Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Weet dat je dit aan Ozzy vraagt, maar ik ben net zoals de voorbije 50 jaar bijna elke thuiswedstrijd aanwezig. En heb ook al elk jaar, sinds de doorstart, een abbo gehad, maar als TVI volgend seizoen nog in de dugout zit zal het zonder mij zijn !
Ik blijf bij mijn conclusie dat het dit jaar duidelijk meer had kunnen zijn met een degelijke trainer. En ik ben echt niet de enige die er zo over denkt 70 tot 80% van de mensen rondom ons op T1 denken er ook zo over.
Iedereen ergert zich aan TVI zijn spelsysteem, zijn basisopstelling, zijn verkeerde en telate wissels. Bij een corner van de tegenpartij staat iedereen van ons in de backlijn, hoe kun je zo een tegenaanval lanceren ??? Dat je Hakim laat verdedigen ok, hij is sterk met de kop. Maar een Limbombe of Yagan moet vooraan blijven ! Wij roepen dat elke wedstrijd tegen TVI maar die trekt er zicht niks vanaan en volhard in zijn eigen wijsheid. En dan op TV komen zeggen dat Lierse een goed tot zelfs zeer goed seizoen gespeeld heeft ! Wel de grote meerderheid van de supporters denkt daar anders over ! Dus, ja met TVI volgend jaar op de bank ga je veel minder supporters hebben, waarschijnlijk zelfs geen 1500 abbo's meer.
Ik snap uw punt, maar ik vind dat wel ne moeilijke. Ik denk dat de perceptie door de goeie start er inderdaad is geweest dat er meer inzat, maar met onze dunne kern is dat toch wel erg moeilijk. Als je zag wie we konden wisselen tegen Westerlo.. Niet vergeten dat Yagan al maanden op de sukkel is he (en dat Limbombe eigenlijk ook al even geen bal meer raakt).Mark wrote: ↑Thu Mar 24, 2022 6:51 amWeet dat je dit aan Ozzy vraagt, maar ik ben net zoals de voorbije 50 jaar bijna elke thuiswedstrijd aanwezig. En heb ook al elk jaar, sinds de doorstart, een abbo gehad, maar als TVI volgend seizoen nog in de dugout zit zal het zonder mij zijn !
Ik blijf bij mijn conclusie dat het dit jaar duidelijk meer had kunnen zijn met een degelijke trainer. En ik ben echt niet de enige die er zo over denkt 70 tot 80% van de mensen rondom ons op T1 denken er ook zo over.
Iedereen ergert zich aan TVI zijn spelsysteem, zijn basisopstelling, zijn verkeerde en telate wissels. Bij een corner van de tegenpartij staat iedereen van ons in de backlijn, hoe kun je zo een tegenaanval lanceren ??? Dat je Hakim laat verdedigen ok, hij is sterk met de kop. Maar een Limbombe of Yagan moet vooraan blijven ! Wij roepen dat elke wedstrijd tegen TVI maar die trekt er zicht niks vanaan en volhard in zijn eigen wijsheid. En dan op TV komen zeggen dat Lierse een goed tot zelfs zeer goed seizoen gespeeld heeft ! Wel de grote meerderheid van de supporters denkt daar anders over ! Dus, ja met TVI volgend jaar op de bank ga je veel minder supporters hebben, waarschijnlijk zelfs geen 1500 abbo's meer.
Ik denk dat ze na dit seizoen effectief afscheid gaan pakken van TVI, maar weet dat het veel erger kan als TVI. Hij gaat eindigen rond de 30 punten, iets waar op voorhand héél veel mensen voor hadden getekend. Niet dat ik de grootste fan ben van TVI voor alle duidelijkheid, maar weet dat we veruit het kleinste budget van de reeks hebben en dat hij gewoon zijn objectieven gehaald heeft. Al heb ik dit seizoen ook al veel op hem gevloekt. Ik denk toch dat het een erg ondankbare taak is; coach worden van dit Lierse.
Geen enkele keer. Mede door het verwerken van de teloorgang van de club maar vooral door medische omstandigheden! Daarom ook dat ik een abo nam bij proximus zodat ik de club kan volgen. Toch hoop ik in de toekomst terug mijn zitje in te nemen in vak 0 of elders!
Ik snap dat dus oprecht niet he Mark. Je komt al 50 jaar kijken en ondanks aaaaaaaalles wat ons geliefde clubje al heeft doorgemaakt (ik neem er dan uiteraard het oude KLSK bij) ben je blijven kijken, maar Tom Van Imschoot is de brug te ver? Serieus?
