Clubnieuws
-
Re: Clubnieuws
Die reacties spreken inderdaad boekdelen.
Als er effectief veel leden van BT een stadionverbod krijgen van 5 jaar, ga je een gat hebben in uw sfeervak.
Bovendien was mij opgevallen dat die gasten ook wel de trekkers zijn. Ik zie niet gebeuren dat die anderen het gaan overnemen.
Ik heb de indruk dat het supportersverbond voor full control gaan.
Als er effectief veel leden van BT een stadionverbod krijgen van 5 jaar, ga je een gat hebben in uw sfeervak.
Bovendien was mij opgevallen dat die gasten ook wel de trekkers zijn. Ik zie niet gebeuren dat die anderen het gaan overnemen.
Ik heb de indruk dat het supportersverbond voor full control gaan.
-
Pfffff, voor de sfeer lijkt me dit nefast. En dat is net waarom ik naar het stadion kom/kwam.
Ik zie dat de naam van BT op Insta gewijzigd is naar Ultra's Collectief Lier. Dat lijkt me mogelijks de doorstart van iets nieuws? Lijkt me ook de reden voor de fellere reacties op S30. Ik hoop in ieder geval dat er uit de fans terug iets komt (en dat dat wél in overleg kan met de club). Komt wel goed, denk ik. Ze hebben nog efkes om de plooien glad te strijken voor Beerschot op bezoek komt 

Tja jammer dat het allemaal zo gelopen is, wie houd er niet van sfeer in stadion ! Laat ons hopen dat sector 30 dan suc6 word.daar gaan we ook zelf aan mee moeten werken wil dat slagen. Wat brigitta trenta betreft heel jammer . Maar niet iedereen heeft toch stadionverbod neem ik aan. Dus waarom zouden ze dan weg blijven. Over die stadionverboden ja dat krijg je niet zo maar natuurlijk. Maar ga daar niet te veel over zeggen want ken de feiten niet natuurlijk.
Die gaat niet meer in dat vak staan hoor, als ik het zo allemaal lees.Carlke wrote: ↑Sat May 21, 2022 9:47 amTja jammer dat het allemaal zo gelopen is, wie houd er niet van sfeer in stadion ! Laat ons hopen dat sector 30 dan suc6 word.daar gaan we ook zelf aan mee moeten werken wil dat slagen. Wat brigitta trenta betreft heel jammer . Maar niet iedereen heeft toch stadionverbod neem ik aan. Dus waarom zouden ze dan weg blijven. Over die stadionverboden ja dat krijg je niet zo maar natuurlijk. Maar ga daar niet te veel over zeggen want ken de feiten niet natuurlijk.
Ik denk wel dat mensen onderschatten hoe er nu met een vergrootglas naar de club gekeken wordt. We kunnen ons zo'n match zonder supporters echt niet permitteren.
Ik vind het toch echt wel vervelend: die verdeeldheid en negativiteit lijkt bijna een handelsmerk van onze club te worden. En langs alle kampen komt dat toch vooral voort uit een soort gebrek om efkes verder te kijken dan de eigen neus lang is. Swat, ik hoop op een oplossing, maar ik vrees dat de start van ons seizoen wel eens heel raar kan zijn.
Beloften van RAFC gaan op 't Lisp spelen. Rationeel OK, maar gevoelsmatig toch wat wrang.
Weeral nen hoop commotie voor niks, als ge da altijd leest kom je normaal ni meer naar het lesp
't Is jammer dat het net Antwerp moet zijn, maar als het een sportief een boost kan geven en/of ons helpen om break-even te draaien: zeker welkom. Hopelijk krijgen ze er een mooie cent voor.