Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Netzer
Re: Clubnieuws

Post by Netzer » Sat Apr 02, 2022 7:01 pm

Deze discussie kan je oneindig blijven voeren, maar TVI heeft niet het maximale uit deze spelerskern gehaald, punt.
Op een bepaald moment is hij inderdaad beginnen knoeien met vreemde opstellingen en beslissingen en dat heeft verschillende keren tot onnodig puntenverlies geleid. Voor mij is het dan ook onbespreekbaar om met hem nog verder te gaan volgend seizoen, het is nu stilaan wel genoeg geweest.
Willen ze een stap zetten volgend seizoen (dat hoop ik toch) dan moet er een betere coach komen, samen met enkele gerichte versterkingen.
Formerly known as Lisp-boy

Eric

Post by Eric » Sun Apr 03, 2022 11:24 am

Lisp-boy wrote:
Sat Apr 02, 2022 7:01 pm
Deze discussie kan je oneindig blijven voeren, maar TVI heeft niet het maximale uit deze spelerskern gehaald, punt.
Op een bepaald moment is hij inderdaad beginnen knoeien met vreemde opstellingen en beslissingen en dat heeft verschillende keren tot onnodig puntenverlies geleid. Voor mij is het dan ook onbespreekbaar om met hem nog verder te gaan volgend seizoen, het is nu stilaan wel genoeg geweest.
Willen ze een stap zetten volgend seizoen (dat hoop ik toch) dan moet er een betere coach komen, samen met enkele gerichte versterkingen.
Tsjah, het gaat niet gebeuren denk ik.

Carlke

Post by Carlke » Sun Apr 03, 2022 2:19 pm

Eric wrote:
Sun Apr 03, 2022 11:24 am
Lisp-boy wrote:
2,,,,, moet je een trainer ontslaan die doel bereikt heeft ?

KRKN

Post by KRKN » Sun Apr 03, 2022 4:42 pm

Carlke wrote:
Sun Apr 03, 2022 2:19 pm
Eric wrote:
Sun Apr 03, 2022 11:24 am
Lisp-boy wrote:
2,,,,, moet je een trainer ontslaan die doel bereikt heeft ?
Iedereen mag er natuurlijk zijn mening over hebben, maar ik denk dat het stilaan wel een voldongen feit aan het worden is dat TVI bij aanvang van het komend seizoen nog gewoon in de dugout zit. Tijd om in de resterende matchen dus nog wat punten te sprokkelen en dan de balans van de spelerskern op te maken. Er is goed werk geleverd, maar er moeten nog stappen gezet worden:

- Hoe staat het met het stadiondossier? Na het 'historische' akkoord is het daar muisstil rond. Fratsen zoals tegen WB helpen trouwens ook niet met de goodwill die nog is met dergelijke gevoelige zaken.
- De sportieve kern naar volgend seizoen toe: ik heb er wel vertrouwen in dat ze nog wel wat moois gaan binnenhalen. Verder bouwen op wat ze vorig seizoen hebben gestart. Ze hebben tijd genoeg, dus hiervoor moeten de fans geduld hebben.
- Wat met BT / Guido / de gevolgen van vrijdag? Dit gaat nog nazinderen.

Ik hoop eigenlijk dat er na het afsluiten van het seizoen nog eens een open, gedetailleerd gesprek komt met LVT. Een soort 'stand van zaken' en een blik naar de komende jaren.

KRKN

Post by KRKN » Tue Apr 05, 2022 7:33 pm

Blij dat LVT zich ook nog eens expliciet uitlaat over de gebeurtenissen tegen WB. Ik blijf mezelf afvragen: wat als den Beerschot volgend jaar nog eens op bezoek komt?

Uit FB lees ik dat we nog een officiële reactie van BT mogen verwachten en dat ze ook verbolgen zijn hierover. Ik lees zelfs dat dit het einde van BT zou inluiden, wat toch echt zonde zou zijn. Een club als Lierse zonder sfeergroep.. brr.

KRKN

Post by KRKN » Tue Apr 05, 2022 11:01 pm

En bij deze valt het doek over BT. Pfff

Eric

Post by Eric » Tue Apr 05, 2022 11:08 pm

KRKN wrote:
Tue Apr 05, 2022 11:01 pm
En bij deze valt het doek over BT. Pfff
:( :( :(

Flor

Post by Flor » Wed Apr 06, 2022 8:59 am

Toch allemaal heel bitter nieuws vind ik. Hopelijk snel terug een positieve wind door 't Lisp. Dit werpt een schaduw over heel wat zaken die wél positief lopen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Apr 06, 2022 11:44 am

Flor wrote:
Wed Apr 06, 2022 8:59 am
Toch allemaal heel bitter nieuws vind ik. Hopelijk snel terug een positieve wind door 't Lisp. Dit werpt een schaduw over heel wat zaken die wél positief lopen.
Idd, en heel eerlijk? Op fb zijn er veel dat ze echte supporters zijn die al +30 jaar komen, maar vanaf ze in't stadion zitten hun klep niet durven open trekken.

Ik herinner mij een protestactie van BT tegen Dender wanneer ze 15 min later het stadion binnen kwamen, er was niks maar dan ook niks sfeer, een begrafenis was er niets tegen! Dan vraag ik mezelf af, waar zitten die supporters die zo dedicated beweren te zijn?

Heel triest nieuws vind ik dit, en eerlijk gezegd een beetje flauw van BT al snap ik ze ergens ook wel.
Wij komen áltijd terug!

suproger

Post by suproger » Wed Apr 06, 2022 8:43 pm

zwak statement van BT

Post Reply