Gametopic
- Justhomuch
Re: Gametopic
Af en toe moet je jezelf eens verwennen!Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Jan 03, 2022 8:32 pmAmai nog niEric wrote: ↑Mon Jan 03, 2022 3:03 pmUzelf een goeie kerstcadeau gegeven met ander woordenVergaaneglorie wrote: ↑Mon Jan 03, 2022 9:34 amVandaag mijn build new game pc gaan afhalen bij Alternate, Amai rap beest laatste nieuw chipset van Intel 1700 en DDR5 genomen, maar ook ni goedkoop
Vorige heeft het toch 10 jaar net volgehouden met eens 2 hardware updates en gaat nu naar de zoon, werkt nog perfect enkel kan niet meer mee met de nieuwste topgames.![]()
![]()
Ik ben begonnen met cs:go
Wij komen áltijd terug!
-
Vergaaneglorie
Dat spel is al bijna aan zijn oldtimer gehaalte gekomen denk

- Justhomuch
Vroeger veel 1.6 gespeeld en quake 3, da waren tijden!Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Jan 04, 2022 12:22 pmDat spel is al bijna aan zijn oldtimer gehaalte gekomen denk![]()
Wij komen áltijd terug!
-
Vergaaneglorie
Yep MOHAA AA en CS de 2 toppers op de zelfde tijdslijn jammer heb me enkel op MOHAA gefocust, topper.Justhomuch wrote: ↑Tue Jan 04, 2022 9:54 pmVroeger veel 1.6 gespeeld en quake 3, da waren tijden!Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Jan 04, 2022 12:22 pmDat spel is al bijna aan zijn oldtimer gehaalte gekomen denk![]()
Football manager 2024 nu via Netflix op de GSM te spelen. Gevaarlijk 
Nieuwe Football Manager is uitgekomen. Wie heeft onze coach al buiten gewerkt en poging gedaan om ons terug naar eerste klasse te loodsen? En wat zijn jullie ervaringen met het spel? Ik lees heel veel verschillende reactie.
ik zie inderdaad heel veel negatieve reacties, maar ik speel het zelf wel graag. Het is wat wennen aan al de nieuwe dingen maar dat is normaal. Mensen zijn boos dat er dingen zijn veranderd, maar dat is toch heel de reden van een nieuwe game uitbrengen?
-
Vergaaneglorie
Ja en née kijk nu naar Bf6 je moet meer met alle toetsen bezig zijn dan de fun van simpel gamen te ervaren, dus née vernieuwen is niet altijd beter.
ik zeg niet dat vernieuwen altijd beter is, maar mensen schrijven het al af voor ze het onder de knie hebben, ik vind het oprecht een goed spel en ik snap echt niet waarom zoveel mensen haten. Ja het kon beter, maar dat kan je eigelijk altijd zeggen heVergaaneglorie wrote: ↑Mon Nov 10, 2025 1:36 pmJa en née kijk nu naar Bf6 je moet meer met alle toetsen bezig zijn dan de fun van simpel gamen te ervaren, dus née vernieuwen is niet altijd beter.
-
Vergaaneglorie
Ik game al meer als 25 jaar zowel single als online en speel uitsluitend fps zoals COD BF en mijn eerste was MOHAA AA, als je dan ziet hoe ingewikkeld het is geworden tegen toen, iedereen had hetzelfde wapen, als je al 1000 uur had gespeeld of 1 uur het wapen was voor iedereen het zelfde geen frullen vrijspelen en dergelijke! als je nu van minuut 1 niet mee bent loop je achter met je plastieken geweer die geen kracht heeft eigenlijk gewoon laffe gameplay is dat.efbee wrote: ↑Mon Nov 10, 2025 1:52 pmik zeg niet dat vernieuwen altijd beter is, maar mensen schrijven het al af voor ze het onder de knie hebben, ik vind het oprecht een goed spel en ik snap echt niet waarom zoveel mensen haten. Ja het kon beter, maar dat kan je eigelijk altijd zeggen heVergaaneglorie wrote: ↑Mon Nov 10, 2025 1:36 pmJa en née kijk nu naar Bf6 je moet meer met alle toetsen bezig zijn dan de fun van simpel gamen te ervaren, dus née vernieuwen is niet altijd beter.