Lierse K. - RWDM [19-12-2021]
Lierse K. - RWDM [19-12-2021]
Laatste match van het jaar! We ontvangen onze vrienden van Molenbeek. Dit jaar al twee keer getroffen, en beide matchen waren op z'n minst spectaculair te noemen. Hopelijk zondag weer van dat (maar dan zonder schade aan ons stadion).
Ik heb er schrik voor: RWDM is dé ploeg in vorm op dit moment. Ze kunnen Schuermans wel eens belachelijk maken met hun snelheid. Een driepunter zou ons écht wel enorm veel deugd doen én bovendien de opmars van RWDM een halte toeroepen. Hopelijk veel supporters op post! Al vrees ik dat de combinatie van een zondagnamiddag, het barre weer én de mindere vorm én geen pintjes op de tribune daar niet goed aan gaan doen.
Wij zakken echter al af met 6!
Ik heb er schrik voor: RWDM is dé ploeg in vorm op dit moment. Ze kunnen Schuermans wel eens belachelijk maken met hun snelheid. Een driepunter zou ons écht wel enorm veel deugd doen én bovendien de opmars van RWDM een halte toeroepen. Hopelijk veel supporters op post! Al vrees ik dat de combinatie van een zondagnamiddag, het barre weer én de mindere vorm én geen pintjes op de tribune daar niet goed aan gaan doen.
Wij zakken echter al af met 6!
Re: Lierse K. - RWDM [19-12-2021]
't Is met een bang hartje, eerlijkgezegd. Maar ik zal er staan!
Deze match winnen en we kunnen mogelijks de winterstop ingaan op plaats 4(!). Daar zou iedereen toch op voorhand voor getekend hebben?
- Justhomuch
Absoluut. Maar ik ga eerlijk zijn: ik schat onze kansen niet zo hoog in, maar ik geef met heel veel plezier m'n ongelijk toe zondaavond.
Ik ga vroeger proberen wegsneaken van een familiebrunch hiervoor

Ik heb het gevoeld dat RWDM ons wel goed ligt. Die goede reeks van hen moet toch wel eens een keer onderbroken worden, hopelijk kunnen wij dat.
Normaal gezien ga ik aanwezig kunnen zijn. Nog efkes de keel schor schreeuwen voor de feestdagen 

Wij zijn inmiddels al met 8 voor zondag 

Dante geschorst zondag.