Virton - Lierse K. [12-12-2021]
-
Re: Virton - Lierse K. [12-12-2021]
Als bijna al onze verdedigers er one on one worden afgelopen,samen met te weinig hardheid en discipline dan krijg je te veel doelpunten tegen, geen van onze verdedigers heeft de snelheid om een aanvaller te gaan terughalen, geen enkel smeerlapke vanachter, te braaf, jammer.........
De verdediging komt tekort. Punt

Zondag starten met Swinnen ipv Bitsi, Yagan ipv Schouterden en Laes ipv Poelmans!
2.... zet naast gillekens een heel goede verdediger en die gast gaat veel meer progressie maken.Zovko wrote: ↑Fri Dec 17, 2021 8:57 pmDe verdediging komt tekort. PuntOnze RB trekt op geen fluit. Loopt de helft van de tijd uit positie, te traag en wint geen duel. Centraal loopt het ook voor gene meter. Te beginnen bij Bitsindou die niks meer bijbrengt en veel minder recupereert de laatste matchen en het centraal duo(trio) dat de blunders blijft opstapelen en naar mijn mening een over-mijn-lijk mentaliteit mist. Schuermans heeft de wendbaarheid van nen tractor en is ooooo zo traag! Poelmans is de best voetballende van de 3 maar mist body en Gillekens is nog jong en heeft potentie maar kan de verdediging niet dragen. Het lijkt me dat we geen echte leider hebben in de verdedigende centrale as?
Klopt als een bus. Onze verdediging schiet kwalitatief veel te kort.Zovko wrote: ↑Fri Dec 17, 2021 8:57 pmDe verdediging komt tekort. PuntOnze RB trekt op geen fluit. Loopt de helft van de tijd uit positie, te traag en wint geen duel. Centraal loopt het ook voor gene meter. Te beginnen bij Bitsindou die niks meer bijbrengt en veel minder recupereert de laatste matchen en het centraal duo(trio) dat de blunders blijft opstapelen en naar mijn mening een over-mijn-lijk mentaliteit mist. Schuermans heeft de wendbaarheid van nen tractor en is ooooo zo traag! Poelmans is de best voetballende van de 3 maar mist body en Gillekens is nog jong en heeft potentie maar kan de verdediging niet dragen. Het lijkt me dat we geen echte leider hebben in de verdedigende centrale as?
Formerly known as Lisp-boy