Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Clubnieuws

Post by Justhomuch » Wed Mar 16, 2022 7:19 pm

Zovko wrote:
Wed Mar 16, 2022 4:13 pm
Axassin wrote:
Wed Mar 16, 2022 1:40 pm
Hoe ik het begrijp, is dit gewoon een (terecht) drukkingsmiddel. Hoe zij geterroriseerd worden door één bepaald individu... Probleem is blijkbaar dat er maar één iemand is met het juiste diploma hiervoor. En de cursus als veiligheidsverantwoordelijke duurt meer dan een jaar.

Hopelijk is dit snel opgelost.
Eigelijk zou BT alles mee naar binnen kunnen smokkelen wat ze ook maar kunnen en extra sfeer maken. Ne welgemeende fuck you naar diene verantwoordelijke!!Eventueel paar banners met Guido out op ofzo moeten ook kunnen. Maar nu laat je diene eigelijk winnen he op deze manier
Dacht net hetzelfde...
Wij komen áltijd terug!

Berrem

Post by Berrem » Fri Mar 18, 2022 2:12 pm

https://www.rtv.be/artikels/licentie-vo ... en-a112010

't is weeral in orde. En KV heeft er vertrouwen in dat ze voldoende keukens gekocht hebben om een licentie te verkrijgen lees ik ;-)
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Flor

Post by Flor » Fri Mar 18, 2022 6:41 pm

Berrem wrote:
Fri Mar 18, 2022 2:12 pm
https://www.rtv.be/artikels/licentie-vo ... en-a112010

't is weeral in orde. En KV heeft er vertrouwen in dat ze voldoende keukens gekocht hebben om een licentie te verkrijgen lees ik ;-)
Aha, goed nieuws. Chapeau aan 't bestuur! Zulke zaken zouden een evidentie moeten zijn maar het verleden bewijst het tegendeel, dus het feit dat dit zo vlot gaat vind ik bemoedigend (al denk ik dat de licentievoorwaarden met corona wel wat lager zijn).

Benieuwd - zoals elk jaar - naar Moeskroen.

Berrem

Post by Berrem » Wed Mar 23, 2022 9:47 am

https://www.proximus.be/pickx/nl/221691 ... UXyzfaMDgg

Soms klagen we over de wissels van TVI...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Zovko

Post by Zovko » Wed Mar 23, 2022 10:20 am

Berrem wrote:
Wed Mar 23, 2022 9:47 am

Eigelijk kan niemand ontkennen dat hij het zo slecht niet heeft gedaan toch? Als je ziet wat er bij andere teams aan budget en spelers zijn…Ik ben ook niet altijd voorstander geweest maar geef hem bv de kern van waasland eens? Denk dat hij er meer uithaalt dan nu

Mark

Post by Mark » Wed Mar 23, 2022 1:54 pm

Zovko wrote:
Wed Mar 23, 2022 10:20 am
Berrem wrote:

Eigelijk kan niemand ontkennen dat hij het zo slecht niet heeft gedaan toch? Als je ziet wat er bij andere teams aan budget en spelers zijn…Ik ben ook niet altijd voorstander geweest maar geef hem bv de kern van waasland eens? Denk dat hij er meer uithaalt dan nu
Dat geloof ik niet ! TVI kan alleen maar verdedigend spelen, hij is tacktisch veel te beperkt. We hebben alleen tijdens de eerste 5 a 7 wedstrijden goed voetbal gezien, wat meteen ook het bewijs was dat deze kern(met Maes) dat wel degelijk kan !
Nadien kregen we alleen resultaat voetbal soms echt niet om aan te zien. Dus ik blijf bij mijn mening volgend jaar een andere trainer of geen abbo meer !

Mark

Post by Mark » Wed Mar 23, 2022 1:57 pm

Daarmee wil ik niet zeggen dat het bij de andere teams allemaal perfect is/was. Vooral Deinze heeft volgens mij ver onder zijn mogelijkheden gepresteerd, dus als ik daar supporter wsas zou ik ook om een andere trainer roepen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Mar 23, 2022 2:41 pm

Mark wrote:
Wed Mar 23, 2022 1:54 pm
Zovko wrote:
Wed Mar 23, 2022 10:20 am
Berrem wrote:

Dat geloof ik niet ! TVI kan alleen maar verdedigend spelen, hij is tacktisch veel te beperkt. We hebben alleen tijdens de eerste 5 a 7 wedstrijden goed voetbal gezien, wat meteen ook het bewijs was dat deze kern(met Maes) dat wel degelijk kan !
Nadien kregen we alleen resultaat voetbal soms echt niet om aan te zien. Dus ik blijf bij mijn mening volgend jaar een andere trainer of geen abbo meer !
300% eens... Sommige vergeten blijkbaar dat LK een pak punten verloren heeft door zijn startende elf, te late of verkeerde wissels... Barslechte wedstrijden moeten aan kijken oa de thuismatchen Lommel en Moeskroen... Neen met deze trainer ga je ter plaatse blijven trappelen of nog erger! Start opnieuw met VI en je krijgt dezelfde menu op je bord en verlies je supporters! Toch niet de bedoeling van het clubbestuur dacht ik?

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Mar 23, 2022 2:44 pm

Mark wrote:
Wed Mar 23, 2022 1:57 pm
Daarmee wil ik niet zeggen dat het bij de andere teams allemaal perfect is/was. Vooral Deinze heeft volgens mij ver onder zijn mogelijkheden gepresteerd, dus als ik daar supporter wsas zou ik ook om een andere trainer roepen.
WDD brengt niet wat van hem werd verwacht dat blijft daar ook niet duren! Al twee seizoenen zwaar investeren in goede spelers en dan twee jaar dit resultaat. Bekijk hun kern en je weet dat die altijd bij de 2 eersten moeten eindigen! Dik gefaalt!

zeuneke

Post by zeuneke » Thu Mar 24, 2022 6:42 am

ozzy105 wrote:
Wed Mar 23, 2022 2:41 pm
dat deze kern(met Maes) dat wel degelijk kan !
Neen met deze trainer ga je ter plaatse blijven trappelen of nog erger! Start opnieuw met VI en je krijgt dezelfde menu op je bord en verlies je supporters! Toch niet de bedoeling van het clubbestuur dacht ik?
Voor je over verlies van supporters praat...
Hoe vaak ben jij al op het Lisp geweest sinds de herstart van de club?

Post Reply