Beloften
Re: Beloften
Vanop de FB:
Tof nieuws vind ik!Goed nieuws! Vanaf heden kunnen we in samenwerking met Eyecons Voetbal onze beloftenwedstrijden streamen. Kunnen onze jonge Pallieters deze avond een driepunter pakken tegen Waasland-Beveren? Bekijk het vanaf 20u live!
Stap 1: Maak alvast een account aan via https://eyecons.com/login
Stap 2: Rond 19u45 delen wij de link van de wedstrijd.
#COYY #OnzeToekomst
2KRKN wrote: ↑Mon Jan 17, 2022 5:29 pmVanop de FB:Tof nieuws vind ik!Goed nieuws! Vanaf heden kunnen we in samenwerking met Eyecons Voetbal onze beloftenwedstrijden streamen. Kunnen onze jonge Pallieters deze avond een driepunter pakken tegen Waasland-Beveren? Bekijk het vanaf 20u live!
#COYY #OnzeToekomst
Heb (stukken) gekeken maar het beeld was niet altijd even scherp/duidelijk. WB duidelijk de betere ploeg met vlotter voetbal en bijgevolg een 1-3 overwinning voor hen. Bij ons zitten er ook een paar leuke voetballers bij maar of die ooit het niveau van 1B gaan halen, kan je moeilijk inschatten. Mocht deze ploeg willen meedoen in 2de amateur volgend jaar, zal ze toch een kwaliteitsinjectie moeten krijgen vermoed ik.Carlke wrote: ↑Mon Jan 17, 2022 6:41 pm2KRKN wrote: ↑Mon Jan 17, 2022 5:29 pmVanop de FB:Tof nieuws vind ik!Goed nieuws! Vanaf heden kunnen we in samenwerking met Eyecons Voetbal onze beloftenwedstrijden streamen. Kunnen onze jonge Pallieters deze avond een driepunter pakken tegen Waasland-Beveren? Bekijk het vanaf 20u live!
#COYY #OnzeToekomst
Wie mij weer opviel was Bekkour. Kwam in rond minuut 70 en bracht direct schwung in het spel, net zoals hij in de voorbereiding met de eerste ploeg op Heist deed. Lijkt mij echt een publieksvoetballer en scoorde nog een goal op nonchalante maar toch beheerste wijze. Mochten we voortijdig gered zijn dit seizoen, zou ik die toch eens durven brengen.
Brughmans al op de bank als T1 trouwens.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Bekkour vond ik toen ook echt wel een opvallende voetballer. Hopelijk deemstert die niet weg.Axassin wrote: ↑Tue Jan 18, 2022 9:10 amHeb (stukken) gekeken maar het beeld was niet altijd even scherp/duidelijk. WB duidelijk de betere ploeg met vlotter voetbal en bijgevolg een 1-3 overwinning voor hen. Bij ons zitten er ook een paar leuke voetballers bij maar of die ooit het niveau van 1B gaan halen, kan je moeilijk inschatten. Mocht deze ploeg willen meedoen in 2de amateur volgend jaar, zal ze toch een kwaliteitsinjectie moeten krijgen vermoed ik.
Wie mij weer opviel was Bekkour. Kwam in rond minuut 70 en bracht direct schwung in het spel, net zoals hij in de voorbereiding met de eerste ploeg op Heist deed. Lijkt mij echt een publieksvoetballer en scoorde nog een goal op nonchalante maar toch beheerste wijze. Mochten we voortijdig gered zijn dit seizoen, zou ik die toch eens durven brengen.
Brughmans al op de bank als T1 trouwens.
Onze beloften hebben de barage wedstrijd tegen de beloften van KV met 4-0 verloren en zullen dus volgend seizoen in een zwaar verzwakte beloften reeks moeten spelen.
Dat weet ik ook niet. Er waren 16 kandidaten voor 14 plaatsen in totaal, naast Lierse valt ook Virton of Seraing er af spelen vlgs mij vanavond hun barage wedstrijd. En een aantal clubs zowel uit 1A als 1B kiezen er bewust voor om niet deel te nemen.
Hun beloften blijven dus gewoon in een beloften reeks voetballen waar nu ook onze beloften moeten in meedoen.
Dit zijn STVV, KV Oostende, KV Kortrijk, KAS Eupen, KFC Westerlo, KMSK Deinze, Lommel, Moeskroen, Waasland-Beveren, RWDM. Wordt dus vlgs mij competitie met 12.
Hun beloften blijven dus gewoon in een beloften reeks voetballen waar nu ook onze beloften moeten in meedoen.
Dit zijn STVV, KV Oostende, KV Kortrijk, KAS Eupen, KFC Westerlo, KMSK Deinze, Lommel, Moeskroen, Waasland-Beveren, RWDM. Wordt dus vlgs mij competitie met 12.
Tegenvaller? ja en neen. Inderdaad jammer dat de jongens geen ervaring kunnen opdoen. Maar dan stoppen de voordelen ook wel denk ik. De ploeg is daar simpelweg niet klaar voor met onder andere heel wat jongens van 2004 en 2005. Een heel seizoen slaag krijgen, lijkt mij ook niet de ideale leerschool. In principe gaat de hoogste beloftereeks niet zwakker zijn dan de 1B-beloften van dit seizoen.
Verder zou de club wel wat investeringen moeten doen met o.a. het inschrijvingsgeld (100.000 euro?). Geld dat we op dit moment wel elders kunnen gebruiken lijkt me.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Er was geen 1B beloften reeks, ze speelden in de reeks U21 Groep 2 met: KAS Eupen, Beerschot, KV Oostende, Union, Virton, moeskroen, kv kortrijk, deinze, lommel, waasland-beveren, rwdm, seraing en westerlo.