Jeugdwerking

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Thomas1906

Re: Jeugdwerking

Bericht door Thomas1906 »

Die spelen in 2de provinciale toch hé?
Toch een enorm verschil zou ik dan denken.
Flor

Bericht door Flor »

Thomas1906 schreef: do mar 07, 2019 9:42 pm Die spelen in 2de provinciale toch hé?
Voelt ook eerder wat aan als een publiciteitsstunt vind ik. Niets tegen die gast natuurlijk, wens hem alle succes.
Berrem

Bericht door Berrem »

Flor schreef: vr mar 08, 2019 8:23 am
Thomas1906 schreef: do mar 07, 2019 9:42 pm Die spelen in 2de provinciale toch hé?
Voelt ook eerder wat aan als een publiciteitsstunt vind ik. Niets tegen die gast natuurlijk, wens hem alle succes.

Volgens HLN was hij toch gegeerd... daarom dat ik benieuwd ben naar zijn leeftijd.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Carlke

Bericht door Carlke »

halverwege 3 de provinciale spelen die, dat niks over zijn kwaliteiten wil zeggen natuurlijk, hij zal nu veel leren de komende jaren he. hoe oud is die want denk nog vrij jong !
Axassin

Bericht door Axassin »

Carlke schreef: vr mar 08, 2019 10:13 am
halverwege 3 de provinciale spelen die, dat niks over zijn kwaliteiten wil zeggen natuurlijk, hij zal nu veel leren de komende jaren he. hoe oud is die want denk nog vrij jong !
Zegt inderdaad weinig over zijn kwaliteiten. Ik basket (ik weet het wel, andere sport)in 2de provinciale en speelden vorig seizoen tegen een gast van 17j. Dit seizoen speelt die jongen vlot mee als starter in 2de nationale. In basket is dat zelfs nog iets moeilijker omdat het fysieke aspect (lengte en kracht) nog meer meespeelt dan in voetbal.

Zonder de kwaliteiten van deze jongen te kennen natuurlijk hé. Ik neem aan dat DG dit met zijn ervaring wel weet in te schatten
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Eric

Bericht door Eric »

Axassin schreef: vr mar 08, 2019 11:47 am
Carlke schreef: vr mar 08, 2019 10:13 am
Zegt inderdaad weinig over zijn kwaliteiten. Ik basket (ik weet het wel, andere sport)in 2de provinciale en speelden vorig seizoen tegen een gast van 17j. Dit seizoen speelt die jongen vlot mee als starter in 2de nationale. In basket is dat zelfs nog iets moeilijker omdat het fysieke aspect (lengte en kracht) nog meer meespeelt dan in voetbal.

Zonder de kwaliteiten van deze jongen te kennen natuurlijk hé. Ik neem aan dat DG dit met zijn ervaring wel weet in te schatten
Yes. Mooi zo, hopelijk kunnen we nog gelijkaardige zetten doen. Tis tof om het gevoel te hebben dat het bestuur op z’n minst ietst uitspookt waar over nagedacht is. Het is anders geweest.
Zovko

Bericht door Zovko »

Remember Nico Van Kerkhoven, die kwam ook van Lint en was een jaar later een vaste waarde in 1e klasse... Het kan dus..
Carlke

Bericht door Carlke »

hij heeft van weekend al doepunt gemaakt voor kv hooikt :lol:
mmarinus

Bericht door mmarinus »

Carlke schreef: di mar 12, 2019 5:06 pm hij heeft van weekend al doepunt gemaakt voor kv hooikt :lol:
Van Kerkhoven? :twisted:
Carlke

Bericht door Carlke »

mmarinus schreef: di mar 12, 2019 5:18 pm
Carlke schreef: di mar 12, 2019 5:06 pm hij heeft van weekend al doepunt gemaakt voor kv hooikt :lol:
Van Kerkhoven? :twisted:
:o :o :o :o nee Pereira ;)
Plaats reactie