Lierse K. - Lommel [05-03-2022]
Re: Lierse K. - Lommel [05-03-2022]
Natuurlijk is het eigen schuld. Maar het is godgeklaagd dat er arbiters rondlopen die zelfs de basisregels niet beheersen. En dan verschieten dat geen enkele Belgische arbiter Europees mag meedoen.
Heb ons dit seizoen toch al heeeel ergere matchen weten spelen hoor. Maar saaie bedoeling, dat wel. Vraag me af waarom er zoveel volk thuis is gebleven. Sfeer in de tweede helft wel een stuk beter.
Wel opvallend: stuk meer dreiging met Stallone. Vond dat echt een groot verschil. Jammer dat we Yagan weer kwijtspelen.
Wel opvallend: stuk meer dreiging met Stallone. Vond dat echt een groot verschil. Jammer dat we Yagan weer kwijtspelen.
Had wat hetzelfde gevoel als bij de matchen vlak voor de winterstop. Een ander tactisch systeem, niet alle spelers die op hun beste plaats stonden en een wedstrijdplan dat er op papier misschien wel goed uitzag, maar niet door alle spelers evengoed begrepen werd.
Denk dat dit een les is voor onze trainers. Keep it simple.
Denk dat dit een les is voor onze trainers. Keep it simple.
Wat betreft het weinige volk en de sfeer, zo raar is dat misschien toch niet.
Misschien is dat zo stilaan wel een weerspiegeling en een besef van de niet-aanwezige ambitie van ons bestuur.
"Als we er maar in blijven", want meer is het echt niet. Als supporter wordt je daar toch niet echt gemotiveerd van denk ik dan, eerder moedeloos.
Misschien is dat zo stilaan wel een weerspiegeling en een besef van de niet-aanwezige ambitie van ons bestuur.
"Als we er maar in blijven", want meer is het echt niet. Als supporter wordt je daar toch niet echt gemotiveerd van denk ik dan, eerder moedeloos.
Formerly known as Lisp-boy
Doel van dit seizoen was een rustig en niet degraderen daarna zou de volgende stap volgen. Ik hoop wel dat men zonder VI doorgaat of het zou nog meer supporters kunnen kosten. Verwacht toch dat ze een andere trainer nemen en paar doelgerichte versterkingen doen! Een paar zullen mogen vertrekken denk ik oa Bitsi-Naessens-Poelmans... Een degelijke basis staat er al nu doelgerichte versterkingen om ook het gat in de breedte op te vullen en hopelijk krijgt de kleine Limbombe wat kansen nu Geel-zwart gered is vond die goed meevallen vorig seizoen!Lisp-boy wrote: ↑Sun Mar 06, 2022 8:36 pmWat betreft het weinige volk en de sfeer, zo raar is dat misschien toch niet.
Hoop ook dat men voor een andere trainer gaat, Bitsindou en Poelmans zou ik houden, Liongola mag vertrekken veel te zwakozzy105 wrote: ↑Sun Mar 06, 2022 10:51 pmDoel van dit seizoen was een rustig en niet degraderen daarna zou de volgende stap volgen. Ik hoop wel dat men zonder VI doorgaat of het zou nog meer supporters kunnen kosten. Verwacht toch dat ze een andere trainer nemen en paar doelgerichte versterkingen doen! Een paar zullen mogen vertrekken denk ik oa Bitsi-Naessens-Poelmans... Een degelijke basis staat er al nu doelgerichte versterkingen om ook het gat in de breedte op te vullen en hopelijk krijgt de kleine Limbombe wat kansen nu Geel-zwart gered is vond die goed meevallen vorig seizoen!Lisp-boy wrote: ↑Sun Mar 06, 2022 8:36 pmWat betreft het weinige volk en de sfeer, zo raar is dat misschien toch niet.
En inderdaad wat meer in de breedte en de ambitie om top 4 te spelen anders zullen inderdaad nog meer supporters afhaken
- Justhomuch
Als je dan de sfeer op Berchem sport ziet na dat ze zijn verloren
Wij komen áltijd terug!
Allemaal zagen op de sfeer, maar tijdens de match trekt niemand zen bakkes open.
- Justhomuch
En toch vind ik het ergens straf: je speelt middenmoot 1B (en dus eigenlijk het beste sinds de heropstart), met quasi alleen maar Belgische jongens en het laagste budget. Akkoord dat dat niet het einddoel mag zijn, maar je kan dan toch wel objectief stellen dat het beter en beter gaat?
Bon, hopelijk was het tijdelijk en kan tegen Moeskroen het dak er wel terug af. Er zijn al mooie avonden geweest dit seizoen op 't Lisp; nog 1 a 2 voor het einde van het seizoen en ik ben content.
Bon, hopelijk was het tijdelijk en kan tegen Moeskroen het dak er wel terug af. Er zijn al mooie avonden geweest dit seizoen op 't Lisp; nog 1 a 2 voor het einde van het seizoen en ik ben content.