0 2 geworden. Geen schot tussen de palen van RWDM: hard.Eric schreef: di jan 25, 2022 9:15 pm Na een uurtje nog steeds de brilscore op het bord tussen RWDM en Westerlo.
Challenger Pro League
Re: Proximus league
Als Beverenfan (eerste post hier) was het gisteren dubbel. Eigenlijk was een draw beter geweest, al denk ik niet dat we Westerlo ook dan nog hadden kunnen inhalen. Onze heenronde was gewoon te zwak.
Anderzijds mag dit RWDM eigenlijk geen concurrent worden voor plaats 2. Ook tegen Lommel vond ik hen heel zwak. Ik zie vooral Deinze nog meestrijden voor die barrageplaatsen.
PS: Leuk om eindelijk nog eens een ploeg/tegenstander te zien die ook een forum heeft.
Bij de fiere Kempense koploper hebben ze zelfs op hun sociale media amper leven...
Welkom op het forum. Tof dat er ook mensen van andere clubs hun weg vinden.YBF schreef: wo jan 26, 2022 4:02 pmAls Beverenfan (eerste post hier) was het gisteren dubbel. Eigenlijk was een draw beter geweest, al denk ik niet dat we Westerlo ook dan nog hadden kunnen inhalen. Onze heenronde was gewoon te zwak.
Anderzijds mag dit RWDM eigenlijk geen concurrent worden voor plaats 2. Ook tegen Lommel vond ik hen heel zwak. Ik zie vooral Deinze nog meestrijden voor die barrageplaatsen.
PS: Leuk om eindelijk nog eens een ploeg/tegenstander te zien die ook een forum heeft.
Bij de fiere Kempense koploper hebben ze zelfs op hun sociale media amper leven...
Wat Westerlo betreft: ik denk dat die vogel wel is gaan vliegen. Iedereen die daartegen punten kan pakken heeft een overwachte bonus gekregen. Ze inhalen lijkt me onmogelijk.
Beveren heeft zijn 6e transfer beet, Keniaanse international Omondi komt erbij...
WB 1-0 voor
Met een gelukje...
Enkel omdat Westerlo domme fouten blijft maken.ozzy105 schreef: zo jan 30, 2022 5:15 pmToch een goed Beveren hoor. De sfeer in de tribunes ook meer dan ok. Seraing-WB voor de revanche het zou goed kunnen en iedereen weer tevree op de Freethiel!![]()
2e goal is dan weer wel goed gespeeld.
WB is pakken beter dan een maand of 2 terug... Nu maar hopen dat Beerschot toch geen wonder lukt Seraing gaat te pakken zijn maar de ratten....
Ze zijn beter maar Westerlo doet ook geen moeite hoor. Ik denk dat ze Beveren de 3 puntjes gunnen.ozzy105 schreef: zo jan 30, 2022 5:24 pm WB is pakken beter dan een maand of 2 terug... Nu maar hopen dat Beerschot toch geen wonder lukt Seraing gaat te pakken zijn maar de ratten....