Lierse Kempenzonen - ASV Geel [30-03-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - ASV Geel [30-03-2019]
Dat denk ik ook. Aanvallend zeg ik OK als je Bernier kan houden.Thomas1906 wrote: ↑Tue Mar 26, 2019 10:08 pmBovendien kan dan een groot deel van de kern best een andere werkgever zoeken.
Verdedigend en op het middenveld hebben we een volledig nieuwe ploeg nodig. Zelfs bij Buyens en Wils stel ik me de vraag of ze nog mee kunnen in 1B. Dat is toch een speler of 8 van degelijk niveau dat je nodig hebt. Zoniet vechten we volgend jaar een degradatiestrijd uit met Lommel, Westerlo of Roeselare.
Niet vergeten bij promotie = meer inkomsten nl meer toeschouwers reken maar 500-1000 man er meer richting het lisp zal trekken en logisch ook he mensen ga je een gemiddelde halen tussen de 4000-5000 man! Inkomsten tv-gelden .. er gaat budget zijn voor betere spelers aan te trekken! Bovendien zie je dat jongens als Kuylaerts-Janssen een stapje vooruit hebben gezet op een paar maanden en er nog progressiemarge inzit! Smolders ook een dikke meevaller net zoals Bernier bij promotie zie ik die nog wel een jaartje langer blijven op huurbasis! Een basis staat er het pijnpunt blijft vooraan met alle respect hoor voor Simon en Marvin .. voor mij moet er dan een nummer 10 komen en twee goednieuwe spitsen voor de rest zitten we goed!Lierenaar wrote: ↑Wed Mar 27, 2019 9:58 amDat denk ik ook. Aanvallend zeg ik OK als je Bernier kan houden.Thomas1906 wrote: ↑Tue Mar 26, 2019 10:08 pmBovendien kan dan een groot deel van de kern best een andere werkgever zoeken.
Verdedigend en op het middenveld hebben we een volledig nieuwe ploeg nodig. Zelfs bij Buyens en Wils stel ik me de vraag of ze nog mee kunnen in 1B. Dat is toch een speler of 8 van degelijk niveau dat je nodig hebt. Zoniet vechten we volgend jaar een degradatiestrijd uit met Lommel, Westerlo of Roeselare.
Smolders moet toch nog wat bokes eten voor die meekan in 1B vind ik. Nu: genoeg tijd geven, hij maakt wel stappen vind ik.ozzy105 wrote: ↑Wed Mar 27, 2019 10:26 amNiet vergeten bij promotie = meer inkomsten nl meer toeschouwers reken maar 500-1000 man er meer richting het lisp zal trekken en logisch ook he mensen ga je een gemiddelde halen tussen de 4000-5000 man! Inkomsten tv-gelden .. er gaat budget zijn voor betere spelers aan te trekken! Bovendien zie je dat jongens als Kuylaerts-Janssen een stapje vooruit hebben gezet op een paar maanden en er nog progressiemarge inzit! Smolders ook een dikke meevaller net zoals Bernier bij promotie zie ik die nog wel een jaartje langer blijven op huurbasis! Een basis staat er het pijnpunt blijft vooraan met alle respect hoor voor Simon en Marvin .. voor mij moet er dan een nummer 10 komen en twee goednieuwe spitsen voor de rest zitten we goed!Lierenaar wrote: ↑Wed Mar 27, 2019 9:58 amDat denk ik ook. Aanvallend zeg ik OK als je Bernier kan houden.Thomas1906 wrote: ↑Tue Mar 26, 2019 10:08 pmBovendien kan dan een groot deel van de kern best een andere werkgever zoeken.
Ik vrees toch ook dat je basis van een blanco blad gaat moeten beginnen. Nu: als ze stijgen denk ik dat de ambitie sowieso ‘niet degraderen’ gaat zijn. En daar is in het begin niks mis mee vind ik.
Ik ben toch eens curieus wat zo een Kasmi op de mat legt. Lijkt daar toch zijn draai gevonden te hebben is er vermoedelijk ook wel de man. Kan ons mogelijk toch wel wat pijn doen.
Vreemd verhaal, zijn carriere tot dusver.
Ik gok op een 2-1 felbevochten overwinning. Smolders knikt er eerst eentje tegen de netten en daarna Buyens wederom op penalty. Volgende week woensdag kunnen we zeker zijn van die eindronde. Als ze dat woensdag al halen hebben onze jongens het echt heel goed gedaan.
Vreemd verhaal, zijn carriere tot dusver.
Ik gok op een 2-1 felbevochten overwinning. Smolders knikt er eerst eentje tegen de netten en daarna Buyens wederom op penalty. Volgende week woensdag kunnen we zeker zijn van die eindronde. Als ze dat woensdag al halen hebben onze jongens het echt heel goed gedaan.
Uit gva:
ARTIKEL 
Matthiece Nelissen (ex-ASV Geel): “Echt speciaal voelt het voor mij niet”
Met ASV Geel krijgt Matthiece Nelissen zijn ex-club op bezoek. Met Oosterzonen als tussenstation ruilde de verdediger vorige zomer met een vingerknip de financiële perikelen aan De Leunen in voor een profbestaan bij de Pallieters.
Twee jaar stond Nelissen op de loonlijst in Geel. Maar een kruisbandletsel hield hem het laatste halfjaar aan de kant bij de op dat moment al in zwaar weer verkerende club.
Met welk gevoel kijk je de match op het Lisp tegemoet?
Matthiece Nelissen: “Heel eerlijk: het doet niet meteen speciale gevoelens opborrelen bij mij. Niet onlogisch, want er spelen amper nog jongens met wie ik voetbalde. Ook de mislukte onderhandelingen tussen Geel en Oosterzonen vormen geen extra pigment.”
