Lierse K. - Deinze [04-02-2022]
Re: Lierse K. - Deinze [04-02-2022]
Ik hoop dat ze op het einde van het seizoen by bye Tom zeggen en bedankt! De man speelt om niet te verliezen simpel! Zijn startelftal, te laat wisselen enz neen bye bye! Teunkens heb ik dingen zien doen dat ik nog niet zag van De Smet hoor straalt vertrouwen uit maar....Hakim wat een match heeft die gespeelt die ben je kwijt volgend jaar.
Pfoeh, toch gezweet in de tweede helft. Vannachter stond het wederom OK, maar je merkt echt dat we zonder een Limbombe in vorm toch heel wat minder dreiging kunnen bieden.
Verder geen basisplek meer voor Liongola aub. Heb die echt nog maar heel weinig goeds weten doen. Naesens toch ook niet veel klaargemaakt.
PDS weer een goeie match gespeeld. Dat doet me echt plezier.
Nu hopen dat de rest geen onverwachte punten haalt. Met WB en Westerlo hebben we nu een moeilijke twee weken voor ons.
Verder geen basisplek meer voor Liongola aub. Heb die echt nog maar heel weinig goeds weten doen. Naesens toch ook niet veel klaargemaakt.
Nu hopen dat de rest geen onverwachte punten haalt. Met WB en Westerlo hebben we nu een moeilijke twee weken voor ons.
Het zullen de thuismatchen zijn tegen Lommel-Moeskroen en Virton die gaan beslissend zijn voor LK! Hopen dat zowel Virton en Lommel dit weekeind puntenloos blijven en je een puntje uitloopt, erg om zo te moeten rekenen. Dat het bestuur maar al uitkijkt naar een andere trainer, slechter kan niet!
Hoeveel keer ga je deze week weer over de trainer zagen? 36x?ozzy105 wrote: ↑Fri Feb 04, 2022 10:02 pmHet zullen de thuismatchen zijn tegen Lommel-Moeskroen en Virton die gaan beslissend zijn voor LK! Hopen dat zowel Virton en Lommel dit weekeind puntenloos blijven en je een puntje uitloopt, erg om zo te moeten rekenen. Dat het bestuur maar al uitkijkt naar een andere trainer, slechter kan niet!
Hopeloos geval gij zanne.
Ik vond ons in 1ste helft heel goed starten maar heel zwakke 2de helft (maar Deinze ook geen enkele kans)
En we hebben geen ploeg voor een 2 spits en systeem en Naessens viel zwak in.
Zet daar de uitmatch op RWDM ook maar bij! Dan volgen er 2 heel belangrijke duels nl thuismatchen Lommel en Moeskroen daar moet 6 op 6 worden gepakt of problemen. Je mag er niet aan denken dat LK-Virton beslist over behoud of degradatie!KRKN wrote: ↑Fri Feb 04, 2022 9:56 pmPfoeh, toch gezweet in de tweede helft. Vannachter stond het wederom OK, maar je merkt echt dat we zonder een Limbombe in vorm toch heel wat minder dreiging kunnen bieden.
Misschien wel een hopeloos geval... Maar dat is de trainer ook. En het ergste is dat ik nergens nog maar een hint zie dat er goed gewerkt wordt. Geen ideeën, niks. Zelfs geen gek idéé zoals alles in de kleine backline ( Was dat onder Rekdal?) bij een corner.G.C. wrote: ↑Fri Feb 04, 2022 10:07 pmHoeveel keer ga je deze week weer over de trainer zagen? 36x?ozzy105 wrote: ↑Fri Feb 04, 2022 10:02 pmHet zullen de thuismatchen zijn tegen Lommel-Moeskroen en Virton die gaan beslissend zijn voor LK! Hopen dat zowel Virton en Lommel dit weekeind puntenloos blijven en je een puntje uitloopt, erg om zo te moeten rekenen. Dat het bestuur maar al uitkijkt naar een andere trainer, slechter kan niet!
Hopeloos geval gij zanne.
