Challenger Pro League
Re: Proximus league
In deze reeks kan alles !Thomas1906 wrote: ↑Sun Dec 19, 2021 9:42 pmDat snap ik niet. Ik heb van de vorige match flarden gezien en die speelden toch ook op amateurniveau?
We zitten alleszins zwaaaar in de problemen. 2 punten tussen ons en amateur he gasten (als Virton het nog een paar minuten volhoudt alleszins).
Hopelijk beseft LVT dat er iets bijmoet, want op deze manier red je het niet.
edit: net als ik dit post maakt westel er 1-1 van, das een belangrijke voor ons!
edit: net als ik dit post maakt westel er 1-1 van, das een belangrijke voor ons!
Oef. Dat we daar op moeten hopen is erg, maar dat is toch wel een wereld van verschil.XDV1906 wrote: ↑Sun Dec 19, 2021 9:48 pmWe zitten alleszins zwaaaar in de problemen. 2 punten tussen ons en amateur he gasten (als Virton het nog een paar minuten volhoudt alleszins).
VI BUITEN zou al veel oplossen! Als je al op anderen moet gaan rekenen... Gaan ze zolang wachten als destijds met Rocky Peeters?
-
Alles op een trainer steken is makkelijk. Spelers spelen zelf om hun carrière te maken in dit geval gaan ze hun makelaar mogen overtuigen als ze degraderen om andere ploeg te zoeken. Voor 1a komt niemand in aanmerking voor 1b met al die buitenlandse investeerders ook niet simpel.
Versterkingen bij Virton.Allereerst werd de komst van William Rémy aangekondigd. Rémy is een 30-jarige centrumverdediger die meer dan 100 wedstrijden speelden in de Franse Ligue 1 en Ligue 2 (Lens, Dijon, Montpellier) om daarna drie jaar aan de slag te gaan bij het Poolse Legia Warschau (40 wedstrijden). Sinds januari 2021 zat hij zonder club.
De tweede nieuwkomer is Prosper Mendy; een 25-jarige linksachter die de blessure van Ruben Droehnle moet gaan opvangen. Mendy speelde tussen 2016 en 2019 al in België voor Francs Borains om dan via het Spaanse Bajadoz en het Noorse Stromsgodset opnieuw in ons land te belanden. Ook Mendy zat al enkele maanden zonder club nadat zijn contract in augustus van dit jaar afliep bij het nummer negen uit de Eliteserien.
RWDM blijkbaar in overnamegesprekken met één van de Amerikaanse eigenaren van Crystal Palace.
- Justhomuch
Op het ander forum was den andere al aan't verkondigen dat LVT hetzelfde ging doen

Wij komen áltijd terug!
-
Op het liera forum?Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 27, 2021 11:52 amOp het ander forum was den andere al aan't verkondigen dat LVT hetzelfde ging doen![]()