Toekomst Tom Van Imschoot
- Justhomuch
Re: Toekomst Tom Van Imschoot
Ik zou het wel geniaal vinden als Ozzy hier met 2 accounts op zit om toch maar zijn gelijk te krijgen
Wij komen áltijd terug!
Nogmaals ik ken Ozzy niet, kan je nog zeggen dat ik op amper 100m van de Bosuil woon, dus in Deurne.Justhomuch wrote: ↑Tue Jan 25, 2022 2:47 pmIk zou het wel geniaal vinden als Ozzy hier met 2 accounts op zit om toch maar zijn gelijk te krijgen
Is het zo moeilijk om te aanvaarden dat een aantal supporters dezelfde mening hebben, komt misschien wel omdat we tot dezelfde leeftijdscategorie behoren. En dezelfde tijden, successen, hebben meegemaakt.
- Justhomuch
Voor moest het niet helemaal duidelijk zijn, ik ben er mee aan't lachen.Mark wrote: ↑Tue Jan 25, 2022 2:59 pmNogmaals ik ken Ozzy niet, kan je nog zeggen dat ik op amper 100m van de Bosuil woon, dus in Deurne.Justhomuch wrote: ↑Tue Jan 25, 2022 2:47 pmIk zou het wel geniaal vinden als Ozzy hier met 2 accounts op zit om toch maar zijn gelijk te krijgen
Is het zo moeilijk om te aanvaarden dat een aantal supporters dezelfde mening hebben, komt misschien wel omdat we tot dezelfde leeftijdscategorie behoren. En dezelfde tijden, successen, hebben meegemaakt.
Wij komen áltijd terug!
Weet ik wel maar wil dat het heel duidelijk is dat we 2 verschillende personen zijn
Ben ook (65 jaar jong) een 'Live-Sportkringer' vanaf 1965, nog met o.a. Ludwig Zorgvliet in de ploeg. Heb ook 'live' de memorabele glorieperiode(s), alle Europese campagnes van K.L.S.K. meegemaakt. Toen zaten we meermaals, in het bomvolle Lisp stadion als jonge snaken braaf op ons zitvlak langs de zijlijn op het gras te supporteren. Ja, we (velen van een vroegere generatie) hunkeren nostalgisch en melancholisch naar vroegere K.L.S.K.-tijden. Zal helaas nooit meer terugkomen.
Ik herken helemaal jouw persoonlijke mening, jouw persoonlijk Lierse gevoel, jouw persoonlijke analyses en ook jouw objectieve vaststellingen/waarnemingen.
Men kan, na het pijnlijk faïllissement, best trots zijn op de snelle en succesvolle heropstart recht naar 1 B. Wel met wat meeval en veel geluk want plots staat men terug in de hoge reeksen van het professioneel/betaald voetbal.
Ik vrees dat men met dit 'sportief low-budget-beleid' nooit maar nooit richting 1 A kan geraken. Wel eerder met de lift terug naar 1 Amateur. Hoeveel wedstrijden op een seizoen kan men met zo'n 'low-budget-ploeg' nog winnen in zulke reeks???? Voor de ene supporter zal dit, ongeacht winst en/of succes, blijven voldoen, voor de andere supporter zal het meer en meer een grotere teleurstelling zijn of worden met afhaken tot gevolg.
Tenslotte, ik begrijp niet waarom men eind vorig seizoen, met grote kuis in de spelersgroep, ook al geen afscheid genomen heeft van de huidige trainer. Ook hij was toen al dik maar dik gebuisd en wist van geen hout pijlen maken. En nu, maanden later, zit men ermee! Men had het op voorhand kunnen weten. Ieder zijn (fatsoenlijk) gedacht.
Even los hiervan: zalig dat ook supporters die al zo lang zich op 't Lisp bevinden ook hun weg vinden naar het forum. Daar kan ik gelukkig van worden
Zeker met die geschiedenis snap ik dat er meewarrig naar de trainer gekeken wordt. Maar objectief gezien zitten we nog steeds op koers voor een rustig seizoen, dus ik snap dat men als bestuur er nog aan vast houdt. Ik lees de naam van Vanderhaeghe in dit topic: die lijkt me oprecht onbetaalbaar.
Wat 1A betreft: dat gaat met de huidige insteek niet lukken. Wat niet is kan nog komen: LVT heeft eerder al aangegeven open te staan voor andere investeerders. Nog belangrijk dan sportief behoud lijkt me dat je daar écht héél kieskeurig in moet zijn. Dat zijn eigenlijk zaken die voor het verdere verloop en geschiedenis van de club van vele groter belang zijn dan TVI op post houden of niet.
Zeker met die geschiedenis snap ik dat er meewarrig naar de trainer gekeken wordt. Maar objectief gezien zitten we nog steeds op koers voor een rustig seizoen, dus ik snap dat men als bestuur er nog aan vast houdt. Ik lees de naam van Vanderhaeghe in dit topic: die lijkt me oprecht onbetaalbaar.
