Virton - Lierse K. [12-12-2021]
Re: Virton - Lierse K. [12-12-2021]
Het seizoen is inderdaad nog lang.
Maar om dit op dit moment een rustig seizoen te benoemen: neen, daar is 18 op 45 echt wel te weinig voor. Het is toch wel wat ietwat bang naar onderen kijken voor de moment.
Zeker omdat het geleverde spel niet echt tot optimisme neigt.
Hopelijk keert dit tij snel nadat de batterijen opgeladen zijn en indien dit financieel kan vooral in de achterhoede wat versterking.
Maar om dit op dit moment een rustig seizoen te benoemen: neen, daar is 18 op 45 echt wel te weinig voor. Het is toch wel wat ietwat bang naar onderen kijken voor de moment.
Zeker omdat het geleverde spel niet echt tot optimisme neigt.
Hopelijk keert dit tij snel nadat de batterijen opgeladen zijn en indien dit financieel kan vooral in de achterhoede wat versterking.
Toch raar dat sommigen denken dat een winterstop plots alle problemen gaat oplossen.
Alsof na de winterstop TVI plots WEL deze ploeg op de rails gaat kunnen krijgen, met goed voetbal.
TVI behouden is blijven krasselen met het grote risico dat het wel eens héél vervelend gaat kunnen aflopen en daar ben ik absoluut geen voorstander van.
Alsof na de winterstop TVI plots WEL deze ploeg op de rails gaat kunnen krijgen, met goed voetbal.
TVI behouden is blijven krasselen met het grote risico dat het wel eens héél vervelend gaat kunnen aflopen en daar ben ik absoluut geen voorstander van.
Formerly known as Lisp-boy
Even raar dan diegene die denken dat een andere trainer alle problemen gaat oplossen.Lisp-boy wrote: ↑Mon Dec 13, 2021 4:43 pmToch raar dat sommigen denken dat een winterstop plots alle problemen gaat oplossen.
De samenvatting nog is bezien. Poelmans en Gillekens komen daar toch niet zo goed uit. Die laatste is nog jong uiteraard. Ik geloof echt wel in die zijn kunnen, maar op snelheid zijn we o zo kwetsbaar.
Liongola.. ik zie het echt nog niet. Met die 2-3 hadden we echt wel een heel ander gevoel gehad. Swat, niet te lang blijven talmen.
Liongola.. ik zie het echt nog niet. Met die 2-3 hadden we echt wel een heel ander gevoel gehad. Swat, niet te lang blijven talmen.
Poelmans is al weken slecht, waar zit Laes? Wat heeft Yagan misdaan? Wat is de reden waarom Maes gefrustreerd rondloopt idem Schouterden? Ik zie en ieder zijn mening hoor veel gelijkenissen tussen VI en destijds RP!Flor wrote: ↑Tue Dec 14, 2021 3:53 pmDe samenvatting nog is bezien. Poelmans en Gillekens komen daar toch niet zo goed uit. Die laatste is nog jong uiteraard. Ik geloof echt wel in die zijn kunnen, maar op snelheid zijn we o zo kwetsbaar.
-
Omdat die mannen willen winnen en dat al 5 weken niet is gelukt? Je mag van mij gerust TVI buiten willen maar je kan niet álles zomaar gebruiken in uw pleidooi ozzy, uw punt is duidelijk. Ik hoop dat hij aanblijft want met een vervanger van Schuer in de winter zie ik ons nog 4-5de worden. Voor de stabiliteit van de club lijkt het 6de? trainersontslag op 4 jaar me niet positief. Na het seizoen kan je dan eventueel evalueren en wisselen. Ja ik had ook gehoopt op een betere rangschikking na wat we de eerste weken te zien kregen en nee ik ben het ook niet altijd eens met de opstelling maar wij zien ook enkel maar de wedstrijden en geen trainingen uiteraard.ozzy105 wrote: ↑Tue Dec 14, 2021 4:15 pmPoelmans is al weken slecht, waar zit Laes? Wat heeft Yagan misdaan? Wat is de reden waarom Maes gefrustreerd rondloopt idem Schouterden? Ik zie en ieder zijn mening hoor veel gelijkenissen tussen VI en destijds RP!Flor wrote: ↑Tue Dec 14, 2021 3:53 pmDe samenvatting nog is bezien. Poelmans en Gillekens komen daar toch niet zo goed uit. Die laatste is nog jong uiteraard. Ik geloof echt wel in die zijn kunnen, maar op snelheid zijn we o zo kwetsbaar.
Het feit dat we zelfs al kunnen discussiëren over de opstelling betekent dat de plaatsjes duur zijn en op het einde van't seizoen werpt dat zijn vruchten af.
Zakken zie ik ons absoluut niet doen, zeker niet indien 1a2 versterkingen in de winter. Match na match creëren we veel kansen wat ook positief is.
En als we toch moesten zakken ozzy, zal ik de eerste zijn om te zeggen dat jij gelijk had.
- Justhomuch
Hopelijk zit de sfeer in de groep nog een beetje goed, want er lopen er nu wel een paar met een karakterke
Wij komen áltijd terug!
Heeft niets te maken met de trainer!!! De spelers moeten het doen. Jordy gaat fout. Geen probleem. Denken Jullie onmiddellijk naar eerste te gaan ? De papa van Jordy. Met vriendelijke Groetjes. En waar begint de verdediging ??? Vooraan!!! . Aan Jullie.
Ik volg u gedeeltelijk ! Over trainer volledig eens een andere trainer gaat niet veel beter of slechter doen. Gillekens in de fout jawel ook waar.maar keeper moet daar ook niet zijn . Vooraan vind ik makkelijk we spelen met veel verdedigende spelers.we moeten ook zien dat we scoren. Trouwens de doelpunten die we pakken meestal door balverlies,of te traag,of bal die ineens diep komt. Nu geen verwijt naar onze doelman maar hij gaat ook wel meermaals in de fout.ik zie hem ook goede dingen doen hoor, maar probleem bij keepers 1 fout kan punten kosten.en zijn de goede fase s snel verleden tijd.
-
Niet met eens, totaal niet!