Lierse Kempenzonen - Chatelet [16-03-2019]
Lierse Kempenzonen - Chatelet [16-03-2019]
Bij gebrek aan match vandaag moeten we al uitkijken naar volgende week: dan ontvangen we op het Lisp Chatelet Farciennes.
Niet bepaald een kraker, maar volgende keer liep het zowel op het veld als naast het veld ginds serieus mis. Hopelijk kunnen we zaterdag gewoon op het sportieve focussen. We hebben dan maar liefst drie weken zonder match gezeten: hopelijk speelt ons dat geen parten.
Chatelet zelf verloor met 1 - 2 tegen Club Liege. Ze prijken daarmee op een 7e plek; toch oppassen dus.
Ik ben in iedergeval van de partij.
Niet bepaald een kraker, maar volgende keer liep het zowel op het veld als naast het veld ginds serieus mis. Hopelijk kunnen we zaterdag gewoon op het sportieve focussen. We hebben dan maar liefst drie weken zonder match gezeten: hopelijk speelt ons dat geen parten.
Chatelet zelf verloor met 1 - 2 tegen Club Liege. Ze prijken daarmee op een 7e plek; toch oppassen dus.
Re: Lierse Kempenzonen - Chatelet [16-03-2019]
Winst is een must of Deinze loopt zeer wss 9 punten uit .. Chatelet heeft niks meer te winnen of te verliezen.KRKN wrote: ↑Sun Mar 10, 2019 6:58 pmBij gebrek aan match vandaag moeten we al uitkijken naar volgende week: dan ontvangen we op het Lisp Chatelet Farciennes.
Normaal gezien van de partij! Geen tegenstander waar ik warm van loop, maar het kan wel eens een pittige match worden.
Nog niet helemaal zeker of ik het haal, hoop in ieder geval van wel.
Raar, zon lange periode zonder match. Hopelijk weerspiegelt dat niet op de match.
Ach, de eerste helft opwarmen, we doen al een heel seizoen niks anders
Heb in alle eerlijkheid niet zon goedbgevoeln bij deze match, hoewel we onze bedenkelijke thuisreputatie hebben weten om te buigen.
Hmmm normaal toch winst hoor tegen een ploeg dat de laatste drie wedstrijden 1 op 9 behaalde .. oa uit verloren in Heist zegt toch ook wat!
Het is wanneer ik lees "normaal toch winst" dat ik het meeste schrik heb dat het mis zal lopen
De heenwedstrijd heb ik niet gezien maar herinner gelezen te hebben dat we toen weinig aanspraak maakten om toch nog een puntje mee naar huis te mogen nemen.
Maar soit, revanche in eigen huis want ik heb al aangekondigd geen thuisverliezen meer te verwachten
Tis doorgegeven!mmarinus wrote: ↑Tue Mar 12, 2019 5:17 pmHet is wanneer ik lees "normaal toch winst" dat ik het meeste schrik heb dat het mis zal lopen![]()
De heenwedstrijd heb ik niet gezien maar herinner gelezen te hebben dat we toen weinig aanspraak maakten om toch nog een puntje mee naar huis te mogen nemen.
Maar soit, revanche in eigen huis want ik heb al aangekondigd geen thuisverliezen meer te verwachten![]()
Leuk detail: Frederic Frans komt de aftrap geven! We moeten hem dus zidanig hartelijk verwelkomen dat hij terug komt gasten
0-1 aan de rust.
2-1 na 90 minuten.
Stukje cake.
2-1 na 90 minuten.
Stukje cake.