Waasland-Beveren - Lierse K. [11-02-2022]
Waasland-Beveren - Lierse K. [11-02-2022]
Volgende week trekken we naar de Freethiel, waar er opnieuw een moeilijk treffen wacht tegen Waasland Beveren, die serieus ingekocht hebben deze winter en dan ook gebrand zijn om goed voor de dag te komen. Ze blijven in de running voor die tweede plek samen met RWDM. Hopelijk kunnen wij er iets rapen, want met de confrontatie tegen Westerlo de week nadien blijft het toch allemaal erg spannend.
Er gaan, denk ik, nog geen uitsupporters toegelaten zijn.
Er gaan, denk ik, nog geen uitsupporters toegelaten zijn.
Re: Waasland-Beveren - Lierse K. [11-02-2022]
Zoals je zegt, verwacht weinig van de komende twee weken. Elk punt is bonus.
't Is vooral hopen dat die stunts bij Lommel en Virton uitblijven. Als die geen zotte dingen doen en wij rapen de puntjes waar nodig, moeten we toch een twee a drie speeldagen voor het einde zeker zijn van het behoud, denk ik.
Voor die match tegen WB: ik hoop wel echt dat we Limbombe recupereren. Liongola bracht echt bitter weinig gevaar.
Het WB dat ik de voorbije weken bezig zag daartegen ben je kansloos vooral mocht je op achterstand komen. Het is een ander WB. Ik denk en zou logisch zijn dat er nu een 0 op 9 volgt tegen WB-Westerlo en uit RWDM ieder puntje dat je daar onverwachts tegen pakt is een overwinning waart!
Ik verwacht toch ook een heel pittige match. Opnieuw tekenen voor een puntje zeker? Die zege tegen Westerlo gaat ze vleugels gegeven hebben vrees ik. Hoop inderdaad dat we Limbombe recupereren.ozzy105 wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 12:58 pmHet WB dat ik de voorbije weken bezig zag daartegen ben je kansloos vooral mocht je op achterstand komen. Het is een ander WB. Ik denk en zou logisch zijn dat er nu een 0 op 9 volgt tegen WB-Westerlo en uit RWDM ieder puntje dat je daar onverwachts tegen pakt is een overwinning waart!
Wat vinden we trouwens van Swinnen dezer dagen?
Niet slecht bezig, loopt ook wat af, dicht gaten die ontstaan nuttige speler denk dat Bitsi nog weinig kansen gaat krijgen! Zou hem vanaf nu laten staan ! Net als PDS heeft mij nog nooit ontgoocheld en een Liersprodukt! Gisteren weer een soliede match afgewerkt! Een speler ook nog met een groeimarge.Eric wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 1:24 pmIk verwacht toch ook een heel pittige match. Opnieuw tekenen voor een puntje zeker? Die zege tegen Westerlo gaat ze vleugels gegeven hebben vrees ik. Hoop inderdaad dat we Limbombe recupereren.ozzy105 wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 12:58 pmHet WB dat ik de voorbije weken bezig zag daartegen ben je kansloos vooral mocht je op achterstand komen. Het is een ander WB. Ik denk en zou logisch zijn dat er nu een 0 op 9 volgt tegen WB-Westerlo en uit RWDM ieder puntje dat je daar onverwachts tegen pakt is een overwinning waart!
Wat vinden we trouwens van Swinnen dezer dagen?
- Justhomuch
Wat Moeskroen kan kunnen wij ook, elke match moet gespeeld worden!ozzy105 wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 12:58 pmHet WB dat ik de voorbije weken bezig zag daartegen ben je kansloos vooral mocht je op achterstand komen. Het is een ander WB. Ik denk en zou logisch zijn dat er nu een 0 op 9 volgt tegen WB-Westerlo en uit RWDM ieder puntje dat je daar onverwachts tegen pakt is een overwinning waart!
Wij komen áltijd terug!
Volg hem op instagram. Heb hem al zien fietsen en vandaag was hij aan het joggen. Geen idee wat zijn blessure is/was, maar lijkt niet al te ernstig dan?KRKN wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 11:09 am't Is vooral hopen dat die stunts bij Lommel en Virton uitblijven. Als die geen zotte dingen doen en wij rapen de puntjes waar nodig, moeten we toch een twee a drie speeldagen voor het einde zeker zijn van het behoud, denk ik.
Voor die match tegen WB: ik hoop wel echt dat we Limbombe recupereren. Liongola bracht echt bitter weinig gevaar.
Mocht hij niet fit zijn, hopen op Yagan dan. Liongola zie ik graag alleen nog invallen om in de laatste minuut de bal 5 seconden vast te houden aan de cornervlag, en zelfs dan..
Spierblessure. Aanvankelijk dachten ze dat het vrij ernstig was, maar dat leek inderdaad toch mee te vallen. Hopelijk staat hij er dus volgende week. Een Limbombe in vorm hebben we echt nodig in dit soort matchen. En anders inderdaad Yagan op de rechterflank.XDV1906 wrote: ↑Sun Feb 06, 2022 2:15 amVolg hem op instagram. Heb hem al zien fietsen en vandaag was hij aan het joggen. Geen idee wat zijn blessure is/was, maar lijkt niet al te ernstig dan?KRKN wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 11:09 am't Is vooral hopen dat die stunts bij Lommel en Virton uitblijven. Als die geen zotte dingen doen en wij rapen de puntjes waar nodig, moeten we toch een twee a drie speeldagen voor het einde zeker zijn van het behoud, denk ik.
Mocht hij niet fit zijn, hopen op Yagan dan. Liongola zie ik graag alleen nog invallen om in de laatste minuut de bal 5 seconden vast te houden aan de cornervlag, en zelfs dan..
Spierblessure op 1 week zou straf zijn ! Ik denk dat beveren te vroeg komt.KRKN wrote: ↑Sun Feb 06, 2022 10:18 amSpierblessure. Aanvankelijk dachten ze dat het vrij ernstig was, maar dat leek inderdaad toch mee te vallen. Hopelijk staat hij er dus volgende week. Een Limbombe in vorm hebben we echt nodig in dit soort matchen. En anders inderdaad Yagan op de rechterflank.XDV1906 wrote: ↑Sun Feb 06, 2022 2:15 amVolg hem op instagram. Heb hem al zien fietsen en vandaag was hij aan het joggen. Geen idee wat zijn blessure is/was, maar lijkt niet al te ernstig dan?KRKN wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 11:09 am
't Is vooral hopen dat die stunts bij Lommel en Virton uitblijven. Als die geen zotte dingen doen en wij rapen de puntjes waar nodig, moeten we toch een twee a drie speeldagen voor het einde zeker zijn van het behoud, denk ik.