2e amateur 2020-2021
Re: 2e amateur 2020-2021
De algemene tendens is, bij ons alvast dat we liever niet overgaan als we het niet verdienen. Er zijn natuurlijk nog mensen die de moed niet opgeven en Hoogstraten nog willen bijbenen maar dat gaat natuurlijk niet meer lukken.
Nog een seizoen 2e amateur dan maar, zoals ik al eerder aangaf liever top 2e amateur dan aanmodderen in eerste, geen stappen overslaan.
Je was een deel van je zin vergeten, ik heb dat even gecorrigeerd, zonder dank.
Je was nog iets vergeten Saki. Ik heb het dan even gecorrigeerd, zonder dank.Saki wrote: ↑Tue Mar 01, 2022 11:18 amDe algemene tendens is, bij ons alvast dat we liever niet overgaan als we het niet verdienen. Er zijn natuurlijk nog mensen die de moed niet opgeven en Hoogstraten nog willen bijbenen maar dat gaat natuurlijk niet meer lukken.
Nog een seizoen 2e amateur dan maar, zoals ik al eerder aangaf liever top 2e amateur dan aanmodderen in eerste, geen stappen overslaan.
1-1TV2002 wrote: ↑Tue Mar 01, 2022 12:01 pmJe was nog iets vergeten Saki. Ik heb het dan even gecorrigeerd, zonder dank.Saki wrote: ↑Tue Mar 01, 2022 11:18 amDe algemene tendens is, bij ons alvast dat we liever niet overgaan als we het niet verdienen. Er zijn natuurlijk nog mensen die de moed niet opgeven en Hoogstraten nog willen bijbenen maar dat gaat natuurlijk niet meer lukken.
TV2002 wrote: ↑Tue Mar 01, 2022 12:01 pmJe was nog iets vergeten Saki. Ik heb het dan even gecorrigeerd, zonder dank.Saki wrote: ↑Tue Mar 01, 2022 11:18 amDe algemene tendens is, bij ons alvast dat we liever niet overgaan als we het niet verdienen. Er zijn natuurlijk nog mensen die de moed niet opgeven en Hoogstraten nog willen bijbenen maar dat gaat natuurlijk niet meer lukken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik maak alvast een notitie in mijn agenda in 2024 om dit opnieuw te komen corrigeren wanneer we terug in Lier spelenTV2002 wrote: ↑Tue Mar 01, 2022 12:01 pmJe was nog iets vergeten Saki. Ik heb het dan even gecorrigeerd, zonder dank.Saki wrote: ↑Tue Mar 01, 2022 11:18 amDe algemene tendens is, bij ons alvast dat we liever niet overgaan als we het niet verdienen. Er zijn natuurlijk nog mensen die de moed niet opgeven en Hoogstraten nog willen bijbenen maar dat gaat natuurlijk niet meer lukken.
't Is jullie gegundTjiftjaf wrote: ↑Tue Mar 01, 2022 3:06 pmIk maak alvast een notitie in mijn agenda in 2024 om dit opnieuw te komen corrigeren wanneer we terug in Lier spelenTV2002 wrote: ↑Tue Mar 01, 2022 12:01 pmJe was nog iets vergeten Saki. Ik heb het dan even gecorrigeerd, zonder dank.Saki wrote: ↑Tue Mar 01, 2022 11:18 am
De algemene tendens is, bij ons alvast dat we liever niet overgaan als we het niet verdienen. Er zijn natuurlijk nog mensen die de moed niet opgeven en Hoogstraten nog willen bijbenen maar dat gaat natuurlijk niet meer lukken.
Snap het argument wel dat 2e amateur er volgend seizoen precies toffer uit kan zien als 1e. Anderzijds: pakweg Lokeren is ook wel nog vol op promotiekoers. Dat zijn toch ook toffe duels.
In principe gaat die eindronde in 2 fases. Eerst gaan er 8 clubs uit de Vlaamse reeksen tegen elkaar strijden tot er 2 clubs over blijven. Die 2 clubs gaan naar de eindronde met 1 club aan Waalse kant en de nr 13 uit 1e amateur.
Echter. In 2e A zijn er momenteel maar 3 clubs die een licentie aanvroegen én in de top 5 staan of een periodetitel wonnen: Lokeren-Temse, Olsa Brakel en Ninove. In 2e B zijn dat er 4: Hoogstraten, Lyra-Lierse, Eendracht Aalst en Belisia.
Jammer voor de buren van LL en Eendracht Aalst. Met een promotie naar 1e amateur in zicht lukt het net niet. Toch een mooi seizoen achter de rug.
Eerlijkheidshalve lijkt die reeks in 2e amateur me komend seizoen wel stukken aantrekkelijker dan de ploegen in 1e amateur.
Eerlijkheidshalve lijkt die reeks in 2e amateur me komend seizoen wel stukken aantrekkelijker dan de ploegen in 1e amateur.
Tubize was sterker, dat moeten we gewoon toegeven. De manier waarop was wel enorm zuur.
Ach, de club was nog niet klaar om te promoveren en 2e amateur oogt inderdaad mooier qua tegenstanders.
Ach, de club was nog niet klaar om te promoveren en 2e amateur oogt inderdaad mooier qua tegenstanders.
2.... als je prioriteit niet in het profvoetbal ligt is 2 de amateur veel beter qwa tegenstrevers toch voor de suporters. Spelers ja die zouden natuurlijk wel eens willen proeven van de hoogste amateurklasse !