Toekomst Tom Van Imschoot

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Post Reply

Moet Lierse K. Na de rust verder gaan met TVI?

Ja
33
70%
Nee
14
30%

Total votes: 47

ozzy105
Re: Toekomst Tom Van Imschoot

Post by ozzy105 » Mon Jan 24, 2022 6:03 pm

Lisp-boy wrote:
Mon Jan 24, 2022 2:53 pm
Ik zeg het al van in het begin van het seizoen, TVI had NOOIT aan dit seizoen mogen beginnen. Hij heeft vorig seizoen ruimschoots bewezen onbekwaam te zijn. Doe met hem verder en we spelen volgend seizoen opnieuw in de amateurklasse. En geraak er dan nog maar eens uit, of denk je dat we elk jaar zo'n cadeau met een grote strik errond gaan krijgen ?
Laat hem vertrekken, voor het te laat is !
2...Geef toe Lisp-Boy dat ik er volledig naast zat betreffende VI cijfers liegen nooit! Tot heden haalt hij amper de twee seizoenen meegerekent 35 op 135! Zegt alles!

Eric

Post by Eric » Mon Jan 24, 2022 6:11 pm

Mark wrote:
Mon Jan 24, 2022 4:28 pm
Wat Maes gedaan heeft is ontoelaatbaar, en ik ga er dus mee akkoord dat er voor hem geen plaats meer is bij Lierse.
Maar dat verandert niets aan de onbekwaambaarheid van Van Imschoot !
En als hij trainer blijft degraderen wij !
Met uw twee eerste regels ben ik het eens, maar met de laatste niet. Wat doet u denken dat we achter Virton gaan sukkelen?

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jan 24, 2022 6:14 pm

Mark wrote:
Mon Jan 24, 2022 3:24 pm
Ok, dus Maes heeft dingen gedaan die niet door de beugel kunnen. Er zal dus geen plaats meer zijn voor hem bij Lierse.
Maar waarom is het zover gekomen ?
Omdat onze trainer onbekwaam is ! Hij is de oorzaak van deze ellende. Was hij blijven spelen met Laes en Yagan en Maes centraal dan was het nooit zover gekomen en hadden we nu 6 tot 10 punten meer !
Sorry Luc maar ik volg je niet en wil Van Imschoot zo snel mogelijk buiten voor het te laat is !
Ik ben Lierse supporter sinds de beker winst in 1969, ik heb alles meegemaakt. Maar ik wil volgend jaar niet opnieuw in 1ste ama gaan zien !
Niet dat ik het goedkeur wat Maes betreft maar zoals eerder gepost door mezelf en u oa wat is de reden dat het zo verkeert is kunnen lopen! Ik vrees dat er op het lisp nog enkele ongelukkigen rondlopen maar die zwijgen en knikken. Zoals Lisp-Boy al poste nl VI had dit seizoen nooit mogen starten op het lisp of volgens mij tenlaatste een maand of 2 geleden mogen vertrekken. Zijn wissels, zijn opstellingen enz zijn niet zelden een ramp met puntenverlies tot gevolg. Neen Tom lijkt een toffe kerel maar geen trainer waarmee je een stap vooruit kan en gaat zetten.

Mark

Post by Mark » Mon Jan 24, 2022 6:24 pm

Eric wrote:
Mon Jan 24, 2022 6:11 pm
Mark wrote:
Wat Maes gedaan heeft is ontoelaatbaar, en ik ga er dus mee akkoord dat er voor hem geen plaats meer is bij Lierse.
Met uw twee eerste regels ben ik het eens, maar met de laatste niet. Wat doet u denken dat we achter Virton gaan sukkelen?
Ik zie ons met Van Imschoot aan het roer maximaal nog 8 punten halen (thuis tegen Lommel en Virton en misschien nog 2 gelijke spelen) en vrees dat Virton er meer zal halen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jan 24, 2022 6:27 pm

Eric wrote:
Mark wrote:
Durf jij erop verwedden dat het niet gebeurt? Vrijdagavond verlies en je staat voorlaatste. Ik hou rekening dat LK-Virton de beslissing brengt over behoud in 1B al hoop ik dat ik er ferm naast zit! Kijk heb het al eerder gepost nl bekijk het puntenaantal dat we haalden tegen concurrenten 1 op 6 tegen Lommel, 4 op 9 tegen Virton en 2 op 9 tegen Moeskroen..

