Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Als hij een betere kern krijgt mag hij van mij gerust verder doen. Een club die zijn trainer niet elkaar jaar wisselt geniet mijn voorkeur. Dan leef je minder in de waan van de dag en kan je iets opbouwen op lange termijn.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
De kern is helemaal niet het probleem dat hebben we begin dit seizoen gezien! Het probleem is de coach, zijn spelwijze, zijn opstelling, zijn wissels!
Geef Union TVI en ze staan niet eens bij de eerste 10 en geeft ons Mazzu en we hebben gegarandeerd 10 punten meer !
Ik ben zijn stront voetbal kotsbeu !
Ik vind stabiliteit ook wel aangenaam en ik stond niet te roepen voor zijn ontslag, maar ben me er van bewust dat dit heel slecht gaat vallen bij veel supporters. Anderzijds, supporters zijn emotiebeesten en het bestuur moet het hoofd koel houden. Laten we hopen voor de club dat TVI zijn gelijk kan halen.
Volkomen eens met je! Je kan het niet beter verwoorden en of posten! Ik zal het blijven posten nl cijfers LIEGEN nooit! Nog van het geleverde spel gezwegen dat op de mat werd gelegt de thuismatchen oa tegen RWDM, Lommel tweemaal en Moeskroen waren dramatisch! Nog eens mensen vorig seizoen 16 op 84 ok kan je nog zeggen te weinig kwaliteit maar dat kon je van de huidige kern niet zeggen en toch haalt hij amper tot op heden 29 op 75! Neen ieder zijn mening maar hier begaat het bestuur een ferme flater. Het bestuur is ook niet consequent ene Trost kon bij de heropstart na amper 9 matchen opstappen met minder kwaliteit en meer punten en beter voetbal waar is dan de eerlijkheid?Mark wrote: ↑Thu Mar 31, 2022 1:47 pmDe kern is helemaal niet het probleem dat hebben we begin dit seizoen gezien! Het probleem is de coach, zijn spelwijze, zijn opstelling, zijn wissels!
Geef Union TVI en ze staan niet eens bij de eerste 10 en geeft ons Mazzu en we hebben gegarandeerd 10 punten meer !
Der is geen geld voor een toptrainer… niemand snapt da precies… allez wie betaalbaar die het zowizo beter gaat doen wil je zien komen?Mark wrote: ↑Thu Mar 31, 2022 1:47 pmDe kern is helemaal niet het probleem dat hebben we begin dit seizoen gezien! Het probleem is de coach, zijn spelwijze, zijn opstelling, zijn wissels!
Slechter spel dan met deze trainer kan niet ! Ozzy heeft gelijk Trost is moeten opstappen na 9 wedstrijden met meer punten TVI is al 2 jaar aan het prutsen ! Dan weet je dat hij het niet kan. Als Vreven de enige haalbare kaart is geef ik hem een kans. Maar ik wil geen seizoen meer met deze prutser en schijtbroek, thuis speel je niet voor 0-0 tenzij tegen brugge of anderlecht.Zovko wrote: ↑Thu Mar 31, 2022 3:52 pmDer is geen geld voor een toptrainer… niemand snapt da precies… allez wie betaalbaar die het zowizo beter gaat doen wil je zien komen?Mark wrote: ↑Thu Mar 31, 2022 1:47 pmDe kern is helemaal niet het probleem dat hebben we begin dit seizoen gezien! Het probleem is de coach, zijn spelwijze, zijn opstelling, zijn wissels!
Ik hoop echt dat het bestuur 2x nadenkt voor dat ze doorgaan met TVI want ik weet zeker dat er heel veel supporters gaan afhaken !
Zelfs als hij punten haalt dan is zijn voetbal nog niet om aan te zien dus neen geen TVI meer !
Zelfs als hij punten haalt dan is zijn voetbal nog niet om aan te zien dus neen geen TVI meer !
Liever een ander trainer ze zie het nie goed komen is een voorgevoel
Totaal geen vergelijkbare situatie.ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 31, 2022 2:20 pmVolkomen eens met je! Je kan het niet beter verwoorden en of posten! Ik zal het blijven posten nl cijfers LIEGEN nooit! Nog van het geleverde spel gezwegen dat op de mat werd gelegt de thuismatchen oa tegen RWDM, Lommel tweemaal en Moeskroen waren dramatisch! Nog eens mensen vorig seizoen 16 op 84 ok kan je nog zeggen te weinig kwaliteit maar dat kon je van de huidige kern niet zeggen en toch haalt hij amper tot op heden 29 op 75! Neen ieder zijn mening maar hier begaat het bestuur een ferme flater. Het bestuur is ook niet consequent ene Trost kon bij de heropstart na amper 9 matchen opstappen met minder kwaliteit en meer punten en beter voetbal waar is dan de eerlijkheid?Mark wrote: ↑Thu Mar 31, 2022 1:47 pmDe kern is helemaal niet het probleem dat hebben we begin dit seizoen gezien! Het probleem is de coach, zijn spelwijze, zijn opstelling, zijn wissels!
Heb intussen het artiekel in HLN gelezen
Een goede raad voor Hedwig Van Lommel ipv 4 versterkingen 2 en gebruik het overige geld voor een goede coach !
Want met Van Imschoot wordt het echt niks !
Een goede raad voor Hedwig Van Lommel ipv 4 versterkingen 2 en gebruik het overige geld voor een goede coach !
Want met Van Imschoot wordt het echt niks !