Op basis van de prestatie vorige week bij Thes zou een zege tegen Geel, dat buitenshuis 4 op 39 sprokkelde, geen al te grote hindernis mogen vormen.
“Maar zo werkt het niet. Iedere match is moeilijk in deze reeks. Na onze fraaie prestatie moeten we net zulke gedachtegangen mijden. Wie denkt dat de zaken vanzelf lopen, krijgt steevast een pak voor de broek. Gelukkig heeft onze groep voldoende nuchterheid om te beseffen dat we opnieuw van nul herbeginnen.”
Met 22 op 27 na Nieuwjaar lijkt een gezonde dosis zelfvertrouwen niet verkeerd.
“Die is ook aanwezig. Op Thes had je voor het eerst dit seizoen het gevoel dat we quasi de volledige 90 minuten controle hadden. Richting eindronde was deze winst goud waard en mentaal belangrijk.”
Kan de eindronde jullie nog ontglippen?
“We legden al een hele weg af, maar het kan nog fout gaan. Het is zaak om geconcentreerd te blijven. We willen die nacompetitie halen, maar moeten de kloof met de concurrentie zo klein mogelijk houden.”
Een eindronde in mei lijkt niet de ideale voor¬bereiding voor een universiteitsstudent?
(lacht) “Dat klopt. Ik combineer het voetbal nog met mijn studie. Spelen we die eindronde, dan komt het voetbal in mei resoluut op de eerste plaats. Ik heb slechts drie vakken te leren in juni en zal mijn planning dan wel maken.”
Hoe ziet je toekomst eruit?
“We zijn in onderhandeling over een verlengd verblijf. Ik denk dat het er snel van zal komen. Ik voel me hier goed.”
ARTIKEL 
Matthiece Nelissen (ex-ASV Geel): “Echt speciaal voelt het voor mij niet”
Met ASV Geel krijgt Matthiece Nelissen zijn ex-club op bezoek. Met Oosterzonen als tussenstation ruilde de verdediger vorige zomer met een vingerknip de financiële perikelen aan De Leunen in voor een profbestaan bij de Pallieters.
Twee jaar stond Nelissen op de loonlijst in Geel. Maar een kruisbandletsel hield hem het laatste halfjaar aan de kant bij de op dat moment al in zwaar weer verkerende club.
Met welk gevoel kijk je de match op het Lisp tegemoet?
Matthiece Nelissen: “Heel eerlijk: het doet niet meteen speciale gevoelens opborrelen bij mij. Niet onlogisch, want er spelen amper nog jongens met wie ik voetbalde. Ook de mislukte onderhandelingen tussen Geel en Oosterzonen vormen geen extra pigment.”
Op basis van de prestatie vorige week bij Thes zou een zege tegen Geel, dat buitenshuis 4 op 39 sprokkelde, geen al te grote hindernis mogen vormen.
“Maar zo werkt het niet. Iedere match is moeilijk in deze reeks. Na onze fraaie prestatie moeten we net zulke gedachtegangen mijden. Wie denkt dat de zaken vanzelf lopen, krijgt steevast een pak voor de broek. Gelukkig heeft onze groep voldoende nuchterheid om te beseffen dat we opnieuw van nul herbeginnen.”
Met 22 op 27 na Nieuwjaar lijkt een gezonde dosis zelfvertrouwen niet verkeerd.
“Die is ook aanwezig. Op Thes had je voor het eerst dit seizoen het gevoel dat we quasi de volledige 90 minuten controle hadden. Richting eindronde was deze winst goud waard en mentaal belangrijk.”
Kan de eindronde jullie nog ontglippen?
“We legden al een hele weg af, maar het kan nog fout gaan. Het is zaak om geconcentreerd te blijven. We willen die nacompetitie halen, maar moeten de kloof met de concurrentie zo klein mogelijk houden.”
Een eindronde in mei lijkt niet de ideale voor¬bereiding voor een universiteitsstudent?
(lacht) “Dat klopt. Ik combineer het voetbal nog met mijn studie. Spelen we die eindronde, dan komt het voetbal in mei resoluut op de eerste plaats. Ik heb slechts drie vakken te leren in juni en zal mijn planning dan wel maken.”
Hoe ziet je toekomst eruit?
“We zijn in onderhandeling over een verlengd verblijf. Ik denk dat het er snel van zal komen. Ik voel me hier goed.”
Ik vind hem wel gegroeid dit seizoen. Benieuwd hoe hij verder gaat ontwikkelen.
Ook benieuwd hoe we het zonder Marvin gaan doen. Tegen Dessel was het alvast geen probleem, maar dit is toch andere koek.
Ook benieuwd hoe we het zonder Marvin gaan doen. Tegen Dessel was het alvast geen probleem, maar dit is toch andere koek.
Ik gok op een 2-1 vanavond.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Nu een terrasje en dan de dag afsluiten met een driepunter.
Een goed weekend is dichtbij
ik verwacht wel wat volk.
Een goed weekend is dichtbij
juist thuis, jawatte ! wat een slechte eerste helft achteraan die gasten dolden gewoon met ons. akkoord 0-3 bij rust wel wat overdreven want wij kregen ook wel kansen.maar die vanderveken nu kreeg hij zijn kans na blessure smolders en dan zo spelen. hopelijk herpakt hij zich op boom als hij nog mag starten natuurlijk. weet niet hoe het zit met smolders, maar wils pakt ook nog eens zijn 3 de karton.na rust beginnen we goed maar na 20 min was het vet er af. gelukkig verliezen erwdm en virton ook. maar deinze loopt wel uit natuurlijk.