Challenger Pro League
Re: Proximus league
Nee, het moeten geen toffe tijden zijn als Lommelsupporter.
Moeskroen trouwens in overnamegesprekken met dezelfde groep achter Mandel United blijkbaar.
Waar zie je dat? Zou een enorme steek zijn voor de Lomel-supporters, die nu al massaal (al is dat relatief aangezien ze nooit écht met veel zijn geweest

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Iets dat ik van het forum van WB haal; de nieuwe eigenaar van RWDM zou John Textor worden, die voor een stukje eigenaar is van Crystal Palace. Crystal Palace is mee onderdeel van de Bolt Football Holding, eigenaar van... Waasland-Beveren.
Die Textor is blijkbaar ook eigenaar van een Amerikaanse voetbalschool die tot nu toe één profspeler heeft voortgebracht, Jacob Montes, die net is weggestuurd na 6 maanden bankzitten bij Waasland-Beveren. Montes wordt nu doorgesluisd naar... RWDM.
Oké, wij moeten voorlopig bikkelen met de (beperkte) middelen die er zijn. Maar dan ben ik toch contect dat we geen onderwerp/speelbal meer zijn van de poppenkast van zo'n buitenlandse investeerders.

Die Textor is blijkbaar ook eigenaar van een Amerikaanse voetbalschool die tot nu toe één profspeler heeft voortgebracht, Jacob Montes, die net is weggestuurd na 6 maanden bankzitten bij Waasland-Beveren. Montes wordt nu doorgesluisd naar... RWDM.

