Stadion
Re: Stadion
Nieuwe boeiende podcast over het stadion. Daaruit blijkt dat het kunstgras nog niet vast staat (maar ook niet uitgesloten wordt): een hybride versie lijkt de voorkeur te hebben.
Verder zijn ze iets voorzichtiger (en in mijn ogen realistischer) ivm de timing van de uittribune. Ze mikken nu om die in de loop van komend seizoen op te leveren (en precies niet meer bij de start van). Benieuwd! Goeie en transparante communicatie van de club.
Verder zijn ze iets voorzichtiger (en in mijn ogen realistischer) ivm de timing van de uittribune. Ze mikken nu om die in de loop van komend seizoen op te leveren (en precies niet meer bij de start van). Benieuwd! Goeie en transparante communicatie van de club.
Dat ze een voorkeur hebben voor een hybride grasveld is een pak van mijn hart. Voor de rest zetten ze weer mooie stappen qua sociale media content en communicatie. Leuk!KRKN wrote: ↑Mon May 09, 2022 6:28 pmNieuwe boeiende podcast over het stadion. Daaruit blijkt dat het kunstgras nog niet vast staat (maar ook niet uitgesloten wordt): een hybride versie lijkt de voorkeur te hebben.
Dat is hetzelfde grasveld als bijvoorbeeld aa Gent. Dat is echt wel een goed veld lijkt me.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Waar kan ik deze podcast bekijken, beluisteren? Ik heb heel bewust geen sociale media, dus geen facebook of twitter!KRKN wrote: ↑Mon May 09, 2022 6:28 pmNieuwe boeiende podcast over het stadion. Daaruit blijkt dat het kunstgras nog niet vast staat (maar ook niet uitgesloten wordt): een hybride versie lijkt de voorkeur te hebben.
Normaal kan je dit bekijken zonder account te hebben op facebook. Ik kon het toch zonder aangelogd te zijn.Mark wrote: ↑Tue May 10, 2022 8:27 amWaar kan ik deze podcast bekijken, beluisteren? Ik heb heel bewust geen sociale media, dus geen facebook of twitter!KRKN wrote: ↑Mon May 09, 2022 6:28 pmNieuwe boeiende podcast over het stadion. Daaruit blijkt dat het kunstgras nog niet vast staat (maar ook niet uitgesloten wordt): een hybride versie lijkt de voorkeur te hebben.
https://www.facebook.com/LierseK/videos ... 623975828/
Barry bedankt voor de link, mijn facebook link voor de pagina van Lierse werkte al weken niet meer, deze wel.Barry wrote: ↑Tue May 10, 2022 9:29 amNormaal kan je dit bekijken zonder account te hebben op facebook. Ik kon het toch zonder aangelogd te zijn.Mark wrote: ↑Tue May 10, 2022 8:27 amWaar kan ik deze podcast bekijken, beluisteren? Ik heb heel bewust geen sociale media, dus geen facebook of twitter!KRKN wrote: ↑Mon May 09, 2022 6:28 pmNieuwe boeiende podcast over het stadion. Daaruit blijkt dat het kunstgras nog niet vast staat (maar ook niet uitgesloten wordt): een hybride versie lijkt de voorkeur te hebben.
Ook ik hoop echt dat men niet voor 100% kunstgras gaat, met dat hybride veld kan ik misschien leven al heb ik liefst een echte grasmat.
Wat de nieuwe bezoekers tribune betreft denk ik dat men echt blij mag zijn als deze rond nieuwjaar ingebruik genomen kan worden.
Als men echt voor de top 6 wil gaan zullen er toch nog behoorlijk wat versterkingen moeten bijkomen ben benieuwd.
Zou ook graag maquette, computersimulatie of tekeningen willen zien van ons nieuw stadion! Heeft men schrik voor negatieve reacties van de buurt of van supporters?
Als men echt voor de top 6 wil gaan zullen er toch nog behoorlijk wat versterkingen moeten bijkomen ben benieuwd.
Zou ook graag maquette, computersimulatie of tekeningen willen zien van ons nieuw stadion! Heeft men schrik voor negatieve reacties van de buurt of van supporters?
Met hybride 'kan je leven'? Als je profvoetballers erover hoort, zijn die echt wel heel positief over hybride velden hoor. Ik vermoed alleen dat dit een serieus extra centje zal kosten.Mark wrote: ↑Tue May 10, 2022 10:45 amBarry bedankt voor de link, mijn facebook link voor de pagina van Lierse werkte al weken niet meer, deze wel.Barry wrote: ↑Tue May 10, 2022 9:29 amNormaal kan je dit bekijken zonder account te hebben op facebook. Ik kon het toch zonder aangelogd te zijn.
Ook ik hoop echt dat men niet voor 100% kunstgras gaat, met dat hybride veld kan ik misschien leven al heb ik liefst een echte grasmat.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Lorin Parys, de nieuwe CEO van de Pro League, is vandaag op bezoek op onze club.
Op Twitter deelt hij deze foto (zie link) met bijschrift: 'Vandaag op bezoek bij Lierse: nostalgie én knappe toekomstplannen!'.
Deze foto zet hij erbij, dit moet dan de voorlopige maquette voorstellen van ons nieuw stadion, vermoed ik.
(Ik hoop dat jullie de foto kunnen zien door op onderstaande link te drukken.)
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=629ECA0A
Op Twitter deelt hij deze foto (zie link) met bijschrift: 'Vandaag op bezoek bij Lierse: nostalgie én knappe toekomstplannen!'.
Deze foto zet hij erbij, dit moet dan de voorlopige maquette voorstellen van ons nieuw stadion, vermoed ik.
Bedankt om te delen!TV2002 wrote: ↑Tue May 10, 2022 1:52 pmLorin Parys, de nieuwe CEO van de Pro League, is vandaag op bezoek op onze club.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”