Transfernieuws
Re: Transfernieuws
aan de vele panikeurs hier op het forum en op FB.
Interessante link : https://www.proximus.be/pickx/fr/223387 ... sCYYVN-F2Q
Of zijn we jaloers op Lommel met Kristof Van Hout of Deinze met Schuermans ?
Geduld is een mooie deugd.
Een tijdje terug heb ik gehoord dat ze met Haroun aan het babbelen zijn. Maar plots kwam er van op de bosuil het geluid dat die daar toch kon bijtekenen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
2!G.C. wrote: ↑Mon May 30, 2022 6:51 pmaan de vele panikeurs hier op het forum en op FB.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Eventjes bezig gehouden met transfermarkt.be te bekijken onder de categorie " spelers met aflopend contract" en enkele pistes te bekijken die misschien wel eens op de shortlist staan van ons bestuur.
Centraal achterin:
Herve matthys
Michael Heylen
Centraal middenveld:
Funso Ojo
Aanvallende middenvelder:
Sander Coopman
Voor spits lijkt het mij echt zeer moeilijk..
Of je moet echt wat budget er tegenaan zwieren en pakweg Ngoy van Eupen proberen los te weken aan een schappelijke prijs..
Centraal achterin:
Herve matthys
Michael Heylen
Centraal middenveld:
Funso Ojo
Sander Coopman
Of je moet echt wat budget er tegenaan zwieren en pakweg Ngoy van Eupen proberen los te weken aan een schappelijke prijs..
Als het gerucht klopt dat iemand van Antwerp getekend heeft en het is niet Haroun dan kan het mss wel Sander Koopman zijn.Magico wrote: ↑Mon May 30, 2022 9:52 pmEventjes bezig gehouden met transfermarkt.be te bekijken onder de categorie " spelers met aflopend contract" en enkele pistes te bekijken die misschien wel eens op de shortlist staan van ons bestuur.
Centraal achterin:
Herve matthys
Michael Heylen
Centraal middenveld:
Funso Ojo
Sander Coopman
Belg, ooit beloftevol en transfervrij (en hopelijk iets te bewijzen). Om de concurrentie met GDS aan te gaan dan?Barry wrote: ↑Mon May 30, 2022 10:38 pmAls het gerucht klopt dat iemand van Antwerp getekend heeft en het is niet Haroun dan kan het mss wel Sander Koopman zijn.Magico wrote: ↑Mon May 30, 2022 9:52 pmEventjes bezig gehouden met transfermarkt.be te bekijken onder de categorie " spelers met aflopend contract" en enkele pistes te bekijken die misschien wel eens op de shortlist staan van ons bestuur.
Centraal achterin:
Herve matthys
Michael Heylen
Centraal middenveld:
Funso Ojo
Sander Coopman
Ook horen waaien dat we vandaag iets mogen verwachten. Benieuwd!