Na onze goede start dit seizoen, ben ik enorm teleurgesteld. En voor mij ligt de schuld voor het slechte spel voor de volle 100% bij TVI. Dus ja ik wil geen seizoen meer met TVI.
Ik moet zeggen dat ik dat daar ook wel verbaasd over ben. Van alle miserie die je als supporter van KLSK hebt moeten slikken is TVI toch lang niet het ergste lijkt me.
Neen natuurlijk is dit niet het ergste. Bij de degradatie naar 2de klasse in de 2de helft jaren tachtig heb ik ook 2 jaar geen abbo gehad en ging maar zo af en toe kijken. Onder Maged Sammy had ik wel altijd een abbo en in 2de klasse spelen met een Radsinski was echt wel leuk, mooi en zeer aanvallend voetbal, een kampioeienwedstrijd voor 16000 toeschouwers tegen Waasland ! Ons laatste topmoment.KRKN wrote: ↑Fri Mar 25, 2022 8:02 amIk moet zeggen dat ik dat daar ook wel verbaasd over ben. Van alle miserie die je als supporter van KLSK hebt moeten slikken is TVI toch lang niet het ergste lijkt me.
Ik ben ervan overtuigt dat TVI niet beter kan en dus wil ik niet nog eens een teleurstellend seizoen meemaken, bovendien zou het voor deze kern ook spijtig zijn want ze kunnen echt wel beter voetbal brengen dan wat we het grootste deel van dit seizoen gezien hebben !
Ha, die kampioenenmatchMark wrote: ↑Fri Mar 25, 2022 9:18 amNeen natuurlijk is dit niet het ergste. Bij de degradatie naar 2de klasse in de 2de helft jaren tachtig heb ik ook 2 jaar geen abbo gehad en ging maar zo af en toe kijken. Onder Maged Sammy had ik wel altijd een abbo en in 2de klasse spelen met een Radsinski was echt wel leuk, mooi en zeer aanvallend voetbal, een kampioeienwedstrijd voor 16000 toeschouwers tegen Waasland ! Ons laatste topmoment.
Ik ben ervan overtuigt dat TVI niet beter kan en dus wil ik niet nog eens een teleurstellend seizoen meemaken, bovendien zou het voor deze kern ook spijtig zijn want ze kunnen echt wel beter voetbal brengen dan wat we het grootste deel van dit seizoen gezien hebben !

Ja Stanley was/is fantastisch zowel als doelman als coach ! Van een trainers duo Menzo-Van Meir kunnen we alleen maar dromen !Flor wrote: ↑Fri Mar 25, 2022 10:15 amHa, die kampioenenmatchMark wrote: ↑Fri Mar 25, 2022 9:18 amNeen natuurlijk is dit niet het ergste. Bij de degradatie naar 2de klasse in de 2de helft jaren tachtig heb ik ook 2 jaar geen abbo gehad en ging maar zo af en toe kijken. Onder Maged Sammy had ik wel altijd een abbo en in 2de klasse spelen met een Radsinski was echt wel leuk, mooi en zeer aanvallend voetbal, een kampioeienwedstrijd voor 16000 toeschouwers tegen Waasland ! Ons laatste topmoment.
Ik ben ervan overtuigt dat TVI niet beter kan en dus wil ik niet nog eens een teleurstellend seizoen meemaken, bovendien zou het voor deze kern ook spijtig zijn want ze kunnen echt wel beter voetbal brengen dan wat we het grootste deel van dit seizoen gezien hebben !Genieten. Ik vond eigenlijk onze periode onder Menzo het laatste topmoment.
Dus eigenlijk beetje meer succes supporter als het goed gaat sta ik er wekelijks,anders alleen als ze eens paar keer gewonnen hebben. Allee geen verwijt hoor iedereen doet wat hij wil,en ik denk dat er zo heel veel zijn jammer genoeg.hoe meer volk hoe meer inkomsten voor de club.en dan zal men sneller groeien. Ik hoop ook op betere tijden terug zeker dat je 1997 mee gemaakt hebt.Mark wrote: ↑Fri Mar 25, 2022 9:18 amNeen natuurlijk is dit niet het ergste. Bij de degradatie naar 2de klasse in de 2de helft jaren tachtig heb ik ook 2 jaar geen abbo gehad en ging maar zo af en toe kijken. Onder Maged Sammy had ik wel altijd een abbo en in 2de klasse spelen met een Radsinski was echt wel leuk, mooi en zeer aanvallend voetbal, een kampioeienwedstrijd voor 16000 toeschouwers tegen Waasland ! Ons laatste topmoment.