Mark

Post by Mark » Mon Jan 24, 2022 6:28 pm

ozzy105 wrote:
Mon Jan 24, 2022 6:14 pm
Mark wrote:
Mon Jan 24, 2022 3:24 pm
Ok, dus Maes heeft dingen gedaan die niet door de beugel kunnen. Er zal dus geen plaats meer zijn voor hem bij Lierse.
Maar waarom is het zover gekomen ?
Omdat onze trainer onbekwaam is ! Hij is de oorzaak van deze ellende. Was hij blijven spelen met Laes en Yagan en Maes centraal dan was het nooit zover gekomen en hadden we nu 6 tot 10 punten meer !
Sorry Luc maar ik volg je niet en wil Van Imschoot zo snel mogelijk buiten voor het te laat is !
Ik ben Lierse supporter sinds de beker winst in 1969, ik heb alles meegemaakt. Maar ik wil volgend jaar niet opnieuw in 1ste ama gaan zien !
Niet dat ik het goedkeur wat Maes betreft maar zoals eerder gepost door mezelf en u oa wat is de reden dat het zo verkeert is kunnen lopen! Ik vrees dat er op het lisp nog enkele ongelukkigen rondlopen maar die zwijgen en knikken. Zoals Lisp-Boy al poste nl VI had dit seizoen nooit mogen starten op het lisp of volgens mij tenlaatste een maand of 2 geleden mogen vertrekken. Zijn wissels, zijn opstellingen enz zijn niet zelden een ramp met puntenverlies tot gevolg. Neen Tom lijkt een toffe kerel maar geen trainer waarmee je een stap vooruit kan en gaat zetten.
Volledig akkoord
er zullen inderdaad nog een aantal ongelukkige spelers rondlopen die zwijgen en knikken en dus niet goed presteren met Van Imschoot aan het roer.

Eric

Post by Eric » Mon Jan 24, 2022 6:43 pm

ozzy105 wrote:
Mon Jan 24, 2022 6:27 pm
Eric wrote:
Mark wrote:
Durf jij erop verwedden dat het niet gebeurt? Vrijdagavond verlies en je staat voorlaatste. Ik hou rekening dat LK-Virton de beslissing brengt over behoud in 1B al hoop ik dat ik er ferm naast zit! Kijk heb het al eerder gepost nl bekijk het puntenaantal dat we haalden tegen concurrenten 1 op 6 tegen Lommel, 4 op 9 tegen Virton en 2 op 9 tegen Moeskroen..
Ben ik zeker? Nee, dat is niemand. Heb ik nog vertrouwen in een goede afloop? Ja. Ik geef ons pakweg 80% kans om ons te redden.

Mark

Post by Mark » Mon Jan 24, 2022 6:52 pm

Eric wrote:
Mon Jan 24, 2022 6:43 pm
ozzy105 wrote:
Eric wrote:

Ben ik zeker? Nee, dat is niemand. Heb ik nog vertrouwen in een goede afloop? Ja. Ik geef ons pakweg 80% kans om ons te redden.
Dat wil dus zeggen dat er 20% kans is dat we degraderen, wel dat is met deze spelersgroep een pure schande !

Eric

Post by Eric » Mon Jan 24, 2022 7:08 pm

Mark wrote:
Mon Jan 24, 2022 6:52 pm
Eric wrote:
Mon Jan 24, 2022 6:43 pm
ozzy105 wrote:
Dat wil dus zeggen dat er 20% kans is dat we degraderen, wel dat is met deze spelersgroep een pure schande !
Dan zie jij toch betere voetballers dan ik op het plein hoor, zeker in vergelijking met de concurrentie.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Jan 24, 2022 7:13 pm

Ik heb gisteren enkel pottekestamp gezien en die fase net voor die beruchte penaltie😞😱 ff balleke tegen ploegmaat knallen, amateurs.

Post Reply