Ik vond ons in 1ste helft heel goed starten maar heel zwakke 2de helft (maar Deinze ook geen enkele kans)
En we hebben geen ploeg voor een 2 spits en systeem en Naessens viel zwak in.
De naam van een speler roepen die de boel zwaar heeft verkloot toch eens over bezinnen. Wat een absurd signaal geeft dat naar de spelers (die op dat moment heel goed aan de match begonnen waren).
Goeie eerste helft, draak van een tweede match. Je mag op TVI kappen, maar wat Wil De Decker met die kern laat zien is toch ook echt niet om vrolijk van te worden.
Op naar WB!
Goeie eerste helft, draak van een tweede match. Je mag op TVI kappen, maar wat Wil De Decker met die kern laat zien is toch ook echt niet om vrolijk van te worden.
Op naar WB!
2.... ons eerste half uur was dik oké,we komen wel op voorsprong met een penalty dat er geen was.daarna pakt deize over maar zei met hun dure ploeg kregen ook weinig klaar, de kansjes die ze kregen waren te danken aan onze doelman wat had die vandaag seg ! Hopelijk was dit eenmalig . En idd kritiek op Tom, er waren er die zeide dat we de decker moesten halen tijd terug maar hij met kwaliteit in ploeg maar punt meer op moment.Flor wrote: ↑Fri Feb 04, 2022 11:27 pmDe naam van een speler roepen die de boel zwaar heeft verkloot toch eens over bezinnen. Wat een absurd signaal geeft dat naar de spelers (die op dat moment heel goed aan de match begonnen waren).
Op naar WB!
Als Tommeke consequent is zet hij Teunkens op de bank, ik heb De Smet sinds zijn aankomst op het lisp nooit zulke fratsen weten uithalen! Ik vrees dat je zulke fratsen nog gaat zien! Voor hetzelfde geld sta je daar in je onderbroekje met een achterstand en countert Deinze je nadien dood!Carlke wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 9:53 am2.... ons eerste half uur was dik oké,we komen wel op voorsprong met een penalty dat er geen was.daarna pakt deize over maar zei met hun dure ploeg kregen ook weinig klaar, de kansjes die ze kregen waren te danken aan onze doelman wat had die vandaag seg ! Hopelijk was dit eenmalig . En idd kritiek op Tom, er waren er die zeide dat we de decker moesten halen tijd terug maar hij met kwaliteit in ploeg maar punt meer op moment.Flor wrote: ↑Fri Feb 04, 2022 11:27 pmDe naam van een speler roepen die de boel zwaar heeft verkloot toch eens over bezinnen. Wat een absurd signaal geeft dat naar de spelers (die op dat moment heel goed aan de match begonnen waren).
Op naar WB!
Met DS in doel hadden we nu al een paar punten minder gehad. Iedereen ziet toch dat alles stabieler staat vanachter?ozzy105 wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 12:54 pmAls Tommeke consequent is zet hij Teunkens op de bank, ik heb De Smet sinds zijn aankomst op het lisp nooit zulke fratsen weten uithalen! Ik vrees dat je zulke fratsen nog gaat zien! Voor hetzelfde geld sta je daar in je onderbroekje met een achterstand en countert Deinze je nadien dood!Carlke wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 9:53 am2.... ons eerste half uur was dik oké,we komen wel op voorsprong met een penalty dat er geen was.daarna pakt deize over maar zei met hun dure ploeg kregen ook weinig klaar, de kansjes die ze kregen waren te danken aan onze doelman wat had die vandaag seg ! Hopelijk was dit eenmalig . En idd kritiek op Tom, er waren er die zeide dat we de decker moesten halen tijd terug maar hij met kwaliteit in ploeg maar punt meer op moment.Flor wrote: ↑Fri Feb 04, 2022 11:27 pmDe naam van een speler roepen die de boel zwaar heeft verkloot toch eens over bezinnen. Wat een absurd signaal geeft dat naar de spelers (die op dat moment heel goed aan de match begonnen waren).
Op naar WB!