Challenger Pro League
Re: Proximus league
Alles of niks spelen he... Zie Virton nog een remonte maken ze verloren wel in Deinze op het nippertje maar het was al veel beter... De strijd voor degradatie is nog verre van beslist! Moeskroen-LK-Lommel-Virton wie wordt het? Virton was en leek op terecht een vogel voor de kat maar nu met die aanwinsten... Pakt de mayonaise snel is een remonte zoals Moeskroen deed niet ondenkbeeldig!
Lijkt me wel pure paniek, en ook: met dat geld dat ze uitgeven had ik persoonlijk toch eerder voor kwaliteit ipv kwantiteit gegaan. Ben het wel met je eens dat de strijd nog niet gedaan is. Onze onderlinge duels worden van cruciaal belang.ozzy105 wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 11:15 amAlles of niks spelen he... Zie Virton nog een remonte maken ze verloren wel in Deinze op het nippertje maar het was al veel beter... De strijd voor degradatie is nog verre van beslist! Moeskroen-LK-Lommel-Virton wie wordt het? Virton was en leek op terecht een vogel voor de kat maar nu met die aanwinsten... Pakt de mayonaise snel is een remonte zoals Moeskroen deed niet ondenkbeeldig!
't voordeel is dat we tegen elk nog maar één onderling duel hebben. Thuis Moeskroen, thuis Lommel en thuis Virton. Verder moeten zij al hun punten inlopen tegen de top van de rangschikking. Zo slecht staan we er echt niet voor wat mij betreft.Flor wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 11:39 amLijkt me wel pure paniek, en ook: met dat geld dat ze uitgeven had ik persoonlijk toch eerder voor kwaliteit ipv kwantiteit gegaan. Ben het wel met je eens dat de strijd nog niet gedaan is. Onze onderlinge duels worden van cruciaal belang.ozzy105 wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 11:15 amAlles of niks spelen he... Zie Virton nog een remonte maken ze verloren wel in Deinze op het nippertje maar het was al veel beter... De strijd voor degradatie is nog verre van beslist! Moeskroen-LK-Lommel-Virton wie wordt het? Virton was en leek op terecht een vogel voor de kat maar nu met die aanwinsten... Pakt de mayonaise snel is een remonte zoals Moeskroen deed niet ondenkbeeldig!
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/10 ... meets.html mocht mee doen in eerst klas Nederland
Dat vind ik al overtuigendere transfers, in tegenstelling tot Virton. Voor Lommel moeten we toch nog wel oppassen.Ziggy wrote: ↑Tue Feb 01, 2022 12:41 amhttps://www.voetbalprimeur.be/nieuws/10 ... meets.html mocht mee doen in eerst klas Nederland
Voor volgend seizoen: weet iemand hoe die reeks er nu uit gaat zien en wat de regels zijn ivm promotie & degradatie?
Goei vraag! Ik denk het volgende, maar ben niet zeker.
12 ploegen.
-> Kampioen en eventueel de 2de promoveren en worden vervangen door 1 of 2 zakkers uit 1A.
-> Laatste 1B wordt vervangen door kampioen 1ste Amateur.
-> 4 belofteploegen komen erbij.
3 keer tegen elkaar?
De belofteploegen kunnen zakken, maar weet niet of ze met 1 of 2 dalers gaan werken.
Qua promotie sowieso de kampioen uiteraard en de 2de nog steeds barrage?
Ik betwijfel zelfs of de KBVB het zelf al weet. Zou me niet verbazen moest er nog iets gestemd worden om het competitieformat definitief te maken.
12 ploegen.
-> Kampioen en eventueel de 2de promoveren en worden vervangen door 1 of 2 zakkers uit 1A.
3 keer tegen elkaar?
De belofteploegen kunnen zakken, maar weet niet of ze met 1 of 2 dalers gaan werken.
Ik betwijfel zelfs of de KBVB het zelf al weet. Zou me niet verbazen moest er nog iets gestemd worden om het competitieformat definitief te maken.
En dan een onderscheid tussen het zakken in 'gewone' ploegen en beloftenploegen?Nirvana wrote: ↑Tue Feb 01, 2022 2:22 pmGoei vraag! Ik denk het volgende, maar ben niet zeker.
12 ploegen.
3 keer tegen elkaar?