A-kern
Re: A-kern
Michael Heylen zijn contract word niet verlengd 14 westrijd bij Sparta zou toch een goede zijn voor ons
Ik volg.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik denk ook dat het Maxime De Bie zal worden. Iemand binnen onze club volgt hem op instagram en andersom ook.Axassin wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 1:02 pmIk volg.Alleen denk ik als extra pion centraal achteraan dat het Maxime De Bie zal worden. Jonge Belg, tot zijn 15de bij Lierse gespeelde en dan verhuisd naar KVM. Nu door KV verhuur aan Helmond Sport en daar in 25 matchen meegedaan. Kan ook op de 6 spelen. In de breedte ok en een jongen met progressiemarge. Al hoop ik op toch enkele kleppers in het middenveld en vooraan.

Eigenlijk hetzelfde type als Bitsindou, maar dan een paar jaar jonger en met meer potentieel. Grote jongen en kan inderdaad zowel op 6 als CV spelen. Helemaal oké als back-up.
Grappig dat veel mensen dezelfde scoutingtactiek toepassenTV2002 wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 1:16 pmIk denk ook dat het Maxime De Bie zal worden. Iemand binnen onze club volgt hem op instagram en andersom ook.Axassin wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 1:02 pmIk volg.Alleen denk ik als extra pion centraal achteraan dat het Maxime De Bie zal worden. Jonge Belg, tot zijn 15de bij Lierse gespeelde en dan verhuisd naar KVM. Nu door KV verhuur aan Helmond Sport en daar in 25 matchen meegedaan. Kan ook op de 6 spelen. In de breedte ok en een jongen met progressiemarge. Al hoop ik op toch enkele kleppers in het middenveld en vooraan.
![]()
Eigenlijk hetzelfde type als Bitsindou, maar dan een paar jaar jonger en met meer potentieel. Grote jongen en kan inderdaad zowel op 6 als CV spelen. Helemaal oké als back-up.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
De kogel is door de kerk: TVI tekent bij voor 1 jaar. Om 18u een podcast met TVI en LVT.
Ik ben daar zeer blij mee, maar durf de vele reacties op facebook niet lezen haha.
Als het alleen maar reacties zijn op Facebook valt het nog mee.
Maar ik vrees dat er veel supporters zullen afhaken,waarschijnlijk ook ik.
Denk dat ze blij zullen mogen zijn als ze 2000 abbo's verkocht krijgen.
En met wat mooie woorden gaat LVT mij niet overtuigen.
Logische en goede beslissing. Wat hij afgelopen seizoen heeft gedaan, is gewoon knap. Ik wil de reacties op FB ook niet lezen want dan word ik slechtgezind.
En ik ga het nog eens zeggen, ik kan er met mijn verstand niet bij dat mensen hierdoor afhaken. Onbegrijpelijk, voor mij.
En ik ga het nog eens zeggen, ik kan er met mijn verstand niet bij dat mensen hierdoor afhaken. Onbegrijpelijk, voor mij.
Vrees er ook voor dat er vooral minder abonnementen zullen verkocht worden. Nu het is maar voor 1 seizoen verlengd. Dus geen resultaten en hij mag vertrekken.Mark wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 6:27 pmAls het alleen maar reacties zijn op Facebook valt het nog mee.
Nope, na al die jaren (ook ten tijde van de sportkring) van kommer en kwel, zijn er eindelijk heel wat zaken om positief over te zijn... slagen er verschillende mensen in toch weer een negatieve perceptie te creëren.TV2002 wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 6:33 pmLogische en goede beslissing. Wat hij afgelopen seizoen heeft gedaan, is gewoon knap. Ik wil de reacties op FB ook niet lezen want dan word ik slechtgezind.
Over tvi is er nu al genoeg inkt gevloeid. Maar uiteindelijk is dat toch maar een passant? De club en de liefde ervoor is toch veel groter dan dat? Ik hou van de geel-zwarte kleuren door dat volkse, het gevoel van 'wij tegendeel rest', het Lisp,... én ja, liefst met attractief voetbal. Maar ik besef ook dat er eerst nog wat stappen te nemen zijn.