Oké, wij moeten voorlopig bikkelen met de (beperkte) middelen die er zijn. Maar dan ben ik toch contect dat we geen onderwerp/speelbal meer zijn van de poppenkast van zo'n buitenlandse investeerders.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Mag dat eigenlijk? Dacht altijd dat de eigenaars van ploegen in eenzelfde reeks verschillend moesten zijn (remember Turnhout & Lierse bvb).Axassin wrote: ↑Tue Jan 11, 2022 4:51 pmIets dat ik van het forum van WB haal; de nieuwe eigenaar van RWDM zou John Textor worden, die voor een stukje eigenaar is van Crystal Palace. Crystal Palace is mee onderdeel van de Bolt Football Holding, eigenaar van... Waasland-Beveren.![]()
Die Textor is blijkbaar ook eigenaar van een Amerikaanse voetbalschool die tot nu toe één profspeler heeft voortgebracht, Jacob Montes, die net is weggestuurd na 6 maanden bankzitten bij Waasland-Beveren. Montes wordt nu doorgesluisd naar... RWDM.![]()
Mehdi Tehrki verlaat RWDM trouwens.
Naar mijn weten is WB in handen van Bolt Football Holdings, gerund door David Blitzer, Jahmn Nahafi en Jeff Moorad. zij hebben een ruwe 40% van de aandelen van Crystal in handen. John Textor is daarentegen géén deel van BFH en gewoon een andere co-operant bij Crystal Palace die samen met nog 2 anderen de aandelen heeft in de club.Flor wrote: ↑Tue Jan 11, 2022 7:18 pmMag dat eigenlijk? Dacht altijd dat de eigenaars van ploegen in eenzelfde reeks verschillend moesten zijn (remember Turnhout & Lierse bvb).Axassin wrote: ↑Tue Jan 11, 2022 4:51 pmIets dat ik van het forum van WB haal; de nieuwe eigenaar van RWDM zou John Textor worden, die voor een stukje eigenaar is van Crystal Palace. Crystal Palace is mee onderdeel van de Bolt Football Holding, eigenaar van... Waasland-Beveren.![]()
Die Textor is blijkbaar ook eigenaar van een Amerikaanse voetbalschool die tot nu toe één profspeler heeft voortgebracht, Jacob Montes, die net is weggestuurd na 6 maanden bankzitten bij Waasland-Beveren. Montes wordt nu doorgesluisd naar... RWDM.![]()
Met andere woorden, Textor- die wél een aandeel heeft in Cyrstal Palace heeft géén aandeel in W-B, ADO Den Haag, Augsburg en Alcorcon, op papier is er dus geen belangenmenging tussen de 2 1B clubs. Pro League zal er in elk geval het zijne van denken.
bedankt voor de verduidelijking Madeira!Madeira wrote: ↑Wed Jan 12, 2022 10:20 amNaar mijn weten is WB in handen van Bolt Football Holdings, gerund door David Blitzer, Jahmn Nahafi en Jeff Moorad. zij hebben een ruwe 40% van de aandelen van Crystal in handen. John Textor is daarentegen géén deel van BFH en gewoon een andere co-operant bij Crystal Palace die samen met nog 2 anderen de aandelen heeft in de club.Flor wrote: ↑Tue Jan 11, 2022 7:18 pmMag dat eigenlijk? Dacht altijd dat de eigenaars van ploegen in eenzelfde reeks verschillend moesten zijn (remember Turnhout & Lierse bvb).Axassin wrote: ↑Tue Jan 11, 2022 4:51 pmIets dat ik van het forum van WB haal; de nieuwe eigenaar van RWDM zou John Textor worden, die voor een stukje eigenaar is van Crystal Palace. Crystal Palace is mee onderdeel van de Bolt Football Holding, eigenaar van... Waasland-Beveren.![]()
Met andere woorden, Textor- die wél een aandeel heeft in Cyrstal Palace heeft géén aandeel in W-B, ADO Den Haag, Augsburg en Alcorcon, op papier is er dus geen belangenmenging tussen de 2 1B clubs. Pro League zal er in elk geval het zijne van denken.
Het blijft wel allemaal dubieus; stel dat het op de laaste speeldag WB-RWDM is. WB speelt om promotie en RWDM is gered en speelt in feite om niets meer. Dan is een akkoordje onder tafel toch snel gemaakt? Textor heeft er wél belang bij dat hij spelers van de club waar hij aandelen heeft (Crystal Palace) kan stallen bij een WB dat in 1A speelt i.p.v. 1B.
Soit, dat is een gelijkaardige discussie als bij de belofteploegen.
Madeira, hoe kijk jij eigenlijk naar het beleid onder Bolt?
Het beleid van Bolt? Mocht ik weten wat het beleid in feite is dan kan ik daar op antwoorden maar tot heden weten de supporters van WB nog steeds niet wat den bolt wilt met de club.Axassin wrote: ↑Wed Jan 12, 2022 12:56 pmbedankt voor de verduidelijking Madeira!Madeira wrote: ↑Wed Jan 12, 2022 10:20 amNaar mijn weten is WB in handen van Bolt Football Holdings, gerund door David Blitzer, Jahmn Nahafi en Jeff Moorad. zij hebben een ruwe 40% van de aandelen van Crystal in handen. John Textor is daarentegen géén deel van BFH en gewoon een andere co-operant bij Crystal Palace die samen met nog 2 anderen de aandelen heeft in de club.
Het blijft wel allemaal dubieus; stel dat het op de laaste speeldag WB-RWDM is. WB speelt om promotie en RWDM is gered en speelt in feite om niets meer. Dan is een akkoordje onder tafel toch snel gemaakt? Textor heeft er wél belang bij dat hij spelers van de club waar hij aandelen heeft (Crystal Palace) kan stallen bij een WB dat in 1A speelt i.p.v. 1B.
We weten enkel dat ze- moedwillig of niet- de club liet degraderen en dat de club na bijna 3 maanden nog steeds geen voorzitter heeft.
0,0 transparantie bij W-B nu en dat is dan ook de reden waarom de club me nog weinig doet. 4 thuisoverwinningen op een jaar tijd... Dat zegt toch genoeg over het beleid van bolt?
Idd, met de centen die zij ertegenaan gooien, kan je veel beter doen. Ik vermoed dat het budget toch al snel X5 van het onze zal zijn.Madeira wrote: ↑Wed Jan 12, 2022 3:46 pmHet beleid van Bolt? Mocht ik weten wat het beleid in feite is dan kan ik daar op antwoorden maar tot heden weten de supporters van WB nog steeds niet wat den bolt wilt met de club.Axassin wrote: ↑Wed Jan 12, 2022 12:56 pmbedankt voor de verduidelijking Madeira!Madeira wrote: ↑Wed Jan 12, 2022 10:20 am
Naar mijn weten is WB in handen van Bolt Football Holdings, gerund door David Blitzer, Jahmn Nahafi en Jeff Moorad. zij hebben een ruwe 40% van de aandelen van Crystal in handen. John Textor is daarentegen géén deel van BFH en gewoon een andere co-operant bij Crystal Palace die samen met nog 2 anderen de aandelen heeft in de club.
We weten enkel dat ze- moedwillig of niet- de club liet degraderen en dat de club na bijna 3 maanden nog steeds geen voorzitter heeft.
0,0 transparantie bij W-B nu en dat is dan ook de reden waarom de club me nog weinig doet. 4 thuisoverwinningen op een jaar tijd... Dat zegt toch genoeg over het beleid van bolt?
Véél geld smijten ze daar ook niet hoor. Anders komen ze niet af met transfervrije spelers al Guillaume Gillet, die rijp is voor het oud-mannekes huisAxassin wrote: ↑Wed Jan 12, 2022 6:48 pmIdd, met de centen die zij ertegenaan gooien, kan je veel beter doen. Ik vermoed dat het budget toch al snel X5 van het onze zal zijn.Madeira wrote: ↑Wed Jan 12, 2022 3:46 pmHet beleid van Bolt? Mocht ik weten wat het beleid in feite is dan kan ik daar op antwoorden maar tot heden weten de supporters van WB nog steeds niet wat den bolt wilt met de club.Axassin wrote: ↑Wed Jan 12, 2022 12:56 pm
bedankt voor de verduidelijking Madeira!