 2022 9:01 pm

Thuys Kom testen speler van Visé midelvelder cm 8 doelpunt daar

Post Reply