Virton - Lierse K. [12-12-2021]
Re: Virton - Lierse K. [12-12-2021]
1 keer Hakim aanspelen en hoppa zo speel je hem aan
Zoals eerder aangegeven: Hakim moet juist gebruikt worden.
Hij werd daarvoor ook een keer goed aangespeeld en "dribbelde" zich hopeloos vast.
Ondanks zijn goeie kopbalgoal brengt hij voor de zoveelste keer veel te weinig.
Formerly known as Lisp-boy
Hoeveel keer wordt hij goed aangespeeld op een match zoals het moet in de box? Twee keer? Drie keer? Meer niet hoor veel te weinig..En ergste vanal is je hebt met Schouterden, Yagan, Limbombe en Maes de spelers voor...
"Juist" wil zeggen niét in de voet met de rug naar de goal. Dat kan hij niet. Beweging op de flanken en voorzetten maar. Dan zie je de beste Hakim.
1-1 dus bij de rust, het laatste kwart van de eerste helft waren we beter en gevaarlijker, zonder zelf echt goed te spelen. Wat me opvalt is dat onze schoten naar doel erbarmelijk zijn, evenals de meeste van onze voorzetten. We zijn beter beginnen spelen na een taktische ingreep van TVI, eindelijk mag ik dat eens zeggen. Ik zou Yagan brengen en Bitsindou uit zijn lijden verlossen, die gaat rood pakken als je hem laat staan.
Toch ook blijven opletten achteraan, die snelle tegengoal was weer kinderlijk, zag er weer niet goed uit van ons centrale duo Schuermans en Gillekens.
Toch ook blijven opletten achteraan, die snelle tegengoal was weer kinderlijk, zag er weer niet goed uit van ons centrale duo Schuermans en Gillekens.
Last edited by Netzer on Sun Dec 12, 2021 9:00 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
2...met Yagan ook een speler die iets kan forceren of scoren.. Nu VI wisselt niet graag he alleen bij een achterstand!Lisp-boy wrote: ↑Sun Dec 12, 2021 8:55 pm1-1 dus bij de rust, het laatste kwart van de eerste helft waren we beter en gevaarlijker, zonder zelf echt goed te spelen. Wat me opvalt is dat onze schoten naar doel erbarmelijk zijn, evenals de meeste van onze voorzetten. We zijn beter beginnen spelen na een taktische ingreep van TVI, eindelijk mag ik dat eens zeggen. Ik zou Yagan brengen en Bitsindou uit zijn lijden verlossen, die gaat rood pakken als je hem laat staan.
Schouterden pffff
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Amateurvoetbal niet meer of minder...