A-kern
Re: A-kern
In gva geeft Teunckens aan dat er nog andere interesse is en op het Lisp af en toe op limieten te stuiten. Die zijn we volgend jaar niet meer bij ons.
Gaat wel serieus wat loon vragen gok ik.
En toch blijf ik een heel raar gevoel hebben bij Teunckens. Misschien ligt het aan zijn stijl of (toch wel een beetje) zijne pens, geen idee.
De statistieken liggen er en zijn overduidelijk dat hij een paar niveaus boven Jarno staat. Ik vind hem heel sterk op de lijn en op hoge ballen, uitvoetballend dan weer een drama.
Doordat hij op de lijn zo sterk is, heeft hij voor ons best wel wat punten gepakt. Toch kan ik mij wel enkele momenten voor de geest halen, oa zowel thuis als op deinze, dat hij flagrant de mist in ging. Gelukkig zonder erg.
Waarmee ik wil concluderen; ik zal heel blij zijn als Jens volgend jaar onze eerste keeper is want op niveau 1B is die gewoon top. Maar maak er aub niet onze bestbetaalde vedette van na 12 matchen.
De statistieken liggen er en zijn overduidelijk dat hij een paar niveaus boven Jarno staat. Ik vind hem heel sterk op de lijn en op hoge ballen, uitvoetballend dan weer een drama.
Doordat hij op de lijn zo sterk is, heeft hij voor ons best wel wat punten gepakt. Toch kan ik mij wel enkele momenten voor de geest halen, oa zowel thuis als op deinze, dat hij flagrant de mist in ging. Gelukkig zonder erg.
Waarmee ik wil concluderen; ik zal heel blij zijn als Jens volgend jaar onze eerste keeper is want op niveau 1B is die gewoon top. Maar maak er aub niet onze bestbetaalde vedette van na 12 matchen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Als Teunkens niet blijft is Sadin mss een optie.
In doel mag dat iemand met ervaring zijn toch plaats die punten kan kosten . Maar ik zou nu ook niet zot doen om teunkens te houden , en zijn doelmannen genoeg die elders op bank zitten en kort bij eerste doelman zijn. Wat mij betreft mag Jens zeker blijven
En tom reyners zou ik ook graag zien komen 21 veel op bank bij wb nog 21 maar vond die goed tegen ons is zou goede zijn voor wa concurrentie met ander flanken