Lierse K. - Moeskroen [13-03-2022]
Re: Lierse K. - Moeskroen [13-03-2022]
Wat een verschrikkelijke egoïst die Jens Naessens.
En daar zit ook meteen ons grote probleem, wij hebben geen spitsen.
Abdallah is ruim onvoldoende en Naessens is dat ook.
En daar zit ook meteen ons grote probleem, wij hebben geen spitsen.
Abdallah is ruim onvoldoende en Naessens is dat ook.
Formerly known as Lisp-boy
Tegen dit Moeskroen 2 op 12 hallo... Tegen Virton tot op heden 4 op 9 en wss 4 op 12,tegen Lommel hoeveel ? Eigenlijk verdient je dan te degraderen en dit met deze kern.
Ongelooflijk wat die daar doet. Dit is echt om te huilen. Ik vermoed dat het doek wel valt voor TVI vandaag. Niet dat hij morgen buiten ligt, maar die verlenging gaat er niet komen denk ik.
Maar ook de pionnen van wie je echt wel meer mag verwachten brengen echt niks vandaag. Ik had op beterschap gehoopt met Abdallah en Limbombe, maar er is nog niks gevaar van gekomen.
Tommeke buiten en de Nico ook...
}KRKN wrote: ↑Sun Mar 13, 2022 9:44 pmOngelooflijk wat die daar doet. Dit is echt om te huilen. Ik vermoed dat het doek wel valt voor TVI vandaag. Niet dat hij morgen buiten ligt, maar die verlenging gaat er niet komen denk ik.
Maar ook de pionnen van wie je echt wel meer mag verwachten brengen echt niks vandaag. Ik had op beterschap gehoopt met Abdallah en Limbombe, maar er is nog niks gevaar van gekomen.
Neen nu buiten of je zakt.
26 op 69 onder VI... En er zijn er nog die achter VI blijven staan.Zelfde niveau als zijn voorganger RP. Toont aan dat dit bestuur niks van voetbal kent. Onder het motto hoe jaag ik de overgebleven supporters uit het HVP stadion.!
Last edited by ozzy105 on Sun Mar 13, 2022 9:54 pm, edited 1 time in total.
Wel ozzy, het is niet alleen het manneke op de bank.
Het grootste probleem is het manneke helemaal bovenaan. Die vind dat de trainer goed werk levert. Die vond dat sportieve versterking tijdens de winterstop niet nodig was. Die man bezit geen sportieve ambitie en straalt dat ook uit. Daar zit het probleem. Elk interview dat ik van hem lees of hoor wordt ik verlegen, de naïviteit druipt er met liters af. Hoeveel seizoenen gaan we nog naar zulk gekrassel moeten kijken ? Hoeveel seizoenen gaan we nog moeten horen dat het behoud de enige ambitie is ?
Maar hey ... we begonnen de wedstrijd met 11 Belgen, fantastisch toch .... ?
Last edited by Netzer on Sun Mar 13, 2022 9:56 pm, edited 1 time in total.
Zou mss toch beter de club verkopen maar dan aan mensen met kennis van zaken. Onder dit bestuur wordt het niks.Lisp-boy wrote: ↑Sun Mar 13, 2022 9:52 pmWel ozzy, het is niet alleen het manneke op de bank.
Het grootste probleem is het manneke helemaal bovenaan. Die vind dat de trainer goed werk levert. Die vond dat sportieve versterking tijdens de winterstop niet nodig was. Die man bezit geen sportieve ambitie en straalt dat ook uit. Daar zit het probleem. Want hoeveel seizoenen gaan we nog naar zulk gekrassel moeten kijken ? Hoeveel seizoenen gaan we nog moeten horen dat het behoud de ambitie is ?
Maar hey ... we begonnen de wedstrijd met 11 Belgen, fantastisch toch .... ?
Extra-sportief heeft hij al geweldig werk geleverd, maar op sportief vlak is het een kompleet fiasco.
Hij is, wat het sportieve betreft, ons grootste probleem. Zo simpel is het.
Last edited by Netzer on Sun Mar 13, 2022 10:08 pm, edited 1 time in total.