Wat 1A betreft: dat gaat met de huidige insteek niet lukken. Wat niet is kan nog komen: LVT heeft eerder al aangegeven open te staan voor andere investeerders. Nog belangrijk dan sportief behoud lijkt me dat je daar écht héél kieskeurig in moet zijn. Dat zijn eigenlijk zaken die voor het verdere verloop en geschiedenis van de club van vele groter belang zijn dan TVI op post houden of niet.
Heb het idee als ik sociale media en forum afga dat TVI blij mag zijn dat er eerst een uitmatch zonder supporters is om zijn blazoen op te poetsen. Benieuwd. Vrijdag gaan we al meer weten.
Misschien is Vanderhaeghe onbetaalbaar, maar je kan het altijd proberen, ook Vreven werd genoemd en wat met Bob Peeters?KRKN wrote: ↑Tue Jan 25, 2022 8:37 pmEven los hiervan: zalig dat ook supporters die al zo lang zich op 't Lisp bevinden ook hun weg vinden naar het forum. Daar kan ik gelukkig van worden
Ik ga volledig akkoord met je opmerking over bijkomende investeerders, geen avonturen meer met exotische buitenlanders !
Dan liever wat extra jaren in 1B, maar ik hoop echt dat we niet degraderen want 1ste ama zie ik echt niet meer zitten.
Zorgvliet was van voor mijn tijd maar mijn vader was er een echte fan van !Ressel wrote: ↑Tue Jan 25, 2022 6:05 pmBen ook (65 jaar jong) een 'Live-Sportkringer' vanaf 1965, nog met o.a. Ludwig Zorgvliet in de ploeg. Heb ook 'live' de memorabele glorieperiode(s), alle Europese campagnes van K.L.S.K. meegemaakt. Toen zaten we meermaals, in het bomvolle Lisp stadion als jonge snaken braaf op ons zitvlak langs de zijlijn op het gras te supporteren. Ja, we (velen van een vroegere generatie) hunkeren nostalgisch en melancholisch naar vroegere K.L.S.K.-tijden. Zal helaas nooit meer terugkomen.
Ik herken helemaal jouw persoonlijke mening, jouw persoonlijk Lierse gevoel, jouw persoonlijke analyses en ook jouw objectieve vaststellingen/waarnemingen.
Men kan, na het pijnlijk faïllissement, best trots zijn op de snelle en succesvolle heropstart recht naar 1 B. Wel met wat meeval en veel geluk want plots staat men terug in de hoge reeksen van het professioneel/betaald voetbal.
Ik vrees dat men met dit 'sportief low-budget-beleid' nooit maar nooit richting 1 A kan geraken. Wel eerder met de lift terug naar 1 Amateur. Hoeveel wedstrijden op een seizoen kan men met zo'n 'low-budget-ploeg' nog winnen in zulke reeks???? Voor de ene supporter zal dit, ongeacht winst en/of succes, blijven voldoen, voor de andere supporter zal het meer en meer een grotere teleurstelling zijn of worden met afhaken tot gevolg.
Tenslotte, ik begrijp niet waarom men eind vorig seizoen, met grote kuis in de spelersgroep, ook al geen afscheid genomen heeft van de huidige trainer. Ook hij was toen al dik maar dik gebuisd en wist van geen hout pijlen maken. En nu, maanden later, zit men ermee! Men had het op voorhand kunnen weten. Ieder zijn (fatsoenlijk) gedacht.
Ik hoop dat je ongelijk hebt wat die tijden van vroeger betreft. Persoonlijk blijf ik hopen dat ze terug komen, dat Lierse ooit opnieuw een vaste waarde in 1A wordt en soms voor een sportieve verrassing kan zorgen.
Maar ik weet ook dat dat niet voor morgen is. Langs één kant is het spijtig dat we het met zo'n klein budget moeten doen, maar ik ben momenteel wel tevreden met LVT en de familie Van Lommel. Ik ben bijvoorbeeld niet jaloers op Antwerp. Want ik denk dat de binding tussen LVT en Lierse sterker is dan deze tussen PG en Antwerp. Toen Anderlecht te koop was wilde hij meteen kopen. Het is omdat Vanderstock weigerde aan hem te verkopen dat hij nog bij Antwerp zit. Dus wat als hij het beu wordt?
Degraderen naar 1ste ama zou ik heel erg vinden, weet niet of ik dan nog zou blijven komen. Als Lierse supporter wil je toch wat meer dan een wedstrijd tegen Winkel Sport of Mandel United.
-
Of je nu fan bent van TVI of niet, je kan er niet omheen dat deze trainer in 1,5 jaar tijd geen enkele speler kon laten shinen of beter maken, nochtans een van de vereisten van een trainerscorps........
Het spelpeil gaat alsmaar naar beneden ipv.ontwikkeling hierin te zien, eigenlijk zien wij toch allemaal hetzelfde of niet ?
Het spelpeil gaat alsmaar naar beneden ipv.ontwikkeling hierin te zien, eigenlijk zien wij toch allemaal hetzelfde of niet ?